eitaa logo
عمار۱۱۰
13.3هزار دنبال‌کننده
2.9هزار عکس
2.7هزار ویدیو
72 فایل
💖 کانال عمار۱۱۰ رابه دوستان خود در تلگرام و #ایتا با آدرس مشابه معرفی نمایید👇 @ammar110 ❣ارتباط با ادمین کانال عمار۱۱۰👇 https://eitaa.com/yas11000 ارتباط با مدیر 👆👆
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 چرا ریسک جنگ جدی است؟‼️ |فراسوی میدان؛ آخرین وضعیت تغییر آرایش نظامی دشمن ✍ مهدی محمدی 🔻آرایش نظامی دشمن اکنون به ثبات رسیده و در آستانهٔ یک درگیری بزرگ قرار داریم. استقرار نیروها کامل شده و تحرکات از لجستیک به عملیاتی تغییر ماهیت داده. در ۴۸ ساعت اخیر، پروازهای تهاجمی در تنگه هرمز و مرزها بهشدت افزایش یافته که هر لحظه قابلیت تبدیل به عملیات تمامعیار را دارد. 🔹اشراف کامل اطلاعاتی بر تمامی جابجایی‌ها برقرار است و این اشراف، مبنای طراحی ضرباتی خواهد بود که اگر لازم شود، بسیار دردناک‌تر از تصور دشمن خواهد بود. 🔹اما تصویر کلان صحنه در سه اصل راهبردی خلاصه می‌شود: ۱. تنش‌های زیر آستانه: درگیری‌ها در دریا، هوا و مرزها در سطح کنترل‌شده باقی مانده، اما خطر دقیقاً در همینجاست؛ این تنش‌ها هر لحظه ممکن است از آستانه عبور کنند. تسلط کامل ما نبض این آستانه را در دست دارد. ۲. انباشت فرصت‌طلبانه: استقرار گستردهٔ نیرو بدون آغاز درگیری، نمود فرصت‌طلبی عملیاتی است. هنر راهبردی ما این است که نگذاریم دشمن لحظهٔ مطلوب خود را بسازد. آمادگی برای وارد آوردن ضربهٔ اول یک گزارهٔ تبلیغاتی نیست، ضرورت میدانی است. ۳. فقدان خلاقیت دشمن: سناریوهای دشمن همان گزینه‌های کهنه و شکست‌خورده است (حمله به زیرساخت، ترور، تصرف جزایر). سناریوی اشغال جزایر جنوبی حالا به تله‌ای مرگبار تبدیل شده و فقط طی ۱۰ روز گذشته، دو بار آن را محک زدند و شکست خوردند. ⚠️ چرا ریسک جنگ جدی است؟‼️ · منطق انباشت در تاریخ منطقه همواره به اقدام نظامی ختم شده. · سَرگشتگی ترامپ و طرحِ «جنگ دو هفته‌ای» نشان می‌دهد شخصاً بهدنبال ماجراجویی است. · تندروها به‌دلیل ناامیدی از سایر گزینه‌ها، به گزینهٔ نظامی متوسل می‌شوند. · احتمال شعله‌ور کردن جنگ توسط نتانیاهو برای پوشش ضعف انتخاباتی، با این باور که آمریکا احمقانه به باتلاق کشیده خواهد شد. · بن‌بست دیپلماتیک؛ چون دیپلماسی ایران را همان کسانی اداره می‌کنند که میدان در دستشان است و امتیازی برای پیروزی ترامپ داده نمی‌شود. استراتژی نهایی: بازدارندگی خلاقانه این وضعیت آستانه‌ای ماندگار است تا وقتی که بازدارندگی را با روش‌های نوین احیا کنیم. اسکورت کاروان‌های تجاری و شکستن محاصره آغاز شده و دشمن بزودی درمی‌یابد تداوم محاصره برایش ممکن نیست. 💥 اما اگر جنگ تحمیل شود، هدف این بار متفاوت است: · شگفت‌زده کردن دشمن با تاکتیک‌ها و تجهیزاتی کاملاً متفاوت از گذشته. · ضربه به نقاط قوتی که دشمن گمان می‌کند ضربه‌ناپذیر است. · عبور از مرز زمان‌بندی دشمن، تا فروپاشی محاسبات زمانی او، لحظهٔ خلق بازدارندگی واقعی شود. · مجازات کامل متحدان دشمن، بدون هیچ محدودیتی. 