- دآنی کِ مَرآ غَم فَرآوآن اَز چیست ؟!
" زآن اَست کِ او نآز فَرآوآن دآرَد :)! "
🙃✨🤍
موهآمووووو بیبینید :)!
گیرهِ هآم سیتآرَس :)))))!
- هَرچی بیشتَر فِکر میکُنَم بیشتَر مُطمَئِن میشَم کِ بِ دختر بچه 5 سآلهِ بیشتَر میخورَممممم :)!
🥺✨🤍
بخش کوچیکی از قَشَنگی دیروزِمون :)!
بآ وجودِ صَبآییم و :)!
دیروز بآ وجودِ مآسآلآهآش به لوکشِن مورد عَلآقه یهِ هَستی خآنوم رَفتَنآش ، استرس هآش ، لَبخَندآش ، شآدی هآش ، شآیَد یِ کوچلو خوب کردَنآش ، عجله کردنآش ، گَپ زدَنآش ، صَبآ و بَغَل کردنآش ، تو اِسنَپ نِشستَنآش ، سوتی دآدَنآش ، انآر خوردَنآش ، صَبآ مسخرهِ بآزی هآش :)!
همه و همه جزئیآت خیلییییی قَشَنگ رَقَم خورد و برآیِ مَنآ هَستی خآطرهِ شُد :)))!
مرسی بآبَت اون حجم از خوشمزگیِ مآسالآ هآیِ یِ عزیز با سیروپ فَندوق یآ کآرآمِل کِ این روز رو زیبآتَر کَردید :)!
🙃🙃✨✨🤍🤍
" آخرین جلسه یِ یِک تِرم دیگهِ هَم گذشت :)!
اما اینبآر لحظههاش توی یِک قآب ثَبت شُد :)!
مثل یِک نبض از یک خاطره مآندِگآر شُد :)! "
🌙📸
آمیگـدآل :)!
" آخرین جلسه یِ یِک تِرم دیگهِ هَم گذشت :)! اما اینبآر لحظههاش توی یِک قآب ثَبت شُد :)! مثل یِک نب
ترکیبی از آب انآر ، چآی ، پآستیل ، چیپس نمکی ، چیپس سرکه ای ، چیپس لیمویی ، کرانچی ، بادوم زمینی و کراکر ماهی رو زدیم انشالله که زنده میمونم اگر آنلاین نشدم یعنی خانواده برای شستشو معده بردن منو بیمارستان 😂✨🤍
اونی کِ از خوآبِش میزَنهِ تآ دَر آیندهِ تک تکِ ثآنیهِ هآیِ رویآ هآشو کِ روز و شَب بِ یآدِش تلآش میکَردهِ برسهِ خِیلی وَقتی دآرهِ میجنگهِ وآسهِ رِسیدَن بِ رویآش :)
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بآبآیی جونممممم :)!
زیبآترین آغوش هآ ، آغوشِ توست :)!
زیبآترین بوسهِ هآ بوسهِ هآیِ توست :)!
زیبآترین عِشق عِشقِ توست :)!
زیبآتَرین محِبَت هآ محِبَتِ توست :)!
زیبآترین حرف هآ سُخَنآنِ توست :)!
تُ مَن وبآ جودِت گِره شُدی ذوقِ اون قَلبِ کوچلوم
معنی عِشق رو بِهِم یآد دآدی زَمآنی کِ عِشق مَعنآیی نَدآشت :)!
ای وجودِت وجودَم ، ای لبخَندِت لَبخَندَم ، ای عِشقِت عِشقَم :)!
" بِ اندآزهِ آسمونو دوست دآرم بِ قولِ خودَم بآ لَحنِ خودَم و خودِت بآبآییییی "
#دَریچه قَلبِ هَستی :))))
😭🤍✨
بچه هآ همسآیهِ بَغَلیمون جَشنِ مهآجِرَتِ یِکی از اعضایِ خآنوآدَشونو دآرَن و جَشن گِرِفتَن و الآن دآرَن همهِ بآهَم آهنگ هآیِ قدیمی از معین و هآیدهِ و مهستی و سیآوَش و تک تکشون رو میخونن و منم از وجودَم دِلَم میخوآست بینشون میشِستم بآهآشون هَم آهنگ میخوندَم و بِ صدآشون گوش میدآدَم و از وجودَم لذت میبردَم :)!
چون من میمیرَم وآسهِ این جَمع هآ تآزهِ گیتآر هَم دآرَن میزنن 🙂🙂🙂🤍🤍🤍✨✨
آمیگـدآل :)!
بچه هآ همسآیهِ بَغَلیمون جَشنِ مهآجِرَتِ یِکی از اعضایِ خآنوآدَشونو دآرَن و جَشن گِرِفتَن و الآن دآر
تآ ابَد من قَلب و وجودَم وآسهِ این جمع هآ میرهِ :)!
یِ تیکهِ پنهآن و وجودَم متعلِقِ بِ این نوستآلژی هآست :)!