eitaa logo
آمیگـدآل :)!
60 دنبال‌کننده
762 عکس
221 ویدیو
3 فایل
آمیگـدآل:(گوشِه اے اَز مَغز ڪِ مَربـوط‌ بِه اِحساساته) بِسـمِ اے رَبِ عِشق؛ خـورشیـد‌زیبآیی‌توروبآزتاب‌میـده‌،مــآهِ‌مَـن؛ با حضوࢪِ زیبات چَنِل تاࢪیڪِ مَنو ࢪوشَن ڪُن جـانآ https://eitaa.com/amigdalman کُپی!؟فورکه‌قَشَنگ‌تَره بِمونـے ₛₜₐᵣₜ:₁₄₀₃.₈.₃
مشاهده در ایتا
دانلود
گَر بیآیی دَهَمَت جآن و نَیآیی کُشَدَم غَم ؛ مَن کِ بآیِست بِمیرم چه بیآیی چه نَیآیی :)! 🙃✨🤍
عِشق ؛ تَنهآ چیزیهِ کِ فَرآتَر از بُعدِ زَمآن و مَکآن قرار دارد. شاید مجبور باشیم به آن اعتماد کنیم، حتی اگر نتوانیم آن را درک کنیم ...:)! 🙂✨🎀
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‏قآيقِ قِمست اگر دور كُنَد از تُ مَرآ رود رآ سَمتِ تُ بَرعَكس شِنآ خوآهَم كرد. _ امير سهرابی _ 🫠🤍
نیستی و دِلَم بدجوری هَوآتو کردهِ حآجی بآبآیی ( بآبآبزرگم ) :)! ؛ هستهِ خانومت دلتنگِتهِ هآ میدونی :)!
از این دلتنگ الکی هآ نه از این دلتنگی هآ میخوآی دنیآ رو تیکهِ تیکهِ کنم تآ بآزم اونجوری بغلم کنی بگی کسی حق ندآرهِ نوه منو اذیت کنه و از گل بهش کمتر بگه :)
فردآ بِ یآدت لبخند رویِ لبِ مردم میآرم :)
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
حاجی بابا جونِ قشنگم… دومین سالیه که صدات توی خونه نیست، اما تو هنوز همه‌جای دلمی... فراموشت نکردم ؛ ولی یاد گرفتم جای دست‌هات، آسمونو نگاه کنم... یاد گرفتم وقتی دلم می‌گیره ، اسمتو توی دلم صدا بزنم : «حاجی بابا جون… جات خیلی خالیه…» دلم برات تنگ شده… برای لبخندات ، حرفات ، شیطونی هات ، بغل هات ، رقصیدنات ، برای دعاهای قشنگت و بیشتر از همهِ وجودِت :)! حاجی بابا جون… تویِ اون‌یکی خونتَم حالت خوب باشه ِ و لبخند رویِ لبآت بآشهِ همون‌جوری که همیشه تو سخت‌ترین روزام آرومم می‌کردی. من هنوز همون بچه‌ام ، همون هستی کوچیکی که بهت افتخار می‌کرد و بهت و با اون لحن بامزه و مغرور طوری می‌گفت : " فقط و فقط حآجی بآبآیِ منهِ و منم تنهآ نوه شم :)! " روحت شاد یکی از قشنگ‌ترین پناهِ زندگیم… دومین سال نبودنت .... 🫠🤍🕊
13.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
میتَرسَم نَفَسَم دور اَز نَفَسَت دَر سینهِ بِسوزَد :)! 🫠🤍
«و دایره‌ی حضورت جهان را در آغوش می‌گیرد...» نوشته های احمد | آیدای شاملو.