چه خوب اَست که اِنسان روحی را یافته باشَد
تا دَر میانِ آشوبِ طوفانها بِتَوانَد دَر کِنارَش آرام گیرَد:)
ساکِنان ساحِل، صِدایِ موج را نِمیشِنَوَند
هَر چیز که عادی شَوَد دیده نِمیشَوَد؛
مَسئَله این اَست!:)
آمیگـدآل :)!
تَنهایی لِذَتبَخشتَر میشه وَقتی میبینی آدَما اونی که نِشون میدَن نیستَن.🌚✨
- تَنهایی در برابر چنین آدَم هایی پرستیدَنی میشهِ آدَمآیی کِ کاری جز قِصاوت ، نادیده گرفتن ، حآل گیری آدم ندارهِ :)!
✨🤍🛐
هدایت شده از _نَوایِ دَریا_
https://eitaa.com/amigdalman/952
دیدی بعضیا یه جور خیلی خاصی قشنگن؟:)
تو یکی از همونایی، یکی ازون خیلی قشنگا:)
ممنون از وجودت🙂🤍
آمیگـدآل :)!
https://eitaa.com/amigdalman/952 دیدی بعضیا یه جور خیلی خاصی قشنگن؟:) تو یکی از همونایی، یکی ازون خی
دیدی بَعضی آدَمآ صاف میرَن وَسَط قَلبِتتتتتت و میشَن پایهِ ثابِت قَلبِ ؟!
* هانایِ قشنگَم یکی از اون آدَماش کِ زیادی حضورِش قَشَنگهِ :)!
😭🛐✨
آمیگـدآل :)!
✨چالِشِ 12 روز و 12 سوال مربوط بهِ علایق ، احساسات ، حالِ خوب و ... " روزِ 1 - شخصیت خود را توص
- روزِ 8 -
" هَدَفِت از زیستَن چیهِ "
- خُب مَن معتَقِدَم ، آدَمآ برایِ رقم زدن یهِ اتفاقِ قَشَنگ ، تغیر یه باور غلط ، خوب کردَن حآلِ آدَمآ ، رسیدَن بِ آرزو ها و رویآها ، زندگی بَخشیدَن بِ یه آدَم ، سِرایَت درست زیستَن و درنهایَت گذاشتَن تاثیرِ مفید و قشنگِ کوچیکی در دنیا یا حتی زِندگی یه آدَم متولد میشیم :)!
دَلایِلِ مَن :
" - دلیلِ اول : خُب مَن خیلی دوست دارَم خیلی چیزا رو دربارهِ طرزِ فکرِ آدمآ و اَفکارِشون تغییر بِدَم :)! "
مثلا : اینکهِ یه دختر میتونهِ برای اهدافِش دوبرابر یه پسر تلآش کنهِ ، دختری کِ در برابر حرفِ زورِ یه آدَم وایمیسته بی شخصیَت نیست و از هَمون اول یآد گِرِفته کِ از حَقِش دفاع کنهِ ، دختری کِ از خودِش دفاع میکنهِ عرضشو دارهِ بی عَصاب یا بی اخلآق نیست و هِزاران طرزِ تفکرِ غَلَط دیگِ که متاسِفانهِ خیلی زیاده :)!
دلیل دوم و شایَد مهم ترین دلیل : کِ با عِشق بِ زندگیم ادامه میدَم رِسیدَن بِ آرزو ها و اَهدافی کِ در همچین زَمآنی برام آرزوعهِ و تا 10 سالهِ دیگه میشهِ بخشی از زِندگی عادیم :)!
- دلیلِ سوم : تَجربهِ حِس هایِ قشَنگ ، بِ معنایِ واقِعی زِندگی رو زِندگی کردن ، مَن هنوز خیلی جاها رو ندیدَم کِ باید ببینَم ، بِ خیلی جاها نَرَفتَم کِ بایَد برم :)!
- دلیل چهارُم : نَزاشتَن جایِ حَسرَت تویِ زندگیم توی این فرصَتی کِ خدا قابِل دونِستهِ و بهم بده :)!
- وَ هزاران دلیلِ قَشَنگِ دیگه برای جنگیدَن و ادامهِ دادَن بِ زیستَن :)!
#دَریچهِ قَلبِ هَستی :)!
🤍🥺✨
آمیگـدآل :)!
- روزِ 8 - " هَدَفِت از زیستَن چیهِ " - خُب مَن معتَقِدَم ، آدَمآ برایِ رقم زدن یهِ اتفاقِ قَشَنگ
بَرایِ مَن کلی ارزِشمشندهِ اگز قابِل دونِستید بخونید حرفایِ قلبَمهِ ( البَتهِ دریچه قَلبِ هَستی کلا حرفایِ قلبیمهِ )
✨😭🤍
هدایت شده از _نَوایِ دَریا_
https://eitaa.com/amigdalman/974
افکار هستی رو باید با طلا نوشت
و همشون هم حق و قشنگ بودن🙂
درک و شعورت وااقعاا ستودنیهه🙂😭
دریچه ی قلب هستی هم که همیشه فوووقق العاده😭😭😭😭✨