eitaa logo
یاامیرالنحل
294 دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
3هزار ویدیو
19 فایل
ولايتي لاميرالنحل تكفيني. عندالممات و تغسيلي و تكفيني و طينتي عجنت من قبل تكويني. من حب حيدر كيف النار تكويني #جهاد_تبیین و آموزش #سواد_رسانه بعشق مولا علی
مشاهده در ایتا
دانلود
26.32M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
▪️ هنگامِ افطار... یاد کنیم از .... ⚠️ لطفاً با حالِ معنویِ مناسب ببینید. @amirannahl313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کتاب شاهد پهلوی بدون روتوش معلم تبریزی زمان شاه سنگین ترین برف در ایران دفن ۲۰۰ روستا با اهالی زیربرف @amirannahl313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شهید شهدا شهادتت ولایت 🌷🌷🌷🌷🌷🌷 ارسالی از امیر محمد انتظاری رزمنده ی دوران دفاع مقدس تهران 🇮🇷 🇮🇷کانال 🔺@kashkoolesalavat 🔻@kashkoolesalavat 🍃🍃🍃🍃🍃
امیرالمومنین(ع): از آشکار کردن گناهان بپرهیز،که از شدیدترین گناهان است. روزه خواری یک گناه آشکار و علنیه و گناه بزرگیه..! ‌ روزه دار گرامی🌱 روزه خواری بنده های خدا رو دیدی امربه معروف و نهی از منکر یادت نره😉 ‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🆔 @aamerin_ir
5.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دخترااا خانماااا چه نشستید که ببینید زن در آمریکا با مرد فرقی نداره‼️ آخه چرا اجازه نمیدن زن در ایران تو هرجایی کار کنه؟؟؟👆 🇮🇷نیمه پنهان 🇮🇷@nimeyepenhan
وزارت خارجه آمریکا برای فائزه هاشمی پست گذاشته باز بین برانداز ها و ارباب دعوا شده 😂 سلطنت طلب ها انتظار داشتند عکس فرح پهلوی بزاره، منافقین انتظار داشتند عکس رجوی بزاره، تروریست های تجزیه طلب هم انتظار داشتن عکس زن عبدالله مهتدی کومله بزاره😂 @amirannahl313
🔴 درسی از مکتب امام صادق (ع) مردی در مسجد خوابیده بود و خود همیانی داشت. از خواب بیدار شد و همیان خود را ندید و جز امام صادق (ع) کسی در مسجد نبود. به ناچار نزد وی آمد و عرض کرد: همیان من دزدیده شده و من غیر از تو را نمی بینم. امام صادق (ع) فرمود: در همیان تو چقدر پول بود؟ گفت: هزار دینار. حضرت به خانه خود رفت و هزار دینار آورد و به وی داد. هنگامی که آن مرد به رفقای خود ملحق شد به او گفتند: همیان تو نزد ماست و ما با تو شوخی کردیم. صاحب همیان با شتاب به مسجد برگشت تا آن پول را به صاحبش برگرداند. وقت برگشتن پرسید: آن شخص چه کسی بود؟ گفتند: او فرزند رسول خدا (ص) است. بالاخره جویا شد و حضرت را پیدا کرد و هزار دینار را برگرداند. امام قبول نکرد و فرمود: هنگامی که ما از مُلک خود چیزی را رد کردیم دیگر بر نمی گردانیم. 🌺الَّلهُمَّ صلِّ عَلی مُحَمَّدٍ و آلِ مُحَمَّد و عجِّل فرجهم به نقل از: الدین فی قصص، ج 1، ص 16 ═ೋ❅🖋☕️❅ೋ═ . •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
✅ برخورد مؤمنانه در ماجرای آقای صدیقی ✅👌✅👌✅👌✅👌✅👌✅👌 🔻فرض کنیم در ماجرای ، تخلفی صورت گرفته است. به این ماجرا چیست؟ اصلا مهم است؟ آیا قرار است به اسم عدالتخواهی ظلم کنیم؟ 👈 پس اولا با هیاهوی منفعل نشویم و جزء تکمیلی پروژهٔ رسانه‌ای آن‌ها نباشیم. 👈 دوم برخوردهای کودکانه در را هم واقعی ننهیم. هیجان دارند تا بیشتر دیده شوند. مراقبت کنیم برای عقب نماندن از قافله به خطا و گناه نیفتیم. 