eitaa logo
آمیگـدآل :)!
60 دنبال‌کننده
762 عکس
222 ویدیو
3 فایل
آمیگـدآل:(گوشِه اے اَز مَغز ڪِ مَربـوط‌ بِه اِحساساته) بِسـمِ اے رَبِ عِشق؛ خـورشیـد‌زیبآیی‌توروبآزتاب‌میـده‌،مــآهِ‌مَـن؛ با حضوࢪِ زیبات چَنِل تاࢪیڪِ مَنو ࢪوشَن ڪُن جـانآ https://eitaa.com/amigdalman کُپی!؟فورکه‌قَشَنگ‌تَره بِمونـے ₛₜₐᵣₜ:₁₄₀₃.₈.₃
مشاهده در ایتا
دانلود
تآیم :)؟
مولانا ،چقدرقشنگ‌گفت : اگه‌همه‌جاتاریک‌بود ؛ دوباره‌بنگر، شایدنورخودت‌باشی :)! 🙃✨🤍
اگر آن تُرک شیرازی به دست آرد دلِ ما را به خالِ هندویش بخشم سمرقند و بخارا را بده ساقی میِ باقی ، که در جنت نخواهی یافت کنارِ آبِ رکن‌آباد و گلگشتِ مُصلّا را. _ حآفظ _ 🙃✨🤍
وَلی روز هآیی کِ ورزش داریم و تو سالن فوتبآل بآزی میکنیم ستودنیهِ >>>>>😭✨❤️
اومدی قیآفهِ گرفتی ولی خدآ کآرمآشو دآد بهت 🙏🏻✨
صَبآییم امشَب هَمهِ آرزو هآیِ قَشَنگگگگ هدیهِ بِ قلبِتتتت :))))😭✨🤍
16.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
صَبآیی مَن :)! دخترِ زیبآممممم ، نآز گلِ مَن :)! امشب ، جهان دوباره یادش می‌افتد که روزی، نوری به نامِ «تو» متولد شد :)))! و از همان لحظه، هر جا قدم گذاشتی، لبخند رویید و زندگی، معنای تازه‌ای گرفت. تُ را که خدا آفرید، حتما دلش گرفته بود از تکرار، خواست چیزی بسازد که خاص باشد، بی‌بدیل، شبیهِ مهربانیِ تُ ! و شدی « تو » دختری که در چشم‌هایش آرامشِ دریا پنهان است ! و در صدایش ، نرمیِ نسیمِ آخرِ غروب . صَبآییم دوست دآشتنی مَن :)! تو فقط " بودن" نیستی، تو " حضوری " از آن جنسِ نایاب که آدم را به زندگی برمی‌گرداند. تولدت ، بهانه‌ای‌ست برای سپاس ، برای اینکه هنوز قلب‌هایی همآنندِ قَلبِ تُ می‌تپند. :)! تولدت مبارک دخترِ خوش قَلبِ من صَبآییم ، کاش بدانی چقدر جهان با تو قشنگ‌تر است… تولد مبآرکم بآشه و تمام !🤍😭✨
یکی اینجآ دآرهِ میرهِ مدرسه😂🙃🤍
بِ برنآمهِ ریزی خدآ بِ شِدَت اعتِقآد دآرمممم :)! امروز کلآس دآشتم سآعتِ 4 عصر از دیشَب معلم خصوصیم اوکیش کردهِ بود این سآعت بعد من غَمگین نآرآحت بودَم چون سآعت 16/5 بآزی دآریم :)! بعد امروز صبح گفت هستی من کارم تو مدرسه سرکارم ، طول کشید ساعت شروع کلاس سآعت 6 عصر بآشههه . من از ذوققققق غش کردمممم یعنی :)! من نشستم درسمو خوندم و دارم میخونم تا ساعت 16/5 که فوتبالمو ببینم و بعدش دوباره درسم می‌خوانم:))))! مرسییییی خدآ جونم کِ حَوآست هست بهم :)))! 🙃❤️✨