🔻هدف راهبردی نهایی: پایان سیاسی ترامپ و نتانیاهو. جنگی که تحمیل شود، پایان‌بندی سیاسی روشنی دارد: شکست انتخاباتی و خروج این دو از قدرت. این یک هدف معقول و حقی است که ما برای جنگ بعدی تعریف کرده‌ایم. @mohammadi61 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حجت الاسلام حاج احمد پناهیان: 🔷 امام سید مجتبی خامنه‌ای فرماندهی را در دست دارد، هیچ کس نمی‌تواند مسئله‌ای را به ایشان تحمیل کند.. نه کسی این جرات را دارد و نه کسی اندازه ی این صحب هاست که بخواهد مسئله ای را به ایشان تحمیل کند... 🔶در زمان امام راحل حضرت امام از خدا مرگ خود را طلب کرد... امروز کِی اینجور بوده؟ کجا امام شما حرفی از تحمیل زده... ؟ ابدا اینجور نیست! او فرزند سید علی است... 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
10.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 آیت‌الله سید مجتبی خامنه‌ای شبیه‌ترین شخصیت به رهبر شهید است ✅ گفتگو با محمد عطریانفر، فعال سیاسی اصلاح‌طلب ◀️ رهبر شهید هیچ لحظه‌ای را برای تامین منافع مردم ایران از دست نداد ◀️ احترامی که ایران دارد، به برکت مقاومت است ◀️جنگ و مذاکره ۲ روی یک سکه هستند ◀️ دفاع از ایران و دفاع از جمهوری اسلامی بر هم منطبقند ◀️درباره اجتماعات شبانه باید با دقت سخن بگوئیم 🔴مشروح این گفتگو 👇 www.aparat.com/tasnimcast/videos 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
♦️جواب دندان‌شکن سفارت ایران به توییت کاخ‌سفید ‌ 🔹اگه دستت پر باشه دیگه نیازی به تصویر هوش مصنوعی نیست ‌‌🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
13.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 آنچه آیت‌الله بهجت ۳۰ سال پیش دربارۀ رهبر شهید انقلاب پیش‌بینی کرد 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
🔴 | استراتژی ایران برای کار کشیدن از دشمن وحشی 🔻در مواجهه و مقابله با حمله پلنگ، امن‌ترین نقطه کجاست؟ پشت پلنگ. اگر بر پشت پلنگ سوار شوید، تا زمانی امنیت دارید که همچنان سواره باقی بمانید. خطرناک‌ترین کار، پیاده شدن از پشت وحشی‌هاست. 🔹این استعاره، تصویری دقیق از سیاست راهبردی ایران در قبال دشمنان وحشی منطقه است. سواد پلنگ‌سواری - یعنی کار کشیدن از دشمن وحشی - یک سواد عملیاتی استراتژیک است که در کلاس‌های معمولی تدریس نمی‌شود. 🔹برای دستیابی به این سواد، باید بارها و بارها با وحشی‌ها پنجه در پنجه انداخته باشید. سوار شدن بر وحشی‌ها کار سختی است، اما سخت‌تر از آن، ماندن بر پشت وحشی‌هاست. 🔹ایران فراتر از سواد شکافت هسته‌ای و تجهیزات پیچیده دفاعی، پزشکی و نانو، به یک سواد استراتژیک بی‌نظیر نیز دست یافته است: سواد کار کشیدن از دشمن وحشی برای پیشبرد اهداف بزرگ راهبردی خود. 🔹ما دشمن را وادار به هیچ کاری نکرده‌ایم و نمی‌کنیم، اما اگر بخواهد کاری بکند، انتهای داستان را ما مشخص کرده‌ایم و می‌کنیم. این یعنی سواد وحشی‌سواری. 🔹اگر بخواهید نمونه‌هایی از کاربرد این سیاست را پیدا کنید، به اقدامات کلان دو سه دهه گذشته دشمنان وحشی ما در منطقه غرب آسیا توجه کنید که چگونه نتایج کلان آن اقدامات به نفع ایران تمام شده است؛ از گسترش حوزه نفوذ ایران در عراق و سوریه تا افزایش قدرت بازدارندگی در برابر آمریکا و رژیم صهیونی. هربار که دشمن گامی به جلو برداشته، ایران با هوشمندی از همان گام برای تقویت موقعیت خود بهره برده است. 