eitaa logo
عمار۱۱۰
13.3هزار دنبال‌کننده
2.9هزار عکس
2.7هزار ویدیو
72 فایل
💖 کانال عمار۱۱۰ رابه دوستان خود در تلگرام و #ایتا با آدرس مشابه معرفی نمایید👇 @ammar110 ❣ارتباط با ادمین کانال عمار۱۱۰👇 https://eitaa.com/yas11000 ارتباط با مدیر 👆👆
مشاهده در ایتا
دانلود
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حجت الاسلام حاج احمد پناهیان: 🔷 امام سید مجتبی خامنه‌ای فرماندهی را در دست دارد، هیچ کس نمی‌تواند مسئله‌ای را به ایشان تحمیل کند.. نه کسی این جرات را دارد و نه کسی اندازه ی این صحب هاست که بخواهد مسئله ای را به ایشان تحمیل کند... 🔶در زمان امام راحل حضرت امام از خدا مرگ خود را طلب کرد... امروز کِی اینجور بوده؟ کجا امام شما حرفی از تحمیل زده... ؟ ابدا اینجور نیست! او فرزند سید علی است... 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
10.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 آیت‌الله سید مجتبی خامنه‌ای شبیه‌ترین شخصیت به رهبر شهید است ✅ گفتگو با محمد عطریانفر، فعال سیاسی اصلاح‌طلب ◀️ رهبر شهید هیچ لحظه‌ای را برای تامین منافع مردم ایران از دست نداد ◀️ احترامی که ایران دارد، به برکت مقاومت است ◀️جنگ و مذاکره ۲ روی یک سکه هستند ◀️ دفاع از ایران و دفاع از جمهوری اسلامی بر هم منطبقند ◀️درباره اجتماعات شبانه باید با دقت سخن بگوئیم 🔴مشروح این گفتگو 👇 www.aparat.com/tasnimcast/videos 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
♦️جواب دندان‌شکن سفارت ایران به توییت کاخ‌سفید ‌ 🔹اگه دستت پر باشه دیگه نیازی به تصویر هوش مصنوعی نیست ‌‌🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
13.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 آنچه آیت‌الله بهجت ۳۰ سال پیش دربارۀ رهبر شهید انقلاب پیش‌بینی کرد 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
🔴 | استراتژی ایران برای کار کشیدن از دشمن وحشی 🔻در مواجهه و مقابله با حمله پلنگ، امن‌ترین نقطه کجاست؟ پشت پلنگ. اگر بر پشت پلنگ سوار شوید، تا زمانی امنیت دارید که همچنان سواره باقی بمانید. خطرناک‌ترین کار، پیاده شدن از پشت وحشی‌هاست. 🔹این استعاره، تصویری دقیق از سیاست راهبردی ایران در قبال دشمنان وحشی منطقه است. سواد پلنگ‌سواری - یعنی کار کشیدن از دشمن وحشی - یک سواد عملیاتی استراتژیک است که در کلاس‌های معمولی تدریس نمی‌شود. 🔹برای دستیابی به این سواد، باید بارها و بارها با وحشی‌ها پنجه در پنجه انداخته باشید. سوار شدن بر وحشی‌ها کار سختی است، اما سخت‌تر از آن، ماندن بر پشت وحشی‌هاست. 🔹ایران فراتر از سواد شکافت هسته‌ای و تجهیزات پیچیده دفاعی، پزشکی و نانو، به یک سواد استراتژیک بی‌نظیر نیز دست یافته است: سواد کار کشیدن از دشمن وحشی برای پیشبرد اهداف بزرگ راهبردی خود. 🔹ما دشمن را وادار به هیچ کاری نکرده‌ایم و نمی‌کنیم، اما اگر بخواهد کاری بکند، انتهای داستان را ما مشخص کرده‌ایم و می‌کنیم. این یعنی سواد وحشی‌سواری. 