eitaa logo
عمار۱۱۰
13.3هزار دنبال‌کننده
2.9هزار عکس
2.7هزار ویدیو
72 فایل
💖 کانال عمار۱۱۰ رابه دوستان خود در تلگرام و #ایتا با آدرس مشابه معرفی نمایید👇 @ammar110 ❣ارتباط با ادمین کانال عمار۱۱۰👇 https://eitaa.com/yas11000 ارتباط با مدیر 👆👆
مشاهده در ایتا
دانلود
14.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 علت انحراف خودروی ضدشورش در اردبیل مشخص شد 🔹یک منبع آگاه در گفت‌وگو با فارس نتایج بررسی‌های اولیهٔ حادثهٔ برخورد خودروی ضدشورش با اغتشاشگران در اردبیل را تشریح کرد. 🔹پس از شنیدن اظهارات حاضرین در صحنه و افراد دخیل در حادثه و بررسی‌ تصاویر دوربین‌های شهری و مداربستهٔ محدودهٔ میدان یحیوی، مشخص شد که علت این حادثه انحراف خودروی ضدشورش پس‌از برخورد با موانعی است که اغتشاشگران در مسیر حرکت خودرو ایجاد کرده‌اند. 🔹این منبع آگاه به فارس گفت که «پس‌از برخورد خودروی ضدشورش با موانع سطح خیابان، لاستیک خودرو ترکیده و باوجود تلاش راننده برای متوقف‌کردن آن، از مسیر اصلی حرکت منحرف و با ۳ نفر که تعادل خود را از دست داده و به زمین افتاده بودند، برخورد می‌کند و باعث مجروح‌شدن یکی از آن‌ها می‌شود». 🔹خط ترمز خودروی ضدشورش در تصاویر جدیدی که در اختیار فارس قرار گرفته، تلاش راننده برای متوقف‌کردن خودرو را نشان می‌دهد و سناریوی عمدی‌بودن این حادثه را باطل می‌کند. 🔸در جریان اغتشاشات دی ماه امسال بعضی از اغتشاشگران در اعترافات خود اعلام کردند برای ترکاندن لاستیک خودروهای پلیس و ضدشورش از ابزارهای خاص دست‌ساز استفاده می‌کردند. 🔹از دیروز رسانه‌های ضدانقلاب با انتشار تصاویر این حادثه تلاش کردند عمدی‌بودن این حادثه را به مخاطبان خود القا کنند. 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا و تلگرام👇 🆔 |➺ @ammar110
16.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
| اینجا نیشابور است قدردان همه مجاهدت هایتان هستیم ۱۹ و ۲۲ دی ۱۴۰۴ 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا👇 🆔 |➺ @ammar110
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 وقتی رسانه دشمن عقل و هوش را از نسل z گرفته ‼️ 🔻دختر کلاس نهمی را تو آشوبها گرفتن میگه: با دوست پسرم اومدم قیام کنم ، پدرم کارمند بانکه و نمیتونه زندگی ما رو اداره کنه..! حالا پلیس با خانواده اش تماس گرفته برادر دختره اومده و عصبانی میگه: زنجیر طلای گردن خواهرم را ببینید، بابام خیلی هم خوبه وضعش و..! 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا و تلگرام👇 🆔 |➺ @ammar110
🔴 از اغتشاشات اخیر درس خواهیم گرفت؟‼️ 🔻براساس گزارشی که اخیراً رویترز منتشر کرده است ترکیه در حال آماده‌سازی مقدمات محدود کردن دسترسی افراد زیر سن قانونی به رسانه های اجتماعی است و ترکیه ای ها در یک گزارش پارلمانی خواستار اقدامات گسترده‌ای از جمله تأیید سن و فیلتر کردن محتوا شده اند و به فهرست رو به رشد کشورهایی می‌پیوندد که به دنبال کنترل‌های شدیدتر هستند. 🔹طبق این گزارش، توصیه‌های گسترده در گزارش کمیسیون همچنین شامل حذف محتوا بدون اطلاع قبلی و نظارت بر بازی‌های ویدیویی یا اسباب‌بازی‌های کودکان با قابلیت هوش مصنوعی برای یافتن محتوای مضر است. گزارش پارلمان ترکیه همچنین محدودیت‌های اینترنتی شبانه برای دستگاه‌های مورد استفاده افراد زیر ۱۸ سال، فیلترینگ اجباری محتوای رسانه‌های اجتماعی تا سن ۱۸ سالگی و ممنوعیت رسانه‌های اجتماعی تا سن ۱۶ سالگی را توصیه می‌کند. 