🔹قرن، دوران، عصر و زمان، همه عوض شده‌اند. خیر و صلاح وحشی‌ها فقط و فقط در دو چیز است: اول، به ایران به عنوان «طعمه» نگاه نکنند؛ دوم، از ایران و حوزه استحفاظی ایران فاصله بگیرند. این دو اصل، خط قرمزهای جدیدی است که ایران با «سیاست پلنگ‌سواری» برای دشمنان خود ترسیم کرده است. 🇮🇷 دشمنانی که روزی ایران را شکار خود می‌پنداشتند، اکنون خود در موقعیت طعمه‌ای قرار گرفته‌اند که نمی‌توانند از زیر سوار بیرون بیایند. عصر جدید، عصر حاکمیت ایران بر معادلات منطقه‌ای است؛ استراتژی پلنگ‌سواری، کلید این تحول تاریخی است. 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
🔴 تصویری از خلبان آمریکایی اسیر در ایران‼️ ❌ نتیجه بررسی: نادرست و هوش مصنوعی ▫️تصویری با متن زیر در شبکه های اجتماعی پربازدید شده است : «بالاخره امروز قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء تصویر یکی از دو خلبان اسیر شده آمریکایی را منتشر کرد.» ▫️بررسی‌های فکت‌پرس نشان می‌دهد این تصویر واقعی نیست و با ابزارهای هوش مصنوعی تولید شده است. ▫️در تحلیل بصری تصویر، نشانه‌های متعددی از تولید با هوش مصنوعی دیده می‌شود؛ از جمله تحریف در چهره‌ها، به‌ویژه صورت خلبان و ناهماهنگی غیرطبیعی میان ماسک اکسیژن و پوست صورت. ▫️همچنین در تصویر، علامت مربوط به ابزار یکی از سرویس‌های تولید تصویر با هوش مصنوعی مشاهده می‌شود. ▫️بررسی تصویر با ابزار تخصصی Hive Moderation نیز نشان می‌دهد با احتمال ۹۹.۹ درصد این تصویر تولیدشده یا دستکاری‌شده با هوش مصنوعی است. 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
12.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴آیا احتمال وقوع جنگ مجدد بین آمریکا و ایران وجود دارد؟ 🔹 تحلیل و پاسخ دکتر متقی (استاد دانشگاه و رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران)، به سوال فوق تقدیم می گردد. 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
🔴 آقا در خشت خام دیده بود‼️ 🔻نتانیاهو: ما در میانه جنگ مشکل بستن تنگه هرمز توسط ایران را درک کردیم؛ محاسبه این موضوع خیلی سخت بود 🔹 نخست‌وزیر اسرائیل در مصاحبه با سی‌بی‌اس‌نیوز در واکنش به نیویورک‌تایمز که گزارش کرده بود «تیم نتانیاهو فکر می‌کردند ایران به‌اندازه‌ای ضعیف می‌شود که توان کنترل تنگۀ هرمز را ندارد» گفت: محاسبۀ این موضوع خیلی سخت بود و ما در میانۀ جنگ مشکل تنگۀ هرمز را درک کردیم. 🔻 رهبر شهید انقلاب: 🔹آن متوهّمِ خیال‌باف اعلام کرد که ایران ضعیف شده؛‌ آینده نشان خواهد داد چه کسی ضعیف شده. صدّام هم به خیال اینکه ایران ضعیف شده حمله را شروع کرد. ریگان هم به خیال اینکه ایران ضعیف شده آن کمکهای آن‌چنانی را به رژیم صدّام انجام داد؛ آنها و ده‌ها متوهّم دیگر به درک واصل شدند و رژیم [جمهوری] اسلامی روزبه‌روز رشد پیدا کرد؛ من به شما عرض میکنم به فضل الهی این تجربه این بار هم تکرار خواهد شد.» 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