🔹اگر بخواهید نمونه‌هایی از کاربرد این سیاست را پیدا کنید، به اقدامات کلان دو سه دهه گذشته دشمنان وحشی ما در منطقه غرب آسیا توجه کنید که چگونه نتایج کلان آن اقدامات به نفع ایران تمام شده است؛ از گسترش حوزه نفوذ ایران در عراق و سوریه تا افزایش قدرت بازدارندگی در برابر آمریکا و رژیم صهیونی. هربار که دشمن گامی به جلو برداشته، ایران با هوشمندی از همان گام برای تقویت موقعیت خود بهره برده است. 🔹قرن، دوران، عصر و زمان، همه عوض شده‌اند. خیر و صلاح وحشی‌ها فقط و فقط در دو چیز است: اول، به ایران به عنوان «طعمه» نگاه نکنند؛ دوم، از ایران و حوزه استحفاظی ایران فاصله بگیرند. این دو اصل، خط قرمزهای جدیدی است که ایران با «سیاست پلنگ‌سواری» برای دشمنان خود ترسیم کرده است. 🇮🇷 دشمنانی که روزی ایران را شکار خود می‌پنداشتند، اکنون خود در موقعیت طعمه‌ای قرار گرفته‌اند که نمی‌توانند از زیر سوار بیرون بیایند. عصر جدید، عصر حاکمیت ایران بر معادلات منطقه‌ای است؛ استراتژی پلنگ‌سواری، کلید این تحول تاریخی است. 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
🔴 تصویری از خلبان آمریکایی اسیر در ایران‼️ ❌ نتیجه بررسی: نادرست و هوش مصنوعی ▫️تصویری با متن زیر در شبکه های اجتماعی پربازدید شده است : «بالاخره امروز قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء تصویر یکی از دو خلبان اسیر شده آمریکایی را منتشر کرد.» ▫️بررسی‌های فکت‌پرس نشان می‌دهد این تصویر واقعی نیست و با ابزارهای هوش مصنوعی تولید شده است. ▫️در تحلیل بصری تصویر، نشانه‌های متعددی از تولید با هوش مصنوعی دیده می‌شود؛ از جمله تحریف در چهره‌ها، به‌ویژه صورت خلبان و ناهماهنگی غیرطبیعی میان ماسک اکسیژن و پوست صورت. ▫️همچنین در تصویر، علامت مربوط به ابزار یکی از سرویس‌های تولید تصویر با هوش مصنوعی مشاهده می‌شود. ▫️بررسی تصویر با ابزار تخصصی Hive Moderation نیز نشان می‌دهد با احتمال ۹۹.۹ درصد این تصویر تولیدشده یا دستکاری‌شده با هوش مصنوعی است. 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
12.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴آیا احتمال وقوع جنگ مجدد بین آمریکا و ایران وجود دارد؟ 🔹 تحلیل و پاسخ دکتر متقی (استاد دانشگاه و رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران)، به سوال فوق تقدیم می گردد. 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
🔴 آقا در خشت خام دیده بود‼️ 🔻نتانیاهو: ما در میانه جنگ مشکل بستن تنگه هرمز توسط ایران را درک کردیم؛ محاسبه این موضوع خیلی سخت بود 🔹 نخست‌وزیر اسرائیل در مصاحبه با سی‌بی‌اس‌نیوز در واکنش به نیویورک‌تایمز که گزارش کرده بود «تیم نتانیاهو فکر می‌کردند ایران به‌اندازه‌ای ضعیف می‌شود که توان کنترل تنگۀ هرمز را ندارد» گفت: محاسبۀ این موضوع خیلی سخت بود و ما در میانۀ جنگ مشکل تنگۀ هرمز را درک کردیم. 🔻 رهبر شهید انقلاب: 🔹آن متوهّمِ خیال‌باف اعلام کرد که ایران ضعیف شده؛‌ آینده نشان خواهد داد چه کسی ضعیف شده. صدّام هم به خیال اینکه ایران ضعیف شده حمله را شروع کرد. ریگان هم به خیال اینکه ایران ضعیف شده آن کمکهای آن‌چنانی را به رژیم صدّام انجام داد؛ آنها و ده‌ها متوهّم دیگر به درک واصل شدند و رژیم [جمهوری] اسلامی روزبه‌روز رشد پیدا کرد؛ من به شما عرض میکنم به فضل الهی این تجربه این بار هم تکرار خواهد شد.» 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
