eitaa logo
عمار۱۱۰
13.3هزار دنبال‌کننده
2.9هزار عکس
2.7هزار ویدیو
72 فایل
💖 کانال عمار۱۱۰ رابه دوستان خود در تلگرام و #ایتا با آدرس مشابه معرفی نمایید👇 @ammar110 ❣ارتباط با ادمین کانال عمار۱۱۰👇 https://eitaa.com/yas11000 ارتباط با مدیر 👆👆
مشاهده در ایتا
دانلود
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
همین است درخواست عاجزانه یکی از عاملان شهادت شهدای امنیت نیشابور شهید علی آبادی از شما پدر و مادران گرامی: 🔹تو رو خدا..... 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا👇 🆔 |➺ @ammar110
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عامل زیرگرفتن پلیس در اغتشاشات دستگیر شد 🔹عامل اصلی حملهٔ عمدی با خودرو به ۲ نفر از حافظان امنیت یگان ویژهٔ البرز دستگیر شد؛ این متهم که پس از ارتکاب این اقدام مجرمانه متواری شده بود، با هویت و مشخصات مستعار، خود را در یک کمپ ترک اعتیاد پنهان کرده بود. : در هیچ جای دنیا و در هیچ تاریخی و زمانی اینقدر نیروی امنیتی مظلوم واقع نشده است. پروتکل های امنیتی در سراسر جهان بخوانید تا به مظلومیت نیروهای امنیتی که مدافعان و حافظان امنیت نوامیس و اموال و بازار من و شما هستند ایمان بیاوریم. اقتدار باید به نیروهای امنیتی برگردد و گرنه راهزنان امنیت هر روز جری تر خواهند شد و سنگ روی سنگ بند نخواهد شد 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا و تلگرام👇 🆔 |➺ @ammar110
🟣 التماس به پادشاه عمان - آن هم به زبان عربی - برای قطع روابط با جمهوری اسلامی 🔸طرفداران این برانداز خودشیفته ، مدعی هستند که ما « آریایی هستیم عرب نمی پرستیم » 😂 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا و تلگرام👇 🆔 |➺ @ammar110
4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
واقعیت یک کلیپ پربازدید از شهروند اردبیلی چه بود؟ 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا و تلگرام👇 🆔 |➺ @ammar110
🔴 این اشباه الرجال فحاش‼️ این روز‌ها ماجرای مونیخ خیلی محل بحث و شوخی و جدی در فضای مجازی بود و هنوز هم است. از اینکه خودشان صریحاً اعلام کردند برای دعوت از سیاهی لشکر ده‌ها اتوبوس فرستاده شد، به آنهایی که پول سفر نداشتند هزینه سفر داده شد، از آنها خواسته شد هر کس تا حد توان دوستان غیر‌ایرانی خودشان را هم به این تجمع بیاورند، از شادی و پایکوبی و بزن و بکوب در مسیر در حالی که ادعا می‌کردند عزادارند و به همین بهانه مغازه‌های ایران را به دلیل ادامه روند خریدوفروش محکوم و تهدید می‌کردند، از اینکه به‌رغم همه این تمهیدات و تهدیدات، یک هشتم فضای محل تجمع در سخنرانی رضا پهلوی را هم نتوانستند پر کنند و مجبور شدند از تصاویر و فیلم‌های با نمای کلوزآپ و بسته استفاده کنند و فیلم‌ها و تصاویر از نمای بالای خبرگزاری‌ها به شدیدترین وجهی موجب آبروریزی آنها شد، از پاسخ لیندسی گراهام سناتور ارشد جمهوریخواه به کریستین امانپور که آیا حاضر است حمایت خود را از رضا پهلوی اعلام کند و «نه»‌ی غیرمنتظره او که سلطنت‌طلبان را بشدت خشمگین کرد، از قرار گرفتن رضا پهلوی پشت حصار شیشه ضدگلوله در جمع هوادارانش و... از بسیاری حاشیه‌های ریز و درشت دیگر، فیلم و توییت و ریلز و پست‌های شبکه‌های مجازی فراوانی که وجود دارد. اما، من