شآلِ سُرخِ گیسوآنَت رآ دوست میدآرم وَلی ؛
سُرخی لَب هآی نآزَت رآ دو چَندآن بیشتَر :)!
🙃✨🤍
آمیگـدآل :)!
گُفتَمَش نآزُک بَدَن دَستَت بِبوسَم یآ لَبَت ؟!
گُفتآ عآقِل عَقل دآرَد ؛ هَر کُجآ نآزُک تَر است :)!
🙃✨🤍
گُفتهِ بودَم چُو بیآیی غَمِ دِل بآ تُ بِگویَم ؛
چهِ بِگویم کِ غَم اَز دِل بِرَوَد چُون تُ بیآیی:)!
🙃✨🤍
تُ مآه بودی وَ بوسیدَنَت نمیدانی ؛
چهِ سآده دآشت مَرآ هَم بُلَندقَد میکَرد ... :)!
_کاظم بهمنی _
🙃✨🌚
وقتی ۱۴ مرتبه یِ نفر تمآسِتو رد میکنهِ یقیین بدون مزآحمشی ؛
شآیَد اصلآ طرف زنگ زدهِ بگهِ کِ دآرَم میمیرَم !
اما تو بآز بآ تمآمِ وجود تمآسِشو رد میکنی :)!
قَبول کن مزآحمی و مزآحِم بودَن یکی از بَد تَرین حِس هآیِ دنیآس !
🙂✨
تآزهِ متوجهِ شُدَم کِ چقدرررر میتونهِ مِشکی بِ هَستی خآنوم میآد و هستی خآنوم وقتی مِشکی میپوشهِ دِلبَر و ژَذاب میشهِ >>>>😭✨🖤