📣 اطلاعیه 🔹 به اطلاع کاربران گرامی می‌رساند امکان ارسال فایل تا حجم ۲۰ مگابایت مجددا برای همه کاربران فراهم شده است. [ از ابتدای جنگ امکان ارسال فایل بالاتر از ۵ مگابایت ممکن نبود ] 🔸 تلاش برای تأمین منابع سخت‌افزاری و رفع تمامی محدودیت‌هایی که در شرایط اخیر اعمال شده ادامه دارد و امیدواریم در آینده نزدیک، امکان بارگذاری فایل با حجم‌های بالاتر نیز فراهم شود 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
🔴 عقلانیت در گفتمان رهبر شهید انقلاب 🔻مفهوم عقلانیت در اندیشه مقام معظم رهبری را می ­توان در چند مؤلفه خلاصه نمود: 1⃣ داشتن رویکرد منطقی و محاسبه­ گر، دوم 2⃣ نگاه انقلابی و به دور از محافظه­ کاری 3⃣ توجه به واقعیات و وضعیت موجود به عنوان مثال معظم له می فرمایند: فقط هم مسئله ی نیروهای مسلّح و دستگاه دفاعی و قدرت دفاعی نیست که باید ناشی از عقلانیّت باشد؛ نه، در همه ی مسائل مهم برای اداره ی یک کشور و بخصوص در جمهوری اسلامی که این همه اسلام بر روی عقل و تعقّل و تفکّر تکیه کرده، اگر بخواهیم کارها درست پیش برود، بایستی بر مبنای عمل کنیم. ما ظلم ستیزی را هم بر اساس عقلانیّت می گوییم، عدالت خواهی هم باید بر اساس عقلانیّت باشد، مبارزات اجتماعی ما هم باید بر اساس عقلانیّت و محاسبه ی درست باشد؛ گرفتار حاشیه نشویم، اصل و فرع را هم اشتباه نگیریم 🔻رهبر حکیم انقلاب در بُعد سلبی نیز می فرمایند: «امروز گاهی ما می‌بینیم در بعضی از گفتارها میگویند «عقلانیّت»، اسم «عقلانیّت» را می‌آورند، [امّا] منظورشان از «عقلانیّت» این است که ما برویم در مقابل آمریکا سر خم کنیم؛ میگویند این «عقلانیّت» است! مقصودشان این است که ما تسلیم قدرت زورگو بشویم؛ این را «عقلانیّت» میدانند! اینها «عقلانیّت» نیست.» 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
🔴 مذاکرات ممنوع است یا ممنوع نیست؟ / دولت را سازشکار بدانیم یا خیر؟ (نگاهی جامع به بیانات رهبر شهید) 💠 این روزها مکرراً از ممنوعیت یا مجاز بودن مذاکره در بیان امام شهید شنیده ایم. اما برای فهمِ منطقِ امامِ شهید باید بیانات ایشان را به صورت کامل ورق زد و رفتار ما گزینشی نباشد: ⁉️سئوال اول:آیا رهبرِ شهید بصورت مطلق با مذاکره مخالف بودند؟ ✅ پاسخ :خیر. آنچه رهبر شهید انقلاب با آن مخالف بودند مذاکره ذیل۳واژه است،تهدید و تحقیر و تحمیل. 👌فکت: «من با مذاکره کردن مخالف نیستم؛مذاکره کنند؛تا هروقت میخواهند مذاکره کنند!»(بیانات۱۷دی۹۳) «ما قسم نخورده‌ایم که تا آخر مذاکره نکنیم؛مذاکره نمیکنیم،به خاطر این عوارض است؛بخاطر این است که اینها مذاکره‌کننده نیستند.»(بیانات۲۷مرداد۹۸) «بنده با مذاکراتی که در زیر شبح تهدید انجام بگیرد،موافق نیستم.بروند حرف بزنند،مذاکره کنند، به توافق برسند،اشکالی ندارد - البتّه درحالی‌که آن خطوط اصلی را رعایت کرده باشند.»(بیانات۱۶اردیبهشت۹۴) ⁉️سئوال دوم:پس چرا ایشان فرمودند که مذاکره با آمریکا عاقلانه،هوشمندانه و شرافتمندانه نیست؟ ✅ پاسخ:چون آمریکاییها در آن زمان بدنبال همان ۳ اصلی که گفتیم بودند،«تهدید و تحقیر و تحمیل» ⁉️سئوال سوم:پس کی مذاکره از سوی رهبرِ شهید مجاز دانسته شده؟ ✅ پاسخ: در۳حالت رهبر شهید اجازه داده اند که مذاکره کنیم؛ 👈وقتی که قدرتمند شده باشیم مثل الان، 👈وقتی برای رفع شرِ دشمن باشد مثل زمان حمله به عراق، 👈وقتی برای رفع یک مشکل باشد مثل موضوع تحریم ها، 👌فکت: «ما باید وقتی مذاکره کنیم،....که فشار او،هوچیگری او،نتواند در ما تأثیر بگذارد به‌خاطر یک اقتداری که داریم.آن‌وقتی که جمهوری اسلامی از لحاظ اقتصادی،از لحاظ فرهنگی،به آن اقتداری که ما در نظر گرفته‌ایم برسد،آنجا برود مذاکره کند؛حرفی نیست.»(بیانات۲۲ مرداد ۹۷) «[امروز]روزگارِ همه‌چیز است.روزگار مذاکره هم هست؛باید در مذاکره قوی بود و جوری باید مذاکره کرد که بعد سرمان کلاه نرود.»(بیانات ۱۱ فروردین ۹۵) «جمهوری اسلامی درباره‌ی موضوعات خاصّی كه مصلحت بداند،با این شیطان برای رفع شرّ او و برای حلّ مشكل،مذاكره میكند.»(بیانات۱۹دی‌ماه۹۲) ⁉️سئوال چهارم:یعنی شما می گویید میشود بر سر مسائلی مانند منطقه ای،موشکی و ... هم مذاکره کرد؟ ✅ پاسخ: خیر،رهبر شهید این موارد را جزو مسائل ناموسی نظام می دانستند و مذاکره بر سر آنها هم خلاف عقل است و هم ممنوعیت شرعی، 👌 فکت: «مسئله،تعیینِ موضوع مذاکره است؛روی هر موضوعی مذاکره نمیکنیم؛روی مسائل ناموسیِ انقلاب...مذاکره نمیکنیم.»(بیانات۹خرداد۹۸) ⁉️ سئوال پنجم:برخی افراد دغدغه مند ، نیروهای مذاکره کننده یا دستگاه دیپلماسی را سازشکار می دانند نظر رهبر شهید چیست؟ ✅ پاسخ: سازشکار نامیدن افراد خطاست. 👌 فکت: «خب، مسئولین کشور بحمدالله مشغولند، تلاش میکنند،کار میکنند،بنده هم عقیده‌ام این است که همه باید به دستگاه‌هاى مسئول کمک کنند،به دولت همه باید کمک کنند؛چون کار سخت است،دشوار است.»(بیانات ۱۷ دیماه ۹۳) «انتقاد بکنید لکن توجّه داشته باشید که انتقادها با لحاظِ این معنا باشد که آن طرف مقابل بعضی از عیوبی را که ما در انتقادمان ذکر میکنیم ممکن است میدانند، [امّا] خب به این نتیجه رسیده‌اند یا ضرورتها آنها را به اینجا کشانده یا به هر دلیل دیگری.»(بیانات۲تیر۹۴) «نباید مأموری را كه مشغول یك كاری است و مسئول یك فرایندی است مورد تضعیف یا توهین یا بعضی از تعبیراتی كه گاهی شنیده میشود - كه اینها سازش‌كارند، و مانند اینها - قرار داد؛نه، این حرفها نیست.»(بیانات ۱۲ آبان ۹۲) ⁉️ سئوال ششم:این به معنای چک سفید امضا به مسئولین نیست؟آیا مسئولین به اسم حفظ وحدت هر کاری می توانند بکنند؟ ✅ پاسخ:دولتی ها در ایام مذاکرات،۲وظیفه دارند؛وظیفه اول در قبال مواجهه با جامعه است و وظیفه دوم در قبال دشمنی است که با آن مذاکره میکنند. 👌 فکت: «دولتى‌ها هم مراقب باشند،دودستگى در مردم به‌وجود نیاورند،حاشیه‌سازى نکنند، بعضى حرفهاى غیرلازم مطرح نشود؛این یکپارچگى مردم ما،این همّت بلند مردم ما، این ایمان مردم ما،درست مورد استفاده قرار بگیرد،ان‌شاءالله راه این کشور باز بشود.»(بیانات ۱۷ دیماه ۹۳) «تكیه بایست بر روی مسائل داخلی باشد.در عرصه‌ی دیپلماسی هم آن كشوری موفّق است كه متّكی باشد به نیروی درون‌زا؛ آن دولتی میتواند در پشت میز مذاكره‌ی دیپلماسی حرف خودش را سبز بكند و به مقصود و نتایج مورد نظر خودش دست پیدا بكند كه متّكی باشد به یك اقتدار درونی، توانایی‌های درونی؛ حساب میبرند از یك چنین دولتی.» (بیانات ۱۲ آبان ۹۲) ربیعی 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