به هیچ کدام اینها کاری ندارم. راستش را بخواهید حتی گاهی از اینکه این هموطنان ضد انقلاب ما علی‌رغم همه تبلیغات و ظاهرسازی‌ها پولی برای سفر نداشته‌اند و برای آنها اتوبوس گرفته‌اند یا اینکه غذایشان در بین راه نان و پنیر و خیار بوده است و به همین دلیل در فضای مجازی تحقیر می‌شوند، ناراحت هم شده‌ام و می‌شوم. اما، دو چیز از این ماجرا‌ها برایم خیلی سخت و آزاردهنده است. یکی اینکه عده‌ای از آنها پرچم کشورشان را با پرچم امریکا و بخصوص اسرائیلی گره زده‌اند که از ابتدای امسال تا همین چهل روز پیش صریحاً کارش کشتن مردم و زنان و کودکان بوده است و این بار حتی نه در لفافه که با صراحت اعلام کرده است که باید تلاش کنیم بیش از این به مردم ایران و حتی روستاییانی که به جمهوری اسلامی وفادارند فشار اقتصادی و معیشتی بیاوریم تا دست از حمایت از نظامشان بردارند؛ امریکا و اسرائیلی که این سال‌ها و ماه‌ها بخصوص در غزه و فلسطین دست همه جانیان و آدمکشان و کودک‌کشان تاریخ را از پشت بستند و به هیچ قانون بین‌المللی و اخلاقی و انسانی متعهد نیستند وحتی حاضرند برای نفت و انرژی خود، رئیس‌جمهور قانونی یک کشور را بدزدند و به کشور خودشان ببرند و زندانی کنند. بله، می‌شود از جمهوری اسلامی به هر دلیل ناراحت و حتی متنفر بود، اما وجدان انسانی و حداقلی خود را هم حفظ کرد، کما اینکه بسیاری از بازماندگان رژیم شاهنشاهی و دربار و حتی نزدیکان سابق رضا پهلوی این روز‌ها و هفته‌ها مصاحبه کردند و پیام دادند و از کسانی که دشمن خونخوار و تجزیه‌طلب ایران را برای کشتن مردم میهنشان فرا می‌خوانند، ابراز انزجار و تنفر کردند. موضوع دوم ادبیات – ادبیات؟! – سراسر وحشیانه، فحاشانه و هتاکانه و رکیک اکثر قریب به اتفاق هواداران نوۀ دیکتاتور تبعیدی است که چه در خیابان‌های اروپا و میدان خالی مونیخ و چه در فضای مجازی است که در پاسخ به هر پیام و کامنت و نظری که کوچک‌ترین تنافری با خودشان داشته باشد به‌کار می‌برند، حتی اگر از دیگر گروه‌های ضدانقلاب، اما غیرسلطنت‌طلب باشند. فیلمی منتشر شد که در آن خانمی که اتفاقاً در مونیخ حاضر شده بود، اما به مردکی که پرچم اسرائیل را دست گرفته بود، گلایه مؤدبانه‌ای با عبارات «قربانت بشوم» و «عزیزم» می‌کرد و مردک هتاک با بی‌شرمی به او فحش می‌داد و می‌گفت: در کل دنیا تنها کشوری – کشوری؟! - که از ما حمایت می‌کنه اسرائیل است. آن خانم می‌گفت: این کار‌ها را می‌کنی که می‌گویند موساد پشت سر ماست؛ و مردک فحاش می‌گفت: اصلاً من خودِ موسادم؛ من خودِ اسرائیلم! این رفتار شنیع البته به صورت کاملاً سازماندهی شده و تشکیلاتی در فضای مجازی هم وجود دارد و پای هر توییت و پیام و پستی که ذره‌ای با تمایلات آنها همخوانی نداشته باشد حتی اگر از ضدانقلاب باشد، با رکیک‌ترین و ناموسی‌ترین فحاشی‌ها مقابله می‌کنند تا او را از میدان به‌در کنند. در خود ایران هم دیدیم با آن مادر بزرگواری که از راهپیمایی برگشته بود و به سمت خانه‌اش می‌رفت، چه فحاشی‌های رکیک و بی‌شرمانه‌ای کردند. تصور کنید، حتی اگر تصور کاملاً محالی باشد، که روزی روزگاری این‌دست نامردان و به قول مولا امیرالمؤمنین علیه‌السلام «اشباه الرجال» دیکتاتور قدرت را به دست بگیرند، با مردم و مخالفان و منتقدان خود چه‌ها خواهند کرد. نه نه، تصورش هم بسیار مشمئزکننده و ناراحت‌کننده است. رها کنیم. 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا و تلگرام👇 🆔 |➺ @ammar110
