ولی آهنگی که امروز محمد علیزاده منتشرش کرد >>>> میترسم از پاییز بدونِ تو بی اندآزهِ ستودنیه :)!
🙂✨🤍
امروزَم مصدآقِ بآرزهِ اون تیکهِ از آهنگِ سینا ساعی ام کِ میگه : جنآزهِ میرسم خونهِ شَبآ :)))))!
وآقعآ الآن همون تیکم 🙃😂✨
بِ شِدَتِ زیآدی خوابم میآد :)!
مولانا ،چقدرقشنگگفت :
اگههمهجاتاریکبود ؛
دوبارهبنگر، شایدنورخودتباشی :)!
🙃✨🤍
اگر آن تُرک شیرازی به دست آرد دلِ ما را
به خالِ هندویش بخشم سمرقند و بخارا را
بده ساقی میِ باقی ، که در جنت نخواهی یافت
کنارِ آبِ رکنآباد و گلگشتِ مُصلّا را.
_ حآفظ _
🙃✨🤍