🔴 هزینه‌های 🔶 جنگ در آمریکا همیشه دو روایت دارد: یکی در سالن‌های بسته پنتاگون با اعداد و ارقامی سرد و توجیه‌پذیر نوشته می‌شود و دیگری در زندگی شهروندانی که مالیات می‌دهند و صاحبانی که سود می‌برند. گزارش جدید وزارت جنگ آمریکا به کنگره، روایت اول را بیان می‌کند: ۲۹ میلیارد دلار هزینه رسمی جنگ با ایران که تنها طی دو هفته اخیر، افزایشی ۴ میلیارد دلاری را ثبت کرده است. «جولز هرست» مدیر مالی پنتاگون، این رشد را به هزینه‌های نگهداری نیرو در منطقه و تعمیر تجهیزات نظامی نسبت می‌دهد؛ توضیحی که بیش از آنکه فنی باشد، تلاشی برای عادی‌سازی یک روند فاجعه‌بار است. 🔶 اما آنچه این گزارش از آن غفلت می‌کند، حقیقتی است که برنی سندرز، سناتور منتقد آمریکایی، آن را به زبان آورد. او با دروغ خواندن آمار رسمی، تأکید کرد که هزینه واقعی این جنگ احتمالاً از یک تریلیون دلار فراتر رفته است. این شکاف عظیم میان ۲۹ میلیارد و یک تریلیون دلار، نه یک خطای محاسباتی، که روایتی از هزینه‌های پنهان است؛ جایی که صورت‌حساب‌های پنتاگون، هزاران میلیارد دلار هزینه‌های غیرمستقیم، بازسازی تجهیزات فرسوده، افزایش پایه‌های نفتی و از همه مهم‌تر، بار روانی و اقتصادی تحمیل شده بر خانواده‌های آمریکایی را در خود جا نمی‌دهد. 🔶 جنگی که از ۹ اسفند ۱۴۰۴ کلید خورد، هرگز یک درگیری محدود باقی نماند. پاسخ‌های موشکی و پهپادی ایران به پایگاه‌های آمریکا و مواضع رژیم صهیونیستی، معادله هزینه-فایده را برای واشنگتن پیچیده‌تر کرد. آنچه به عنوان «بازدارندگی» طراحی شده بود، اکنون به «باتلاق هزینه‌ها» تبدیل شده است. هزینه نگهداشت نیرو در منطقه‌ای که هر پهپاد آن تهدیدی برای زیرساخت‌های نظامی است، با سرعتی سرسام‌آور در حال افزایش است. 🔶 پرسش اساسی اما نه در پنتاگون، که در صندوق‌های رأی آمریکا شکل می‌گیرد: آیا مالیات‌دهنده آمریکایی حاضر است تا ابد هزینه «حماقت حماسی» و یک راهبرد شکست‌خورده را بپردازد؟ سناتورهایی چون سندرز، این پرسش را به زبانی ساده مطرح کرده‌اند: «این جنگ، فشار مالی سنگینی به خانواده‌های آمریکایی وارد می‌کند.» او به خوبی می‌داند که در اقتصاد سیاسی جنگ، هزینه‌ها همیشه به پایین‌ترین اقشار جامعه می‌افتد؛ همان‌هایی که نه در اتاق فکر پنتاگون حضور دارند، نه از قراردادهای تسلیحاتی میلیاردی سهم می‌برند. 🔶 شاید مهم‌ترین نکته این گزارش، نه عدد ۲۹ میلیارد دلار، که هشدار ضمنی آن باشد: اگر هزینه‌های نگهداشت نیرو طی تنها دو هفته ۴ میلیارد دلار افزایش یافته، روند آتی چگونه خواهد بود؟ این جنگ، همانند ویتنام و افغانستان، دارد به پایان ناپذیر تبدیل می‌شود. تفاوت اما در اینجاست که این بار، حریفی با موشک‌های نقطه‌زن و پهپادهای انتحاری، صورت‌حساب را بسیار زودتر از آنچه پنتاگون پیش‌بینی می‌کرد، به کنگره تحویل خواهد داد. هزینه حماقت حماسی، روز به روز سنگین‌تر می‌شود و افسانه ارتش شکست‌ناپذیر، در آسمان منطقه فرو می‌ریزد. علیجان‌زاده 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110