eitaa logo
امين‌فرید|دوره‌های‌آموزشی
3.4هزار دنبال‌کننده
365 عکس
106 ویدیو
9 فایل
🌱برگزاری دوره های آموزشی قرآنی، تاریخی و اعتقادی 📚 نویسنده کتاب‌های: بیان(عقاید به زبان ساده)|الفبای یاری|فتن|راه فاطمی ✉️ پاسخگویی به پیام‌ها : @Aminfarid_pv
مشاهده در ایتا
دانلود
🌱 طبق روایات، دعا باعث تعجيل فرج، و ترک آن موجب تأخير فرج می‌شود. 🔹امام صادق(ع) : «خداوند به حضرت ابراهيم(ع) وحی فرمود: به زودی پسری برای تو از ساره متولد می‌شود. سپس ایشان صاحب فرزندی شدند و نوادگان آنان تا چهارصد سال در دست دشمن گرفتار شدند و بعد از آن، قوم بنی اسرائيل تا چهل روز به درگاه خداوند ناله و گريه نمودند. حق تعالی به حضرت موسی و هارون عليهماالسلام وحی فرستاد كه آنان را از چنگال فرعون نجات دهند و صدوهفتاد سال از آن چهارصد سال باقی مانده بود كه آن را خداوند بخشيد. 🔸در ادامه حضرت فرمود: اگر شما هم اين گونه تضرّع و زاری می‌كرديد، حق تعالی فرج ما را مقدر می‌فرمود و اگر دعا نکنید، امر غیبت به تعجیل نخواهد افتاد و تا آخر موعد خود ادامه خواهد یافت». ‎‎‌‌‎‎‌┈┈•✾ @Aminfarid ✾•┈┈         ┈┈•✾🌺✾•┈┈
نقض عهد_۲۰۲۴_۰۲_۲۶_۱۲_۰۴_۴۱_۸۰۲.mp3
2.63M
🌱 پیامد نقض عهد با خدا ... 📚 جلسات 🎙️ حجت‌الاسلام امین فرید ‎‎‌‌‎‎‌┈┈•✾ @Aminfarid ✾•┈┈         ┈┈•✾🌺✾•┈┈
❓غیبت امام زمان (ع) چطور با این اعتقاد شیعه سازگار است که در هر دورانی وجود حجت خدا لازم و ضروری است؟ 🔹در دوران غیبت نیز امام وجود دارد و همه وظایف امامت را انجام می‌دهد. پس ادعای شیعه نقض نشده، چراکه اقتضای دلیل شیعه بر لزوم نصب امام، وجود امام است نه ظهور امام. 🔸میزان بهره برداری از امام، بستگی به فراهم بودن شرایط از سوی مردم دارد. چنانکه خداوند پیامبر را فرستاده تا هم دین را بیان کند و هم آن را اجرا نماید. ولی به دلیل عدم همراهی مردم، غالباً برایشان امکان تشکیل حکومت نبود. 🔹ضمن آنکه غیبت و ظهور، دو امر نسبی هستند. امام وقتی حتی ظاهر است، تنها در یک نقطه ظاهر است و در بقیه نقاط غایب است؛ امام کاظم(ع) سالیان سال در زندان و غایب از مردم بود، اما با تعیین جانشین، نگذاشت امر هدایت مختل شود. 🔸در عصر غیبت، نیز علیه السلام با تعیین نائب ـ خاص و عام ـ نگذاشته که امر هدایت تعطیل شود. ‎‎‌‌‎‎‌┈┈•✾ @Aminfarid ✾•┈┈         ┈┈•✾🌺✾•┈┈
به عشق ایرانم رأی می‌دهـــم... ‎‎‌‌‎‎‌┈┈•✾ @Aminfarid ✾•┈┈         ┈┈•✾🌺✾•┈┈
🌱وظایف مردم در برابر حاكم اسلامی 🔹حضور در صحنه و مشاركت سیاسی امیرمؤمنان (ع) می ‌فرماید: یكی از حقوق من بر شما این است كه [با حضور خالصانه و همه جانبه خود در اداره امور] در آشكار و نهان خیرخواه و دلسوز من باشید. فَأَمَّا حَقِّى عَلَیكُم... النُّصْحُ لِى فِى الْمَشْهَدِ وَ الْمَغِیبِ (الغارات، ج1، ص24). ‎‎‌‌‎‎‌┈┈•✾ @Aminfarid ✾•┈┈         ┈┈•✾🌺✾•┈┈