👈 سوم هم زمین بازی "پروژه‌بگیران مجازی" و "دکان‌داران سیاسی" و "دلالان افشاگری" و "کاسبان عدالتخواهی" نشویم. ⚠️ ✳️ ازاین‌رو برای مخاطبی که درد اخلاق و شرع و قانون دارد و دغدغهٔ مطالبهٔ مؤمنانه دارد، چند نکته ضروری است. 📝 مقدمهٔ کلیدی: به تعبیر رهبر انقلاب بدون معنویت و عقلانیت، ظلم است. یعنی تقوا و رعایت قانون الهی و شرع. تهمت و آبرو ریختن و هتک حیثیت و فحاشی و غیره، نامش هرچه هست عدالتخواهی نیست. نیز قدرت محاسبه است. منطق و استدلال است. رفتار خوارج‌گونه و ظاهرگرایانه و قضاوت‌های یک‌جانبه باعث می‌شود فرد در قضاوت نهایی دچار خطای فاحش شود. ✅ رفتار مؤمنانه در عدالتخواهی یعنی رعایت تقوا و عقلانیت. این دو نباشند، عدالتخواهی نیست و توهم مطالبه و دادخواهی خیال‌انگیز است. 🔻با این مقدمه ماجرا را مرور کنیم🔻 1⃣ یکم. چه کسی خبر را آورد❓ نگاه کنید ببینید چه کسانی دست به می‌زنند و این‌ها چه سابقه‌ای داشته‌اند. از چه جهت مهم است؟ قرار نیست با شناخت فرد، از محتوا عبور کنیم. 🚨 اما با شناخت فرد متوجه می‌شویم که واکنش‌مان هدف نهایی او را تکمیل نکند. ✴️ با شناخت فرد متوجه می‌شویم این پروژه، هدف نهایی او نیست؛ مثلا هدفش و بزرگانی است که برای مردم ارج و قربی دارند. 😔 همین امروز را نگاه کنید. به واسطهٔ رفتار این دست جریانات، تقریبا احدی در نظام نیست که سلم و پاکیزه مانده باشد. یا هدف نهایی‌شان تلقی فساد سیستمی و ابرپروژه‌شان است. 🔅 شناخت فاعل مطالبه‌گری، کمک می‌کند در نهایت، بازی او را کامل نکنیم.👌 2⃣دوم. حالا با محتوا چه کنیم؟🤔 بعد از بررسی اسناد و مدارک متقن، مهم‌ترین مسأله این است که ما چه میزان حق داریم؟ ما حق داریم ورود به‌هنگام محکمه را کنیم. اما قضاوت و مجازات کار ما نیست.❌ ⁉️ آیا همهٔ آنچه قاضی باید ببیند و حکم کند در اختیار ماست؟ آیا می‌توان به فرض وجود تخلف، پی به سوء نیت افراد برد؟ آیا شرعا و اخلاقا و قانونا حق قضاوت و بدتر از آن اجرای حکم و مجازات داریم؟ مجازات مگر چیست؟ همین ریختن آبروی افراد بدترین مجازات‌هاست؛ آن‌هم افراد با آبرو. ⭕️ قرار نیست سوابق افراد مانع قضاوت آن‌ها شود، اما اتفاقا سابقهٔ افراد در بزنگاه‌های مهم اخلاقی و سیاسی در گذشته یک ملاک عقلایی و منطقی است که بی‌محابا آدم‌ها را متهم و سرزنش نکنیم و اجازه دهیم محکمه، با رعایت حقوق طرفین حکم کند.👌 3⃣ سوم. برنده و بازندهٔ نهایی کیست؟⚠️ به ثمرهٔ مطالبه و حرف و کامنت و لایک‌مان توجه کنیم؛ ⭕️ ببینیم وقتی نقطهٔ نهایی را گذاشتیم، برنده و بازندهٔ نهایی چه کسی است؟ 🤭 عدالتخواهی‌ای که منجر به تخریب و بی‌آبرو کردن سرمایه‌های معنوی و اخلاقی و سیاسی مردم شود، ظلم است. ظلم اصلی هم به اعتقادات مردم است؛ نه فقط این و آن. ❌ اگر مطالبه‌گری منجر به تلقی فساد سیستمی شود، است. اگر عدالتخواهی در نهایت به ناامیدی از آینده تبدیل شود، ابرفساد و بی‌عدالتی محض است. ❌ دادخواهی اگر منجر به رونق پروژه‌بگیران مجازی و دلالان افشاگری و کاسبان عدالتخواهی شود، حماقت تمام است. ❌ افشاگری اگر باعث تلقی ناکارآمدی عدلیه و رونق سوپرمن‌های عروسکی و بتمن‌های دست‌ساز شود، دادگری توهمی و خیالی است. ⚠️ در نهایت مراقبت کنیم به اسم عدالتخواهی جای اصل و فرع را برای‌مان عوض نکنند. ✅ خلاصه و ساده؛ اگر نقطهٔ پایانی مطالبه‌مان را گذاشتیم، چه در نوشتن و چه تأیید کردن و چه حرف زدن، اگر ثمره‌اش در خود و مخاطبمان ناامیدی از انقلاب و حاکمیت و آینده بود، بدانید و بدانیم که گرفتار فسادی تودرتو و ظلمی بزرگیم؛ مطالبهٔ مؤمنانه که هیچ....