📣 اطلاعیه 🔹 به اطلاع کاربران گرامی می‌رساند امکان ارسال فایل تا حجم ۲۰ مگابایت مجددا برای همه کاربران فراهم شده است. [ از ابتدای جنگ امکان ارسال فایل بالاتر از ۵ مگابایت ممکن نبود ] 🔸 تلاش برای تأمین منابع سخت‌افزاری و رفع تمامی محدودیت‌هایی که در شرایط اخیر اعمال شده ادامه دارد و امیدواریم در آینده نزدیک، امکان بارگذاری فایل با حجم‌های بالاتر نیز فراهم شود 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
🔴 عقلانیت در گفتمان رهبر شهید انقلاب 🔻مفهوم عقلانیت در اندیشه مقام معظم رهبری را می ­توان در چند مؤلفه خلاصه نمود: 1⃣ داشتن رویکرد منطقی و محاسبه­ گر، دوم 2⃣ نگاه انقلابی و به دور از محافظه­ کاری 3⃣ توجه به واقعیات و وضعیت موجود به عنوان مثال معظم له می فرمایند: فقط هم مسئله ی نیروهای مسلّح و دستگاه دفاعی و قدرت دفاعی نیست که باید ناشی از عقلانیّت باشد؛ نه، در همه ی مسائل مهم برای اداره ی یک کشور و بخصوص در جمهوری اسلامی که این همه اسلام بر روی عقل و تعقّل و تفکّر تکیه کرده، اگر بخواهیم کارها درست پیش برود، بایستی بر مبنای عمل کنیم. ما ظلم ستیزی را هم بر اساس عقلانیّت می گوییم، عدالت خواهی هم باید بر اساس عقلانیّت باشد، مبارزات اجتماعی ما هم باید بر اساس عقلانیّت و محاسبه ی درست باشد؛ گرفتار حاشیه نشویم، اصل و فرع را هم اشتباه نگیریم 🔻رهبر حکیم انقلاب در بُعد سلبی نیز می فرمایند: «امروز گاهی ما می‌بینیم در بعضی از گفتارها میگویند «عقلانیّت»، اسم «عقلانیّت» را می‌آورند، [امّا] منظورشان از «عقلانیّت» این است که ما برویم در مقابل آمریکا سر خم کنیم؛ میگویند این «عقلانیّت» است! مقصودشان این است که ما تسلیم قدرت زورگو بشویم؛ این را «عقلانیّت» میدانند! اینها «عقلانیّت» نیست.» 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
🔴 مذاکرات ممنوع است یا ممنوع نیست؟ / دولت را سازشکار بدانیم یا خیر؟ (نگاهی جامع به بیانات رهبر شهید) 💠 این روزها مکرراً از ممنوعیت یا مجاز بودن مذاکره در بیان امام شهید شنیده ایم. اما برای فهمِ منطقِ امامِ شهید باید بیانات ایشان را به صورت کامل ورق زد و رفتار ما گزینشی نباشد: ⁉️سئوال اول:آیا رهبرِ شهید بصورت مطلق با مذاکره مخالف بودند؟ ✅ پاسخ :خیر. آنچه رهبر شهید انقلاب با آن مخالف بودند مذاکره ذیل۳واژه است،تهدید و تحقیر و تحمیل. 👌فکت: «من با مذاکره کردن مخالف نیستم؛مذاکره کنند؛تا هروقت میخواهند مذاکره کنند!»(بیانات۱۷دی۹۳) «ما قسم نخورده‌ایم که تا آخر مذاکره نکنیم؛مذاکره نمیکنیم،به خاطر این عوارض است؛بخاطر این است که اینها مذاکره‌کننده نیستند.»(بیانات۲۷مرداد۹۸) «بنده با مذاکراتی که در زیر شبح تهدید انجام بگیرد،موافق نیستم.بروند حرف بزنند،مذاکره کنند، به توافق برسند،اشکالی ندارد - البتّه درحالی‌که آن خطوط اصلی را رعایت کرده باشند.»(بیانات۱۶اردیبهشت۹۴) ⁉️سئوال دوم:پس چرا ایشان فرمودند که مذاکره با آمریکا عاقلانه،هوشمندانه و شرافتمندانه نیست؟ ✅ پاسخ:چون آمریکاییها در آن زمان بدنبال همان ۳ اصلی که گفتیم بودند،«تهدید و تحقیر و تحمیل» ⁉️سئوال سوم:پس کی مذاکره از سوی رهبرِ شهید مجاز دانسته شده؟ ✅ پاسخ: در۳حالت رهبر شهید اجازه داده اند که مذاکره کنیم؛ 👈وقتی که قدرتمند شده باشیم مثل الان، 👈وقتی برای رفع شرِ دشمن باشد مثل زمان حمله به عراق، 👈وقتی برای رفع یک مشکل باشد مثل موضوع تحریم ها، 👌فکت: «ما باید وقتی مذاکره کنیم،....که فشار او،هوچیگری او،نتواند در ما تأثیر بگذارد به‌خاطر یک اقتداری که داریم.آن‌وقتی که جمهوری اسلامی از لحاظ اقتصادی،از لحاظ فرهنگی،به آن اقتداری که ما در نظر گرفته‌ایم برسد،آنجا برود مذاکره کند؛حرفی نیست.»(بیانات۲۲ مرداد ۹۷) «[امروز]روزگارِ همه‌چیز است.روزگار مذاکره هم هست؛باید در مذاکره قوی بود و جوری باید مذاکره کرد که بعد سرمان کلاه نرود.»(بیانات ۱۱ فروردین ۹۵) «جمهوری اسلامی درباره‌ی موضوعات خاصّی كه مصلحت بداند،با این شیطان برای رفع شرّ او و برای حلّ مشكل،مذاكره میكند.»(بیانات۱۹دی‌ماه۹۲) ⁉️سئوال چهارم:یعنی شما می گویید میشود بر سر مسائلی مانند منطقه ای،موشکی و ... هم مذاکره کرد؟ ✅ پاسخ: خیر،رهبر شهید این موارد را جزو مسائل ناموسی نظام می دانستند و مذاکره بر سر آنها هم خلاف عقل است و هم ممنوعیت شرعی، 👌 فکت: «مسئله،تعیینِ موضوع مذاکره است؛روی هر موضوعی مذاکره نمیکنیم؛روی مسائل ناموسیِ انقلاب...مذاکره نمیکنیم.»(بیانات۹خرداد۹۸) ⁉️ سئوال پنجم:برخی افراد دغدغه مند ، نیروهای مذاکره کننده یا دستگاه دیپلماسی را سازشکار می دانند نظر رهبر شهید چیست؟ ✅ پاسخ: سازشکار نامیدن افراد خطاست. 👌 فکت: «خب، مسئولین کشور بحمدالله مشغولند، تلاش میکنند،کار میکنند،بنده هم عقیده‌ام این است که همه باید به دستگاه‌هاى مسئول کمک کنند،به دولت همه باید کمک کنند؛چون کار سخت است،دشوار است.»(بیانات ۱۷ دیماه ۹۳) «انتقاد بکنید لکن توجّه داشته باشید که انتقادها با لحاظِ این معنا باشد که آن طرف مقابل بعضی از عیوبی را که ما در انتقادمان ذکر میکنیم ممکن است میدانند، [امّا] خب به این نتیجه رسیده‌اند یا ضرورتها آنها را به اینجا کشانده یا به هر دلیل دیگری.»(بیانات۲تیر۹۴) «نباید مأموری را كه مشغول یك كاری است و مسئول یك فرایندی است مورد تضعیف یا توهین یا بعضی از تعبیراتی كه گاهی شنیده میشود - كه اینها سازش‌كارند، و مانند اینها - قرار داد؛نه، این حرفها نیست.»(بیانات ۱۲ آبان ۹۲) ⁉️ سئوال ششم:این به معنای چک سفید امضا به مسئولین نیست؟آیا مسئولین به اسم حفظ وحدت هر کاری می توانند بکنند؟ ✅ پاسخ:دولتی ها در ایام مذاکرات،۲وظیفه دارند؛وظیفه اول در قبال مواجهه با جامعه است و وظیفه دوم در قبال دشمنی است که با آن مذاکره میکنند. 👌 فکت: «دولتى‌ها هم مراقب باشند،دودستگى در مردم به‌وجود نیاورند،حاشیه‌سازى نکنند، بعضى حرفهاى غیرلازم مطرح نشود؛این یکپارچگى مردم ما،این همّت بلند مردم ما، این ایمان مردم ما،درست مورد استفاده قرار بگیرد،ان‌شاءالله راه این کشور باز بشود.»(بیانات ۱۷ دیماه ۹۳) «تكیه بایست بر روی مسائل داخلی باشد.در عرصه‌ی دیپلماسی هم آن كشوری موفّق است كه متّكی باشد به نیروی درون‌زا؛ آن دولتی میتواند در پشت میز مذاكره‌ی دیپلماسی حرف خودش را سبز بكند و به مقصود و نتایج مورد نظر خودش دست پیدا بكند كه متّكی باشد به یك اقتدار درونی، توانایی‌های درونی؛ حساب میبرند از یك چنین دولتی.» (بیانات ۱۲ آبان ۹۲) ربیعی 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110