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌱وظایف مردم در برابر حاكم اسلامی 🔹یاری كردن حاكم اسلامی: امام صادق (ع) فرمود: بنگرید به فردی از شما كه حدیث ما را روایت می ‌كند و در فهم حلال و حرام و احكام و معارف ما صاحبنظر است و آن‌ها را خوب می ‌فهمد، پس حكم او نافذ است و به حاكمیت او راضی باشید، چون من او را بر شما حاكم و داور قرار دادم، پس هر گاه حكم كرد و پذیرفته نشد، حكم خدا سبك شمرده شده و حكم ما ردّ شده است و هر كس حكم ما را رد كند، خدا را رد كرده است و این، شرك به خداست. [1] [1]. انْظُرُوا إِلَی رَجُلٍ مِنْكُمْ قَدْ رَوَی حَدِیثَنَا وَ نَظَرَ فِى حَلالِنَا وَ حَرَامِنَا وَ عَرَفَ أَحْكَامَنَا فَلْتَرْضَوْا بِهِ حَكَماً، فَإِنِّى قَدْ جَعَلْتُهُ عَلَیكُمْ حَاكِماً، فَإِذَا حَكَمَ بِحُكْمِنَا فَلَمْ یقْبَلْ مِنْهُ فَإِنَّمَا بِحُكْمِ اللَّهِ اسْتُخِفَّ وَ عَلَینَا رُدَّ وَ الرَّادُّ عَلَینَا الرَّادُّ عَلَی اللَّهِ وَ هُوَ عَلَی حَدِّ الشِّرْكِ بِاللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ (عوالی اللئالی، ج3، ص192). 📚 مفاتیح الحیات ص 446. ‎‎‌‌‎‎‌┈┈•✾ @Aminfarid ✾•┈┈         ┈┈•✾🌺✾•┈┈
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰 سومین دوره آموزشی مربیان مدارس طرح شهید آرمان 📌دانش آموز طراز 📍 پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ ازساعت ۸ الی ۱۶ 💠ستاد طرح شهید آرمان 🕌عضویت در کانال eitaa.com/joinchat/3436446211Cc13f95b799
🌱 امام صادق علیه السلام فرمود: «مَنْ صَامَ ثَلَاثَةَ أَیَّامٍ مِنْ آخِرِ شَعْبَانَ وَ وَصَلَهَا بِشَهْرِ رَمَضَانَ کَتَبَ اللَّهُ لَهُ صَوْمَ شَهْرَیْنِ مُتَتَابِعَیْن؛ هر کس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگیرد و به روزه ماه رمضان وصل کند، خداوند ثواب روزه دو ماه پی در پی را برایش محسوب می کند.» 📚من لا یحضره الفقیه ج 2، ص 94، ح 1829 - امالی(صدوق) ص 670 ‎‎‌‌‎‎‌┈┈•✾ @Aminfarid ✾•┈┈         ┈┈•✾🌺✾•┈┈
رسیدگی به محرومین_۲۰۲۴_۰۳_۰۸_۱۹_۲۹_۵۱_۳۷۳.mp3
2.99M
🌱 رسیدگی به محرومان ... 📚 جلسات 🎙️ حجت‌الاسلام امین فرید ‎‎‌‌‎‎‌┈┈•✾ @Aminfarid ✾•┈┈         ┈┈•✾🌺✾•┈┈
❓انسان برتر است، یا ملائکه؟ شخصی از امام صادق علیه السلام پرسید ملائکه برترند یا بنی آدم؟ حضرت فرمودند: امیرالمؤمنین علیه السلام در پاسخ به این سوال فرموده‌اند: 🔻 خداوند به ملائکه عقل بدون شهوت داده و به حیوانات شهوت بدون عقل داده و به انسان عقل همراه با شهوت داده است. 🔻 هر انسانی که عقلش بر شهوتش غالب شود، از ملائکه برتر است و هر انسانی که شهوتش بر عقلش غلبه کند، از حیوانات پست تر است. 📚 علل الشرایع، ج1، ص4. ‎‎‌‌‎‎‌┈┈•✾ @Aminfarid ✾•┈┈         ┈┈•✾🌺✾•┈┈