🔹در همین راستا اخیراً امانوئل مکرون رئیس‌جمهور فرانسه نیز اعلام کرد که می‌خواهد دولتش فرآیند قانونی را تسریع کند تا ممنوعیت استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای کودکان زیر ۱۵ سال پیش از آغاز سال تحصیلی جدید در ماه سپتامبر اجرایی شود. 🔹وی گفته است: «مغز کودکان و نوجوانان ما برای فروش نیست. احساسات آنها برای فروش یا دستکاری نیست، چه توسط پلتفرم‌های آمریکایی یا الگوریتم‌های چینی». مکرون افزوده است: «ما شبکه‌های اجتماعی را برای زیر ۱۵ ساله‌ها ممنوع می‌کنیم و تلفن‌های همراه را در دبیرستان‌هایمان ممنوع خواهیم کرد». 🔹این سخنان و گزارش ها مربوط به کشور دارای نظام اسلامی نیست. این جملات در مورد حکومت لائیک ترکیه و کشوری مانند فرانسه با آن همه ادعای دموکراسی و آزادی بیان و... است. 🔹از طرفی، در اغتشاشات اخیر نیز شاهد بودیم که بخشی از اغتشاشگران، همین نوجوانان و جوانانی بودند که تحت تأثیر فضای مجازی بی در و پیکر کشور قرار گرفتند. این افراد از قبل از اغتشاشات در معرض بمباران انواع تبلیغات، تهمت ها، شایعات، مطالب مغالطه آمیز قرار گرفتند و در روزهای ابتدایی آشوب ها نیز همچنان همان فضا ادامه داشت. 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا و تلگرام👇 🆔 |➺ @ammar110
🟣 یک سوال از آقای شکوری‌راد و اونایی که میگن کار خودشونه! 🔻آقای شکوری‌راد گفته کشته‌های اغتشاشات اخیر کار خودِ نظام است. ای‌کاش دستگاه قضایی این ادعا را جدی می‌گرفت و از او می‌پرسید: طبق کدام سند؟ اما بگذریم. چون این ادعا زیاد در رسانه ها چرخید، چند استدلال ساده را مرور کنیم. 🔻از اینجا شروع کنیم. 🔻بسیار خب؛ فرض می‌کنیم ما کشتیم. پس این ۳۰۰ و خرده‌ای شهید امنیت را چه کسی کشته است؟ احتمالاً می‌گویند باز هم خود نظام؛ برای رد گم‌کنی. آخه کدام حکومت برای رد گم‌کنی، ستون امنیت خودش را قربانی می‌کند؛ خودزنی می‌کند. اما قبول. جلوتر برویم. 🔻نظام کشت؛ اما چرا بعدش سلاخی کرد؟ چرا مثله؟ چرا آتش زد؟ چه کسی بالای سر جنازه‌ی سوخته‌ی دادستان اسفراین رقص و شادی کرد؟ احتمالاً می‌گویند این‌ها هم نمایش خودتان است. اما کسی که این را بگوید نمی‌فهمد سلاخی یعنی پیام؛ یعنی «بکشید، هزینه ندارد»، «بکشید، ترسی نیست». خب چرا باید نظام چنین پیامی به اغتشاشگران بدهد؟ هیچ عقل امنیتی، خشونت را ساده نمی کند تا تکثیر شود. می کند؟ بازهم قبول. جلوتر برویم. 🔻این فیلم‌ها که طرف با اسلحه وسط خیابان تیراندازی می‌کند چیست؟ احتمالاً می‌گویند نیروهای امنیتی‌اند؛ برای رد گم‌کنی. 🔻خب پس چرا دستگیر شدند؟ چرا اعتراف کردند؟ چرا شبکه‌شان لو رفت؟ شاید می‌گویند اعتراف‌ها هم نمایش است. بسیار خب؛ نمایش. 🔻پس آن‌هایی که در عملیات پلیس کشته شدند چه؟ مثلاً همین تروریستی که اخیراً به کلانتری تهران‌پارس حمله کرد و در درگیری کشته شد. چرا کشته شد؟ مگر خودی نبود؟ احتمالاً باز هم چشم می‌بندند. یعنی نظام، نیروی خودش را می‌کشد، به بعضی لباس تروریست می‌پوشاند، دوباره می‌کشد؛ واقعاً چطور رویتان می‌شود؟ بگذریم. قبول. این هم نمایش. 🔻این همه سلاح از کجا آمد؟ کجا رفت؟ خرج چه شد؟ این هم هیچ؟ 🔻راستی اعتراف خودِ غربی‌ها، اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها چه؟ بزرگ‌ترینشان ترامپ است که صراحتاً گفت از داخل جمعیت به نیروهای پلیس تیراندازی شده است. این هم بلوف است؟ باشد. 🔻آن‌هایی که خودشان فیلم گرفته‌اند و گفته‌اند «کشتیم» چه؟ منافقین مهم‌ترینشان. جریان ضدانقلاب و گروه‌های تروریستی اصلاً نمی‌گویند کار حکومت بوده؛ می‌گویند کار خودمان است و حق‌مان هم بوده و باز هم می‌کشیم. می‌گویند نه فقط امروز؛ اگر قدرت بگیریم، تک‌تک‌تان را می‌کشیم. این‌ها هم کار نظام است؟ منافقین و پژاک هم همان جمهوری اسلامی‌اند؟ 🟡 سؤال آخر: اگر جمهوری اسلامی این‌قدر مافیایی و خون‌ریز است، چرا کسی مثل شکوری‌راد را رها می‌کند تا بیاید و پروژه را لو بدهد؟ آدم باید خیلی خبیث باشد که این همه فیلم، خبر، اعتراف، دستگیری و این میزان قربانی را ببیند و باز هم چشم ببندد و بگوید: کار خودشان است. 📝 محسن مهدیان 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا و تلگرام👇 🆔 |➺ @ammar110
12.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻 | انقلابی‌های ۵۷ هم مثل براندازای ۱۴۰۴ بانک آتیش زدن پیروز شدن دیگه!. فرقش الان با اغتشاشات اخیر چیه؟ 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا و تلگرام👇 🆔 |➺ @ammar110
394K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 ضرب و شتم طرفداران فلسطین توسط پلیس استرالیا در سیدنی 🔻 : اینجا ایران نیست ... چون فقط با شعار و تجمع محدود نظم ادعایی سیدنی را به هم زده اند [ پلیس و دادستان را آتش نزده و مسلحانه بی گناه نکشته اند ] اینگونه نظام حاکم با آنها رفتار کرده است ! 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا و تلگرام👇 🆔 |➺ @ammar110
28.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 فیلم کامل حمله به کلانتری ۱۲۶ تهران منتشر شد 🔹این تروریست های انسان نما ، اعتراضِ به حقِ مردم رو مصادره کردن تا عملیات‌های تروریستی خودشون رو با سپر انسانی پیش ببرند! 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا و تلگرام👇 🆔 |➺ @ammar110
۱۳ آبان ۵۸ لانه جاسوسی تسخیر شد. رئیس جمهور وقت آمریکا دستور حرکت تجهیزات برای مانور قدرت در خلیج فارس داد و کسینجر از اعزام و آموزش نود نفر از کماندوهای امريکایی خبر میداد ؛ چیزی دقیقاً شبیه شرایط این روزها در بهمن ۱۴۰۴ آنروز خبر به امام راحل رسید. آن حکیم فرمود از ناوهای آنان نترسید . اگر میخواهید آنها عقب نشینی کنند باید با تشکیل و مانور بسیج میلیونی اراده و انگیزه خود را به رخ بکشید و اینگونه بود که در ۵ آذر۵۸ سازمان بسیج تاسیس و تهدید خنثی شد. حالا شرایط میدانی در بهمن ۱۴۰۴ تکرار همان داستان است و البته آقا سیدعلی حکیم ما هم تکرار سیدروح الله است. امروز آقا چه زیبا فرمود: " قدرت اراده و ایستادگی ملتها بالاتر از قدرت موشک و هواپیما است....باید دشمن را مأیوس کرد." قدرت گام های من و تو در اقیانوس ۲۲ بهمن قطعاً باطل السحر جنگ رسانه ای اخیر دشمن خواهد بود.پس قیام کن و به ثانیه ها بنگر . دنیا هم طلوع فجر ۲۲ بهمن و نمایش اقتدار ایران و شکوه و شعور ایرانی را به نظاره نشیند تا دوباره ببیند: اینجا سوریه و اوکراین و ونزوئلا نیست. اینجا ایران است و ایران است و ایران✌️💪 ❤️❤️❤️❤️🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ✍ 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا و تلگرام👇 🆔 |➺ @ammar110
📸 من اعتراف می‌کنم... 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا و تلگرام👇 🆔 |➺ @ammar110