مولانا ،چقدرقشنگگفت :
اگههمهجاتاریکبود ؛
دوبارهبنگر، شایدنورخودتباشی :)!
🙃✨🤍
اگر آن تُرک شیرازی به دست آرد دلِ ما را
به خالِ هندویش بخشم سمرقند و بخارا را
بده ساقی میِ باقی ، که در جنت نخواهی یافت
کنارِ آبِ رکنآباد و گلگشتِ مُصلّا را.
_ حآفظ _
🙃✨🤍
16.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
صَبآیی مَن :)!
دخترِ زیبآممممم ، نآز گلِ مَن :)!
امشب ، جهان دوباره یادش میافتد که روزی، نوری به نامِ «تو» متولد شد :)))!
و از همان لحظه، هر جا قدم گذاشتی، لبخند رویید و زندگی، معنای تازهای گرفت.
تُ را که خدا آفرید، حتما دلش گرفته بود از تکرار،
خواست چیزی بسازد که خاص باشد، بیبدیل، شبیهِ مهربانیِ تُ !
و شدی « تو » دختری که در چشمهایش آرامشِ دریا پنهان است !
و در صدایش ، نرمیِ نسیمِ آخرِ غروب .
صَبآییم دوست دآشتنی مَن :)!
تو فقط " بودن" نیستی،
تو " حضوری " از آن جنسِ نایاب که آدم را به زندگی برمیگرداند.
تولدت ، بهانهایست برای سپاس ، برای اینکه هنوز قلبهایی همآنندِ قَلبِ تُ میتپند. :)!
تولدت مبارک دخترِ خوش قَلبِ من صَبآییم ،
کاش بدانی چقدر جهان با تو قشنگتر است…
تولد مبآرکم بآشه و تمام !🤍😭✨
بِ برنآمهِ ریزی خدآ بِ شِدَت اعتِقآد دآرمممم :)!
امروز کلآس دآشتم سآعتِ 4 عصر از دیشَب معلم خصوصیم اوکیش کردهِ بود این سآعت بعد من غَمگین نآرآحت بودَم چون سآعت 16/5 بآزی دآریم :)!
بعد امروز صبح گفت هستی من کارم تو مدرسه سرکارم ، طول کشید ساعت شروع کلاس سآعت 6 عصر بآشههه .
من از ذوققققق غش کردمممم یعنی :)!
من نشستم درسمو خوندم و دارم میخونم تا ساعت 16/5 که فوتبالمو ببینم و بعدش دوباره درسم میخوانم:))))!
مرسییییی خدآ جونم کِ حَوآست هست بهم :)))!
🙃❤️✨
آمیگـدآل :)!
بِ برنآمهِ ریزی خدآ بِ شِدَت اعتِقآد دآرمممم :)! امروز کلآس دآشتم سآعتِ 4 عصر از دیشَب معلم خصوصیم
البته دارم درس روز یکشنبمو میخونم :)))!