علّامه‌حسن‌زاده‌آملی‌ : 🌱 ماه مبارک رمضان ماه امساک و سحر خيزى و شب زنده دارى و قدر يافتن و قرآن شنيدن و قرآن شدن و سرمشق گرفتن در پيش است 🔸از هم اكنون كه و ميقات شهر الله است غسل توبه كن و به لباس وفا و ولا از دل و جان مُحرم شو و از صميم قلب لبّيک لبّيک گو و در خويشتن سفرى كن و گرد كعبۀ عشق طواف كن كه دستى از غيب برون آيد و كارى بكند. 📚 «هزار و یک کلمه» ج ۲ ص ۲۱۴ ‎‎‌‌‎‎‌┈┈•✾ @Aminfarid ✾•┈┈         ┈┈•✾🌺✾•┈┈
🌱 توصیه امام رضا(ع) برای درک بهتر روزهای پایانی ماه شعبان: اکثر ماه شعبان رفت و این جمعه آخر آن است پس تدارک و تلافى کن در آن چه از این ماه مانده است، تقصیرهایى را که در ایام گذشته این ماه کرده اى و بر تو باد که رو آورى بر آنچه برای تو نافع است و دعا و استغفار بسیار کن و تلاوت قرآن مجید بسیار کن و به سوى خدا از گناهان خود توبه کن تا آنکه چون ماه مبارک درآید، خود را براى خدا خالص گردانیده باشى و در گردن خود امانت مگذار و حق کسى را مگر آنکه ادا کنى و در دل خود کینه کسى را مگذار، مگر آنکه بیرون کنى و مگذار گناهى را که انجام می دادی، مگر آنکه ترک کنى و از خدا بترس و بر خدا در پنهان و آشکار امور خود توکّل کن و هر که بر خدا توکّل کند خدا او را بس است و در بقیه این ماه این دعا را بسیار بخوان: «اَللّهُمَّ اِنْ لَمْ تَکُنْ غَفَرْتَ لَنا فیما مَضى مِنْ شَعْبانَ فَاغْفِرْ لَنا فیما بَقِىَ مِنْهُ»؛ خدایا اگر در آن قسمت از ماه شعبان که گذشته ما را نیامرزیده اى در آن قسمت که از این ماه مانده بیامرزمان، به درستى که حق تعالى در این ماه بنده‌هاى بسیار از آتش جهنم براى حرمت ماه مبارک رمضان آزاد مى کند. ‎‎‌‌‎‎‌┈┈•✾ @Aminfarid ✾•┈┈         ┈┈•✾🌺✾•┈┈
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
❓آیا انسان در قیامت، هم روح دارد و هم جسم؟ 🔹حقیقت و بعد اصیل انسان، روح اوست و جسم ابزار روح به شما می‌رود. 🔸بخشی از لذتها و رنجهای روح، از طریق بدن است. مثلاً آسیب بدنی موجب رنج و سلامت بدن موجب لذت روح می‌شود. 🔹معاد روحانی با دلیل عقلی اثبات می‌شود، ازاین‌رو وقتی می‌گوییم انسان در قیامت حضور دارد، قطعاً روح او حاضر است. 🔸وجود جسم برای انسان در قیامت، به وسیله‌ی آیات و روایات اثبات می‌شود. برای نمونه، حشر انسانها از قبور(عادیات ۹) و نیز نعمتهای مادی بهشت(سوره واقعه) همگی نشان از وجود جسم در آخرت است. در حوزه عذاب نیز قرآن تصریح میکند که به دوزخیان، پوست تازه می‌دهیم تا عذاب آنها ادامه داشته باشد (نساء ۵۶) ⬅️ در آخرت هم روح داریم و هم جسم ‎‎‌‌‎‎‌┈┈•✾ @Aminfarid ✾•┈┈         ┈┈•✾🌺✾•┈┈
