آمیگـدآل :)!
حاجی بابا جونِ قشنگم… دومین سالیه که صدات توی خونه نیست، اما تو هنوز همهجای دلمی... فراموشت نکردم ؛
وَقتی خیلی یهویی عَمَت میگهِ ؛ هَستی تُ چِشآت چقدر شبیهِ حآجی بآبآتِ :)!
و اون لَحظه تُ اشکِت سَرآزیر میشهِ چون حآجی بآبآ رو من مثلِ جونَم و وجودَم دوسِش دآشتَم و تآ ابد دوسِش دآرَم چهِ بآشهِ پیشَم و چهِ نبآشهِ :)!
🙂✨🤍
4.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
روز1 ؛
اگر قلبت میتوانست سخن بگه ، چه شعرهآیِ عاشقانهای میخوند ؟!
چنآنَت دوست میدآرَم کِ گَر روزی فِرآغ اُفتَد تُ صَبر از مَن توآنی کرد و مَن صَبر از تُ نَتوآنَم :)!
گَر بیآیی دَهَمَت جآن و نَیآیی کُشَدَم غَم ؛ مَن کِ بآیِست بِمیرَم چهِ بیآیی چهِ نَیآیی :)!
رفته... هنوز هم نفسم جا نیامدهست
عشق کنار وصل به ماها نیامدهست
معشوق آنچنان که تویی دیده روزگار
یک عمر سوختم بِ تمنای وصل او
عاشق چو من هنوز به دنیا نیامدهست
یک بار هم برای تماشا نیامدهست
دل خوش به آنم از سر خاکم گذر کنند
گیرم برای فاتحهی ما نیامدهست
دِل گُفت وِصآلَش بِ دُعآ بآز تَوآن یآفت / عُمریست کِ عُمرَم هَمهِ در کآرِ دعآ رَفت :)!
بقیشو صبح میگم 🙃✨🤍
یِ سری هآ شَم بِمآنَد کِ دوست دآرَم فقط یِ جآ تویِ اعمآقِ یِ کِ دفتر هدیهِ دآدهِ شُدهِ محفوظ بآشه :)!
9.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کِنآرَم هَستی و امآ ؛ دِلَم تنگ میشهِ هَر لَحظهِ :)!
خودِت میدونی عِآدَت نیست فَقَط [ دوست دآشتَنِ مَحضهِ ]
🙃✨🤍
آمیگـدآل :)!
1. اگر قلبت میتوانست سخن بگوید، امروز چه شعر عاشقانهای میخواند؟ 2. اگر فقط یک روز فرصت داشتی کن
اگر بخوآم برآیِ سوآلهِ دوم یِ ویس رکورد کنم تو این یکی دو روز گوش میدید لطفااا 🙂✨🤍
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
* آغوشِ مَن *
* گویَندهِ : هَستی :)! *
🙃✨🤍
آمیگـدآل :)!
* آغوشِ مَن * * گویَندهِ : هَستی :)! * 🙃✨🤍
همون پآسخِ سوآلِ دو تقدیمیهِ *
بآ عِشق فرآوون کَمی غَم و وآقعیَت ضبط شُدهِ :)!
خیلی دلیهِ بآ دلتون گوش بِسِپآرید :)!
لطفآ گوش بدید:)!
- سلیقهِ عمومو ببینید آخههههه >>>🥺✨🤍
سلیقه عمویِ کدومتون مثلِ عمویِ من اینقدر قشنگهههه آخهِ من نمیدونم؟!
سلیقهِ عموم تو کیک انتخاب کردن واسمون هم قشنگهِ اخهههه :)!
* بخدا پزشو بِ عآلم و آدم کور و کچل و همه و همه دآدم بخدااا *
! سر هر تعریفم یِ بآر مردمو زندهِ شدم از ذوق !
#عمویی_من :)!
😭✨🤍
3. اگر یک لحظه از امسال را با تمام عشق دوباره تجربه کنی، کدام است؟
_ من معتقدم کِ لحظه ها مثلِ ورق هآیِ کآهیِ یِ دفتر یآ دفترچه میمونهِ کِ بِ تو یِ روان نویس و مدادی چیزی دآدن و بهت میگن تویِ اون یِ اثر هنری خلق کن !
بِ عقیدهِ من بآید لحظات اگر سآختنیهِ زیبآ سآختهِ شهِ ، اگر نوشتَنیهِ زیبآ نوشته شهِ ، اگر کشیدنیهِ زیبآ کشیدهِ شهِ و تو بآید این دفتر کاهی رو پر کنی !
حالا بآ چی ؟
بآ بودن در کنآرِ عزیز ترین آدمآیِ زندگیت ؛
بآ بودن درکنار کسآنی کِ از وجودِت دوسشون دآری ؛
بآ دیدن حآلِ خوبِ آدمآیِ مهم زندگیت ؛
بآ دیدَن لبخند عزیزآت ؛
بآ دیدن چشمآیِ شآدِشون ؛
بآ شنیدَنِ صِدآیِ خندشون ؛
بآ دیدَنِ عزیزآنتون ؛
بآ بویِ غَذآ تویِ خونتون ؛
بآ حَرف زَدَن بآ آدمِ قشنگ و ارزِشمَندِ زِندِگیت حتی کوتاه در حدِ احوآل پرسی ؛
بآ دیدَنِ بآرون و برف ؛
بآ حِسِ قدم زَدَن تویِ خیآبون زیرِ بآرون بدون چتر بآ کسی کِ وآست عزیزهِ و دوسش دآری ؛
بآ گوش دآدَنِ آهنگ مورد علآقت زیرِ بآرون ؛
بآ سآز زَدَنِت ؛
بآ شعر خوندَنِت ؛
بآ رقصیدَنِت ؛
بآ ورزش کردَنِت ؛
بآ کآر کَردَنِت ؛
بآ یِ کیکِ خیس شُکُلآتی درست کردَنِت ؛
بآ یِ فنجون قهوهِ یآ چآی خوردَنِت حآلآ یآ تنهآ یآ در کنآرِ کسی کِ دوسِش دآری و برآت عزیز و ارزشمَندهِ ؛
تک تکِ این کآر هآیِ کوچیک و بزرگ میتونهِ یِ لحظهِ رو برآت قشنگ کنه و زیبآ رقمِش بزنهِ
و جملهِ طلایی از حمیدرضا صدر در کتآب از قیطریه تا اورنج کانتی کِ ایشون میفرمآیَند :
" هرچهِ دآری بِ پآیِ زِندگی بریز تآ مرگ چیزی برِیِ بردَن نَیآبَد ."
بهترین توصیف برآیِ این موضوع هستش :)!