eitaa logo
آمیگـدآل :)!
60 دنبال‌کننده
762 عکس
222 ویدیو
3 فایل
آمیگـدآل:(گوشِه اے اَز مَغز ڪِ مَربـوط‌ بِه اِحساساته) بِسـمِ اے رَبِ عِشق؛ خـورشیـد‌زیبآیی‌توروبآزتاب‌میـده‌،مــآهِ‌مَـن؛ با حضوࢪِ زیبات چَنِل تاࢪیڪِ مَنو ࢪوشَن ڪُن جـانآ https://eitaa.com/amigdalman کُپی!؟فورکه‌قَشَنگ‌تَره بِمونـے ₛₜₐᵣₜ:₁₄₀₃.₈.₃
مشاهده در ایتا
دانلود
_ یِ سری اتفآق هآ یِ غَمِ نجیبی رو مینشونهِ گوشهِ چِشم هآ :)! 🙃✨🤍
آه مُدآم پیشِ نِگآهی ، مُدآم پیشِ نِگآه .... :)! _ فریدون مشیری _ 🙃✨🤍
حِس و حآلِ شِعر گُدآشتَن در سآعت 00:00 تویِ چنلم خیلیییییی 🤌🏻✨🙃
هَر لَحظهِ دَرمَن مُرور میشَوی :)! 🙃✨🤍
اَز قآفیهِ هآ خَستهِ ، اَز بَحر و هجآ خَستهِ شِعرَم بِ چه کآر آید ، وَقتی تُ نمی خوآنی ؟! 🙃🤍✨
آدمآ همیشهِ دَر یآدِ یِکدیگَر هستند :)! - بآید معلمِ ریاضیآت مسئله بِ قولِ خودش مهم کتآب یعنی جعبهِ شیرینی رو یآد بدهِ :)! - موقعِ اهرآز هویت توی سآمآنهِ شاپرک برنآمهِ آپ ، بآید بگهِ نآمِ استآن هآ رو انتخاب کنید و یِکی از دوتآش استآن لرستان بآشهِ :)! - بآید دآخلِ کیفِ پولت همون شُکُلآت تَلخِ بآشهِ :)! - مآمآنِت بیآد بگهِ هستیییی بادی اسپلش کِ بود کِ تو دوسش دآشتی و گفتی بو نون خآمهِ ای شیرینی میدهِ خب ؟! بِ شرکتش 12 تآ ازش سِفآرِش دآدَم :)! -بعد همون لحظهِ معلمت بگهِ امتحان زیست قرآر بود بیوفتهِ 26 دی و یهو دو تآ از همکلاسی هآت یهو بی دلیل بگن بیستِ شیش ام ؟! بیستِ شیش ؟! ( خآن ) - یآ از همهِ مهم تر امشب به مامان و بابات برن یِ خونهِ ای رو ببینن در فآصلهِ 50 قدمی از لوکیشِنِ مورد عَلآقَت :)! - یآ مثلآ بآبآت یِهویی بهت بگهِ کوچلوووو
امروز خیلی سعی دآرَم کسی رو نگیرم بزنم 🔪 واقعا عصبیِ بِ تمآم معنآم الآن 🥲✨🙏🏻 فوتبآلَمم نمیتونم ببینم !!! هعییییی روزگآرررر 🙂✨
صبح بآ این هَوآ بلند شی :))))) ستودنیهِ 🤌🏻✨😭
میمیرممم وآسهِ بآرون >>>> تآ ابد :)!
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یِ چیزی رو مطمئِنَم کِ هَمون طور کِ تو یِ شَبِ بآرونی بِ دنیآ اومدَم ؛ تو یِ روزهِ بآرونی هَم از این دُنیآ میرَم بآوَر کنید :)! اینجوری دوست دآرَم بآرونُ :)! 🙃✨🤍
مامانیمممم :)! مرسی برای تولدم مرسی بآبتِ آغوشِت کِ بخدآ قَسَم امن ترین جآی جهآنهِ مرسی براى صبحونه‌ها‌ى اول صبح ! برای اینکه همیشه منو میرسونی مدرسهِ ! براى شب هايى كه مريض بودم و بيدار بودی ! براى روزهايى كه ازم پرسيدى ناهار چى دوست دارم ! براى دستپخت بی نظیرت کِ کشتهِ دادهِ از خوشمزِگیش ! براى سليقه‌ى قشنگت موقع خريد كردن ! براى آرامش خونه ! برای مرتب کردن اتاقم وقتایی که بی‌حوصله بودم ! برای وقتایی که اشتبآه کردم امآ بی دریغ بخشیدی منو ! برای وقتایی که به بابا نگفتی ! برای‌ اینکه جوونی‌تو پام گذاشتی بی هیچ منتی ! مرسی برای تمام روزهایی که بی منت «مادرم» بودی ! براى بودنت! مرسی بابت بودنت وجودِ مَنِ هستی ای مآمآنِ خوشگلممممم ! روزت مبارک مامانیم !