🌱 هنگام افطار یک دعای مستجاب... امام حسن مجتبی (ع) : انّ لِكُلِّ صائِم عِندَ فطوره دَعوة مُستَجابَة فَاذا كَانَ اَوَّل لُقمَة فَقُل: «بِسمِ الله اَلّلهُمَّ یا واسعَ المَغفِرة اِغفِر لِی» امام مجتبی علیه السلام فرمود: هر روزه داری هنگام افطار یك دعای اجابت شده دارد. پس در اولین لقمه افطار بگو: به نام خدا، ای خدایی كه آمرزش تو فراگیر و وسیع است، مرا ببخش ‎‎‌‌‎‎‌┈┈•✾ @Aminfarid ✾•┈┈         ┈┈•✾🌺✾•┈┈
❓ آیا مسیحیت و یهودیت و بودایی و امثال آن هم دین است ؟ 🔹 در لغت دین به معنی راه و منش زندگی و مرام است که به این معنا به یهودیت و مسیحیت و... هم می‌توان اطلاق دین کرد. همانطور که در سوره کافرون می‌فرماید: «لکم دینکم و لی دین» 🔸 اما در معنای واقعی، دین خدا فقط یکی است و آن هم اسلام است که قرآن می‌فرماید: «ان الدین عندالله الاسلام» 🔹 دین همه انبیاء(ع) هم اسلام بوده و احکام نماز و روزه و غیره به تدریج کامل شده است. ‎‎‌‌‎‎‌┈┈•✾ @Aminfarid ✾•┈┈         ┈┈•✾🌺✾•┈┈
🍀امام رضا علیه‌السلام: 🔸در شب‌ها و روزهای ماه رمضان، هر چقدر می‌توانید صلوات بفرستید. 🔹فَعَلَيْكُمْ... بِالْإِكْثَارِ مِنْ ذِكْرِ اللَّهِ وَ الصَّلَاةِ عَلَى رَسُولِ اللَّهِ فِي اللَّيْلِ وَ النَّهَارِ مَا اسْتَطَعْتُم‏ 📚فقه الرضا علیه السلام، ص۲۰۴. ‎‎‌‌‎‎‌┈┈•✾ @Aminfarid ✾•┈┈         ┈┈•✾🌺✾•┈┈
❓آیا هرگونه توسل و استغاثه به غیر خدا شرک است؟ زیرا بر اساس حدیث مشهور «الدُعاء هُو العِبادة»، دعا به معنای پرستش و عبادت می باشد و در مورد غیر خدا جایز نیست. 🔹اگر معنای حدیث آن است که «تمام اقسام دعا کردن، عبادت است»، اشکال وارد نیست؛ زیرا واژه «دعا» در قرآن کریم، غیر از معنای پرستش، به معانی دیگر نیز به کار رفته است. 🔸معنای صحیح حدیث آن است که می‌فرماید: «هر نوع عبادت و پرستش، دعا کردن می باشد». عبادت چیزی جز دعا نیست و مسلمانان هنگام عبادت خواه نماز، خواه روزه یا حج، مشغول دعا هستند. در قرآن نیز به این نکته اشاره شده است. ⬅️ طبق معنای دوم، توسل و استغاثه به غیر خدا، دعا می باشد، اما «عبادت» نیست. ‎‎‌‌‎‎‌┈┈•✾ @Aminfarid ✾•┈┈         ┈┈•✾🌺✾•┈┈
🌱 جوانان ، نقش آفرینان ظهور... 🔹امیرالمؤمنین علیه السلام فرمود: «إِنَّ أَصْحَابَ الْقَائِمِ شَبَابٌ لَا كُهُولَ فِيهِمْ إِلَّا كَالْكُحْلِ فِي الْعَيْنِ أَوْ كَالْمِلْحِ فِي الزَّادِ وَ أَقَلُّ الزَّادِ الْمِلْحُ»؛ «ياران و اصحاب امام مهدى علیه السلام، جوان اند و كهن سالان در ميان آنان اندک اند، مانند سرمه در چشم و نمک در زاد و توشه كه كمترين قسمت توشه، نمک است». 🔸امام صادق علیه السلام فرمود: «جوانان شيعه در حالی كه بر پشت بام هاى خود آرميده اند، در يک شب، بدون هيچ قرار قبلى به نزد صاحب خود برده شده و بامدادان در مكه حاضر مى شوند». ⬅️ از مجموع روایات ظهور می توان دریافت که شاکله حکومت امام زمان علیه السلام را جوانان تشکیل می دهند؛ علاوه بر اینکه خود حضرت نیز هنگام ظهور به شکل جوانی چهل ساله به نظر می رسد. ‎‎‌‌‎‎‌┈┈•✾ @Aminfarid ✾•┈┈         ┈┈•✾🌺✾•┈┈
