آدمآ همیشهِ دَر یآدِ یِکدیگَر هستند :)!
- بآید معلمِ ریاضیآت مسئله بِ قولِ خودش مهم کتآب یعنی جعبهِ شیرینی رو یآد بدهِ :)!
- موقعِ اهرآز هویت توی سآمآنهِ شاپرک برنآمهِ آپ ، بآید بگهِ نآمِ استآن هآ رو انتخاب کنید و یِکی از دوتآش استآن لرستان بآشهِ :)!
- بآید دآخلِ کیفِ پولت همون شُکُلآت تَلخِ بآشهِ :)!
- مآمآنِت بیآد بگهِ هستیییی بادی اسپلش کِ بود کِ تو دوسش دآشتی و گفتی بو نون خآمهِ ای شیرینی میدهِ خب ؟! بِ شرکتش 12 تآ ازش سِفآرِش دآدَم :)!
-بعد همون لحظهِ معلمت بگهِ امتحان زیست قرآر بود بیوفتهِ 26 دی و یهو دو تآ از همکلاسی هآت یهو بی دلیل بگن بیستِ شیش ام ؟! بیستِ شیش ؟! ( خآن )
- یآ از همهِ مهم تر امشب به مامان و بابات برن یِ خونهِ ای رو ببینن در فآصلهِ 50 قدمی از لوکیشِنِ مورد عَلآقَت :)!
- یآ مثلآ بآبآت یِهویی بهت بگهِ کوچلوووو
امروز خیلی سعی دآرَم کسی رو نگیرم بزنم 🔪
واقعا عصبیِ بِ تمآم معنآم الآن 🥲✨🙏🏻
فوتبآلَمم نمیتونم ببینم !!!
هعییییی روزگآرررر 🙂✨
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یِ چیزی رو مطمئِنَم کِ هَمون طور کِ
تو یِ شَبِ بآرونی بِ دنیآ اومدَم ؛ تو یِ روزهِ بآرونی هَم از این دُنیآ میرَم بآوَر کنید :)!
اینجوری دوست دآرَم بآرونُ :)!
🙃✨🤍
مامانیمممم :)!
مرسی برای تولدم
مرسی بآبتِ آغوشِت کِ بخدآ قَسَم امن ترین جآی جهآنهِ
مرسی براى صبحونههاى اول صبح !
برای اینکه همیشه منو میرسونی مدرسهِ !
براى شب هايى كه مريض بودم و بيدار بودی !
براى روزهايى كه ازم پرسيدى ناهار چى دوست دارم !
براى دستپخت بی نظیرت کِ کشتهِ دادهِ از خوشمزِگیش !
براى سليقهى قشنگت موقع خريد كردن !
براى آرامش خونه !
برای مرتب کردن اتاقم وقتایی که بیحوصله بودم !
برای وقتایی که اشتبآه کردم امآ بی دریغ بخشیدی منو !
برای وقتایی که به بابا نگفتی !
برای اینکه جوونیتو پام گذاشتی بی هیچ منتی !
مرسی برای تمام روزهایی که بی منت «مادرم» بودی !
براى بودنت!
مرسی بابت بودنت
وجودِ مَنِ هستی ای مآمآنِ خوشگلممممم !
روزت مبارک مامانیم !
سلآم زیبآ رویآن:)!
هستی هستم :)!
بِ منآسِبَت تَوَلُدَم کِ 10 ام دی مآه هستش ؛
قصد دآرَم کِ بِ این منآسِبَت تآ روز تولُدَم از امشَب تآ شَب تولدُم سوآل بپرسید مَن طِی اِمشَب لیستِشون کنمِ هر شَب جوابِ یکی از سوآلآتِتون رو دآخلِ آمیگدآل بِزآرَم :)!
https://harfenashenas.ir//message.php?name=hasti
🙃✨🤍