4.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بِ مَن نَگو دوسِت دآرَم کِ بآوَرَم نِمیشهِ ؛
نگو فَقَط تُ رو دآرَم کِ بآوَرَم نِمیشهِ :)!
🙃✨🤍
715.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امشَب دلم میخوآست عآلم و آدمو ول کنم بشینم پیش یِ نفر با دو تا استکآن چآیی تآزهِ دم و بگم ؛
_ چی غمگینت کردهِ ؟!
_ چی دِلِ مهربونِتو شیکوندهِ ؟!
_چی اون لبخَندِ همیشِگی تو ، توی اون صورتت کمرنگ کردهِ ؟!
_ چی بآعثِ اون چِشمآیِ قرمزت شدهِ ؟!
🙃✨🤍
16.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- اگهِ صَد دَفعهِ بآز بِدنیآ بیآم میدونَم تُ ( پرسپولیس ) رو انتخاب میکنَم :)!
🙃✨❤️
بخدآ یِ موقعیتآیی رو دآشتیم ، لآمصَب انگآر طِلسم شدهِ بودیمممم :))))😭✨❤️
اگر اون موقعیتآ گل شدهِ بود >>>>>😭✨❤️
اخهههه لعنتی میمردی از همون اول مملی ( خدابنده لو ) رو تو ترکیب میزاشتی ؟!
❤️✨😭