eitaa logo
آمیگـدآل :)!
60 دنبال‌کننده
762 عکس
221 ویدیو
3 فایل
آمیگـدآل:(گوشِه اے اَز مَغز ڪِ مَربـوط‌ بِه اِحساساته) بِسـمِ اے رَبِ عِشق؛ خـورشیـد‌زیبآیی‌توروبآزتاب‌میـده‌،مــآهِ‌مَـن؛ با حضوࢪِ زیبات چَنِل تاࢪیڪِ مَنو ࢪوشَن ڪُن جـانآ https://eitaa.com/amigdalman کُپی!؟فورکه‌قَشَنگ‌تَره بِمونـے ₛₜₐᵣₜ:₁₄₀₃.₈.₃
مشاهده در ایتا
دانلود
نآز کُن شیرین غَزَل بَس نآز دآرَد چَشمِ تُ حِس لِذَت آور شَهنآز دآرَد چَشمِ تُ می نَوآزَد روح رآ دیدآرِ گرم چَشمهآت یِک نِگه شیرینی آوآز دآرد چَشمِ تُ کآرِ حِیرَت آوری دَر چَشمهآیَت دیدهِ اَم دُخترِ پِیغَمبَری ؟ اِعجآز دآرد چَشمِ تُ دَر نِگآهت خوآندهِ اَم اَشعآرِ نَغزِ “خوآجهِ” رآ جِلوهِ هآیِ گُلشَن شیرآز دآرد چَشمِ تُ پُشتِ چَشمآنِ سیآهَت روشَنی خوآبیده اَست یِک چَمَن ، یِک بآغِ چَشم اَندآز دآرد چَشمِ تُ می بَرَد عَطرِ نِگآهَت عَقل و هوشَم رآ ،مَگَر شیشهِ یِ عَطرِ غَزَل رآ بآز دآرد چَشمِ تُ 🙃✨🤍
تُ غزل خواندی و ؛ حافظ به جنون آمد و گفت : از صدایِ سخنِ عشق ندیدم خوشتر :)! 🙃✨🤍
آمیگـدآل :)!
آدمآیی کِ بی حد و مرز محبت میکنن اگر یِ روز محو شُدَن درونِ خودتونو باید ببینید چون اونا اونقدر اونقدر اونقدر لبخَند مهمون لب هایِ آدمآ میآرن ، ذوق رو قلبِ آدمو میکنن و هزاران حآلِ خوب رو از وجودِشون بِ وجودِ یِ آدم دیگه میدن کِ خودشون از زندگی آدم کمرنگ نمیشن اون قلبِشونِ کِ تصمیم میگیرهِ دیگهِ محبت نکنه بِ یِ آدمی کِ قدرِ اون ذوقِ رو نمیدونهِ :))))))! 🙃✨🤍
اِی جآنِ مَن اَز تُ پُر زِ شورِ و صِدا ، بی‌نآمِ تُ دِل نمی‌زَنَد بَر هَوآ ! هَر لَحظهِ نِگآهَت آفتابِ مَن اَست . بی‌خَنده‌ِیِ تُ جَهآن سَرآبِ مَن اَست . بی‌عَطرِ حَضورَت ، این دِل اَفسُردهِ اَست . بآ یادِ تُ ، هَر غَم از دِلَم مُردهِ اَست ! مَن بی‌تُ غَریب و خَستهِ دَر بی‌کرآن ؛ بآ تُ هَمه‌چیز می‌شَوَد بآغِ جآن :)! 🙃✨🤍
- وقتی دلِ آدمآ بد جور ازت پرههههه کِ بِ چندین زبآن زندهِ دنیآ دآرهِ میگهِ عدد یِک و بندهِ خدآ رو در حد لآلیگآ بآ دیوونهِ بودنآت حرصش میدی :)! * و الآن خودت لبخَند رضآیت دآرییییی * 😂✨🔪
لحظه ی لبخند ، مانندِ ... شبیهِ .... مثل یک ... وای من ... اصلأ ولش کن ... نقطه چین تر می شوی :)! 🙃✨🤍
گرچه من با نآزِ چشمآنِ تُ ویرآن می شوم ؛ ناز کن ، عیبی ندارد ، نازنین تر می شوی :)! _ جوادمزنگی _ 🥺✨🤍
21M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از آشیون دِل کَندَن و رَفتَن کِ آسون نیست :)! مرد بزرگی کِ تنهآ چیزی کِ ازش 20 نبود شمآرهِ پیرآهنِش بود :))))! قطعآ تُ لآیق خدآحآفظی خیلییییی قشنگ تری بودی وَلی .... تُ قَلبِ پرسپولیسیآ جآی بزرگ و فرآموش نشَدنی ای دآری :))))! 🙃✨❤️
همیشهِ ی دلیل وآسه اینکه عصآب و روآن و وجودتو بهم بریزهِ هست مَنِ قشنگم :)))))))!🙂✨🤍