همیشه چای کم رنگ مینوشید . اگر چای پررنگ میشد ، از طرف دیگر لیوان نمی توانست مرا ببیند ؛ اینطور می گفت. :)
_جمال ثریا_
🙃✨🤍
9.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مثل باران چشمهایت دیدنی است / شهر خاموش نگاهت دیدنیست :)!
زندگانی معنی لبخند توست / خنده هایت بی نهایت دیدنیست :)!
🙃✨🤍
موقعِ عَصبآنیک لآل میشَم میگن چرآ لآل شدی !
حرف میزنم میگن چرآ داری این مدلی رفتار میکنی واسه من قیآفه میگیری بخدآ قیآفهِ نگرفتم دلیلِ عَصبآنیتَم خودمم پس بزارید موقعِ عَصبآنیت لآل شَم لطفا ✨🙏🏻
چون من آدمیم که موقع عصبآنیت بِ انسان هایِ عزیزِ میون قَلبَم پیآم نمیدم :)!
پس لآل میشَم :)!
"و مرا دوست بِدار "
حتی اندک ، حتی کوچک ؛
که در این زندگی سَرتاسَر شب ، آدمیزاد باید یک چراغ همراه خود داشته باشد :)!
🙃✨🪐
آدمآ میرَن و خآطرآتِشونو پیشمون جآ میزآرَن اون خآطره هآ هم میشهِ دلیل بغض و گریمون 🙂❤️🩹
31.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مَن آن شَهری کَم کِ یآدَش رَفتهِ کسی رآ نَدآرَد :)!
🙂✨❤️🩹