🔴 چهار تاکتیک خبرنویسی خبرنگاران روسی در حادثه تروریستی مسکو 👤 ✅ جدای از سیاست‌های امنیتی، سیاسی و روانی دولت روسیه در نحوه اطلاع رسانی حادثه تروریستی اخیر مسکو، مطلب پیش رو به بخشی از تاکتیک‌های خبرنویسی خبرنگاران روسی فعال در رسانه‌های اصلی این کشور، درباره این حادثه می‌پردازد. 1️⃣ درباره فیلم‌های که در شبکه‌های اجتماعی از لحظات حادثه منتشر شد، مشاهده می‌شود که خبرنویسان روسی به جای انتشار خام این فیلم ها، توصیف محتوای فیلم‌ها را نیز در اخبار می آوردند. بنابراین توصیف محتوای فیلم های منتشر شده بخشی از خبر بود و از انتشار خام فیلم بدون توضیحات اجتناب می‌کردند. 2️⃣ گزارش صحنه حادثه و مشاهدات خبرنگاران حاضر در میدان خیلی جامع و با جزئیات همراه بود و برخلاف عمده رسانه‌های داخلی به گزارش مشاهدات کلی بسنده نمی‌کنند. هر جمله توصیفی از مشاهدات میدانی نیز هدفمند و یا با دادن اطلاعات جدید با تمرکز بر آنچه اتفاق افتاده و خدماتی امنیتی یا درمانی که در صحنه در حال اتفاق است، همراه بود. خبرها تا حد امکان از تحلیل کردن سیاسی، احساسی و حتی نقدهای معمولی پرهیز داشت و فرامتن همه آنها کمک به مدیریت میدان حادثه بود. 3️⃣ خبرنگاران روس از انتشار خبر رسمی پذیرفتن و یا نپذیرفتن مسئوولیت حادثه توسط یک گروه تروریستی ابا داشتند. گرچه سیاست کلی روسیه نیز در این حادثه عبور از داعش و متهم کردن اوکراین تا این لحظه بوده ولی انتشار خبر به عهده گرفتن مسوولیت حادثه توسط داعش حتی به صورت یک خبر معمولی نیز پرهیز داشته و اطلاع رسانی این موضوع را در صلاحیت نهادهای مربوطه می‌دانستند. 4️⃣ یکی از اصولی که خبرنگاران روسی در هنگام خبرنویسی این حادثه رعایت کردند، دادن اطلاعات بیشتر درباره مکان حادثه بود. در حالیکه عمده رسانه‌های ایران در هنگام خبرنویسی حادثه تروریستی سال قبل در کرمان، فقط به گفتن «مزار شهدای کرمان» اشاره می‌کردند ولی خبرنگاران روسی درباره مختصات مکان حادثه، تاریخچه آن، موقعیت جغرافیایی، اماکن و برنامه‌های که در آنجا وجود دارد و حتی نوع گروه‌ها و جمعیت مردمی که به این منطقه مراجعه می‌کنند، اطلاعات جزیی ارائه دادند. طبیعی است که گفتن این جزئیات در بدست گرفتن روایت حادثه و همراه کردن مخاطب تا چه حد تاثیر گذار هست. سواد رسانه‌ای را جدی تر بگیریم @amirannahl313