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 علی علیزاده و پروژه جدید نفاق ‼️ 🔻 از هم‌صدایی با فتنه ۸۸ تا اتهام به سرداران شهید ایران و هجمه به رهبری/ وقتی "تحلیلگر سابق بی‌بی‌سی" هم برای نظام تعیین تکلیف می‌کند! 🔹اشتباه محاسباتی و سوءتدبیر برخی محافل ذی‌نفوذ داخلی در فربه‌کردن توأمان جیب و بِرند علیز، او را دچار این توهم کرده که در جبهه‌ی انقلاب «قحط‌الرجال» بوده و همگان ظهور چون او را انتظار می کشیدند. mshrgh.ir/1784183 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا👇 🆔 |➺ @ammar110
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شما "شوخی‌شوخی" رفتین از مغولستان و اوکراین و شرق و غرب آدم اجاره کردید برای تجمع‌تون، اما آمریکا "جدی‌جدی" همین جمعیتِ فیک رو بهانه‌ی فشار، تحریم و تجاوز نظامی علیه خانواده‌ی واقعی‌تون در ایران قرار میده. ننگ بر شما فراری‌های بی‌وطن یامین پور 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا و تلگرام👇 🆔 |➺ @ammar110
زمان: حجم: 568.7K
درسته قرار بود کودتا بشه و حسن روحانی رو جانشین کنند؟ قضیه دستگیری های اخیر این مورد رو تایید نمیکنه؟ 🎤عبادی 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا👇 🆔 |➺ @ammar110
موجیم که آسودگی ما عدم ماست یادواره شهدای امنیت نیشابور سخنران مراسم: استاد سلطان زاده شروع سخنرانی : بلافاصله بعد از اقامه نماز ( ساعت ۱۸ ) ان شاء الله با هم برای قهرمانان وطن حماسه دیگر خلق خواهیم کرد. حضور حداکثری با خانواده همراه با عکس شهدا انتظار است. : با توجه به پیش بینی جمعیت بالا و مشکلات پارکینگ در حوالی مهدیه نیشابور متمنی است را برای حضور به موقع در مراسم مدیریت فرمایید 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
6.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سکوت علی لاریجانی در مقابل استفاده مجری قطری از کلمه خلیج عربی 🔹به‌تازگی ویدئویی در فضای مجازی در حال انتشار است که ادعا می‌شود در آن، علی لاریجانی در برابر استفاده مجری از عبارت «خلیج عربی» سکوت کرده است. 🔹 محمود احمدی‌نژاد در مناظره سال ۱۳۸۸ توضیح داد: «این عبارت العربية در اینجا به دول برمی‌گردد، نه به خلیج. زمانی تعبیر جعلی به کار رفته که گفته شود الخلیج العربی. اما دولُ الخلیجِ العربیة یعنی کشورهای عربیِ حاشیه خلیج [فارس].» 🔹در زبان عربی معمولاً بعد از اسم، ابتدا «مضاف‌الیه» و سپس «صفت» می‌آید. در این عبارت، کلمه «دول» جمع غیرعاقلِ «دوله» است و در قواعد عربی، جمع غیرعاقل از نظر دستوری مفرد مؤنث محسوب می‌شود. اما «خلیج» مفرد و مذکر است. بنابراین چون «العربیة» به صورت مفرد مؤنث آمده، صفتِ «دول» است، نه «خلیج». 🔹لذا عبارت «دول الخلیج العربیة» به معنای کشورهای عربیِ حاشیه خلیج [فارس] است. 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا و تلگرام👇 🆔 |➺ @ammar110
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شهرام همایون ۴۷ ساله برانداز است ولی میگوید کاش..... 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا و تلگرام👇 🆔 |➺ @ammar110