گَر بیآیی دَهَمَت جآن و نَیآیی کُشَدَم غَم ؛
مَن کِ بآیِست بِمیرم چه بیآیی چه نَیآیی :)!
🙃✨🤍
عِشق ؛
تَنهآ چیزیهِ کِ فَرآتَر از بُعدِ زَمآن و مَکآن قرار دارد.
شاید مجبور باشیم به آن اعتماد کنیم، حتی اگر نتوانیم آن را درک کنیم ...:)!
🙂✨🎀
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قآيقِ قِمست اگر دور كُنَد از تُ مَرآ
رود رآ سَمتِ تُ بَرعَكس شِنآ خوآهَم كرد.
_ امير سهرابی _ 🫠🤍
نیستی و دِلَم بدجوری هَوآتو کردهِ حآجی بآبآیی ( بآبآبزرگم ) :)! ؛ هستهِ خانومت دلتنگِتهِ هآ میدونی :)!
از این دلتنگ الکی هآ نه از این دلتنگی هآ میخوآی دنیآ رو تیکهِ تیکهِ کنم تآ بآزم اونجوری بغلم کنی بگی کسی حق ندآرهِ نوه منو اذیت کنه و از گل بهش کمتر بگه :)
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
حاجی بابا جونِ قشنگم…
دومین سالیه که صدات توی خونه نیست، اما تو هنوز همهجای دلمی...
فراموشت نکردم ؛ ولی
یاد گرفتم جای دستهات، آسمونو نگاه کنم...
یاد گرفتم وقتی دلم میگیره ، اسمتو توی دلم صدا بزنم :
«حاجی بابا جون… جات خیلی خالیه…»
دلم برات تنگ شده… برای لبخندات ، حرفات ، شیطونی هات ، بغل هات ، رقصیدنات ، برای دعاهای قشنگت و بیشتر از همهِ وجودِت :)!
حاجی بابا جون…
تویِ اونیکی خونتَم حالت خوب باشه ِ و لبخند رویِ لبآت بآشهِ
همونجوری که همیشه تو سختترین روزام آرومم میکردی.
من هنوز همون بچهام ،
همون هستی کوچیکی که بهت افتخار میکرد و بهت و با اون لحن بامزه و مغرور طوری میگفت :
" فقط و فقط حآجی بآبآیِ منهِ و منم تنهآ نوه شم :)! "
روحت شاد یکی از قشنگترین پناهِ زندگیم…
دومین سال نبودنت .... 🫠🤍🕊
13.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
میتَرسَم نَفَسَم دور اَز نَفَسَت دَر سینهِ بِسوزَد :)! 🫠🤍