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
❓خلود کافران در دوزخ، چگونه با رحمانیت گسترده خداوند متعال سازگار است؟ آیا خدا می‌تواند شاهد حضور ابدی بندگان خود در این دوزخ باشد؟ 🔹رابطه میان عمل و اثر آن یک رابطه قراردادی نیست، بلکه یک رابطۀ عینی و واقعی است. طبق این رابطه، اثر عمل از عمل جدا نمی شود. 🔸این آثار واقعی، گاه با تجربه دانسته می شود؛ ضمن آنکه اثر این اعمال متفاوت است. برای نمونه، اثر ریختن آب، مرطوب شدن زمین یا فرش است؛ اثر خوردن زهر، از دست دادن جان است. 🔹خداوند متعال نیز جز در موارد خاص، به قوانین تکوینی و علّی میان عمل و اثر عمل دست نمی زند. 🔸آثار برخی از این اعمال برای همیشه دامنگیر انسان است. مثلاً فروکردن سوزن در چشم، موجب کوری می‌شود. اگر این فرد چندهزار سال نیز عمر کند به همان اندازه نابیناست؛ یعنی یک اثر ابدی می تواند داشته باشد. 🔹گاه دین از آثار واقعی برخی اعمال خبر داده است. کفر عامدانه، یک اثر جاودانه دارد و آن هم بقای در جهنم است. شخص کافر نیز با پذیرش این اثر، این عمل ر اپذیرفته است. 🔸رحمانیت خدا مبتنی بر احساسات نیست، بلکه مبتنی بر حکمت و عدالت است. عدالت به معنای قراردادن هر چیزی سر جای خود است. وقتی عملی صورت بگیرد، ولی اثر آن تحقق نیابد، چنین چیزی خلاف عدالت است. اگر ششمیر را وارد بدن کسی کنیم، ولی خون جاری نشود و اثر نکند، کار، سر جای خود نیست و عدالت، محقق نشده است. 🔹بنابراین حکمت خداوند مقتضی آن است که اثرِ عمل، محقق شود. اثرِ کفر عامدانه نیز بقای جاوادنه در جهنم است؛ پس بقای در جهنم، منطبق بر حکمت است. ‎‎‌‌‎‎‌┈┈•✾ @Aminfarid ✾•┈┈         ┈┈•✾🌺✾•┈┈
‌💢پخش زنده ... سلام و عرض ادب ولادت امام حسن مجتبی(ع) مبارک🌷 🔸امروز ساعت ۱۶ در کانال با سخنرانی: 🔹حجت‌الاسلام حسین طزری ‌ ‎‎‌‌‎‎‌┈┈•✾ @Aminfarid ✾•┈┈         ┈┈•✾🌺✾•┈┈
پخش زنده
فعلا قابلیت پخش زنده در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌱 امام،امام است. قیام کند یا بنشیند... از ابى سعيد عقيصا نقل كرده كه وى گفت:محضر مبارك حسن بن على بن ابى طالب عرض كردم:اى فرزند رسول خدا براى چه با معاويه مداهنه و صلح نموديد و حال آن كه مى‌دانستيد حقّ‌ مال شما است نه مال او و نيز مى‌دانستيد كه معاويه گمراه و ستمگر است‌؟ حضرت فرمودند:آيا بعد از پدرم عليه السّلام من حجّت خدا بر مردم و امام ايشان نيستم‌؟ عرضه داشتم:چرا؟ فرمود:آيا مگر من نه آن كسى هستم كه رسول خدا صلّى اللّٰه عليه و آله در باره من و برادرم فرمودند:حسن و حسين دو امام بوده چه قيام كرده و چه بنشينند؟