آدمآ میرَن و خآطرآتِشونو پیشمون جآ میزآرَن اون خآطره هآ هم میشهِ دلیل بغض و گریمون 🙂❤️🩹
31.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مَن آن شَهری کَم کِ یآدَش رَفتهِ کسی رآ نَدآرَد :)!
🙂✨❤️🩹
آدمآ همیشهِ دَر یآدِ یِکدیگَر هستند :)!
- بآید معلمِ ریاضیآت مسئله بِ قولِ خودش مهم کتآب یعنی جعبهِ شیرینی رو یآد بدهِ :)!
- موقعِ اهرآز هویت توی سآمآنهِ شاپرک برنآمهِ آپ ، بآید بگهِ نآمِ استآن هآ رو انتخاب کنید و یِکی از دوتآش استآن لرستان بآشهِ :)!
- بآید دآخلِ کیفِ پولت همون شُکُلآت تَلخِ بآشهِ :)!
- مآمآنِت بیآد بگهِ هستیییی بادی اسپلش کِ بود کِ تو دوسش دآشتی و گفتی بو نون خآمهِ ای شیرینی میدهِ خب ؟! بِ شرکتش 12 تآ ازش سِفآرِش دآدَم :)!
-بعد همون لحظهِ معلمت بگهِ امتحان زیست قرآر بود بیوفتهِ 26 دی و یهو دو تآ از همکلاسی هآت یهو بی دلیل بگن بیستِ شیش ام ؟! بیستِ شیش ؟! ( خآن )
- یآ از همهِ مهم تر امشب به مامان و بابات برن یِ خونهِ ای رو ببینن در فآصلهِ 50 قدمی از لوکیشِنِ مورد عَلآقَت :)!
- یآ مثلآ بآبآت یِهویی بهت بگهِ کوچلوووو
امروز خیلی سعی دآرَم کسی رو نگیرم بزنم 🔪
واقعا عصبیِ بِ تمآم معنآم الآن 🥲✨🙏🏻
فوتبآلَمم نمیتونم ببینم !!!
هعییییی روزگآرررر 🙂✨