عرض كردم:آرى همين طور است. فرمود:پس من امام بوده چه قيام كنم و چه بنشينم،اى ابا سعيد به همان علّتى كه پيامبر خدا صلّى اللّٰه عليه و آله با بنى ضمره و بنى اشجع و با اهل مكّه هنگام برگشت از حديبيّه صلح فرمودند من نيز با معاويه صلح نموده‌ام،آنها كه رسول خدا صلّى اللّٰه عليه و آله با ايشان صلح فرمود بنصّ‌ كتاب كافر بودند و معاويه و اصحابش به مقتضاى تأويل قرآن كافر مى‌باشند،اى ابا سعيد وقتى من امام از جانب خدا بودم نبايد رأى مرا تخطئه كنى و عملى را كه انجام داده‌ام چه مهادنه و صلح بوده و چه محاربه و جنگ باشد مى‌بايد بپذيرى اگر چه حكمت كردار من بر تو مخفى و مشتبه باشد،مگر نمى‌بينى جناب خضر عليه السّلام وقتى كشتى را شكافت و جوان را كشت و ديوار را تعمير كرد و بپا داشت موسى به غضب آمد و از كردارش سخت برآشفت،جهت غضبناك شدن موسى اين بود كه حكمت عمل خضر بر او مخفى بود تا آن كه خضر عليه السّلام آن را بازگو كرد و موسى راضى گشت،عمل و كردار من نيز همين طور مى‌باشد يعنى از عمل و فعل من خرسند نبوده بلكه غضبناك هستند زيرا حكمت آن بر شما پنهان مى‌باشد و آن اين است كه اگر من غير از اين مى‌نمودم يك نفر از شيعيان ما روى زمين باقى نمى‌ماند مگر آن كه او را مى‌كشتند. 📚علل الشرایع ج ۱، ص ۲۱۱. (ع) ‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‎‎‌‌‎‎‌┈┈•✾ @Aminfarid ✾•┈┈         ┈┈•✾🌺✾•┈┈
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✨ روزهای شب قدر همانند شبهای آن است 🔵 قالَ السيّدُ ابنُ طاووسَ قدس سره : «وَاعلَم أنَّ الرِّوايةَ وَردت مِن عدّةِ جهاتٍ عَنِ الصّادقينَ ـ عَنِ اللّهِ جلَّ جَلالُه ـ عَليهم أفضلُ الصَّلواتِ أنَّ يومَ ليلةِ القَدرِ مِثلُ لَيلتهِ ؛ فإيّاك أن تُهَوِّنَ بنهارِ تِسعَ عَشرَةَ ، أو إحدى وعِشرينَ ، أو ثَلاثٍ وعِشرينَ ، وتَتَّكلَ على ما عَمِلتَه في لَيلتِها وتَستَكثرَه لمولاكَ ، وأنتَ غافلٌ عَن عظيمِ نِعمتهِ ، وحقوقِ ربوبيّتهِ 🔺 سيّد ابن طاووس رحمه الله گويد: 🌕 بدان كه روايت ، با سندهايى چند از امامان راستگو ـ كه برترينِ درودهاى خداوند بر آنان باد ـ از خداى متعال نقل شده است كه: «روز شب قدر ، مثل شب قدر است». پس مبادا روز نوزدهم يا بيست و يكم يا بيست و سوم را ناچيز بشمارى و به آنچه در اين سه شب انجام داده اى ، بسنده كنى و آن را نزد خداى خود زياد به حساب آورى، در حالى كه از نعمت بزرگ و حقوق پروردگارى اش غافل باشى! در اين سه روز بزرگ و ارجمند ، بيشترين تلاش را در مورد: عبادت ها، دعاها و غنيمت شمردن زندگى پيش از فرا رسيدن مرگ ، داشته باش. 📚 بحارالانوار/ج ۹۸ /ص ۱۴۹ ‎‎‌‌‎‎‌┈┈•✾ @Aminfarid ✾•┈┈         ┈┈•✾🌺✾•┈┈