eitaa logo
عمار۱۱۰
13.3هزار دنبال‌کننده
2.9هزار عکس
2.7هزار ویدیو
72 فایل
💖 کانال عمار۱۱۰ رابه دوستان خود در تلگرام و #ایتا با آدرس مشابه معرفی نمایید👇 @ammar110 ❣ارتباط با ادمین کانال عمار۱۱۰👇 https://eitaa.com/yas11000 ارتباط با مدیر 👆👆
مشاهده در ایتا
دانلود
📣 اطلاعیه 🔹 به اطلاع کاربران گرامی می‌رساند امکان ارسال فایل تا حجم ۲۰ مگابایت مجددا برای همه کاربران فراهم شده است. [ از ابتدای جنگ امکان ارسال فایل بالاتر از ۵ مگابایت ممکن نبود ] 🔸 تلاش برای تأمین منابع سخت‌افزاری و رفع تمامی محدودیت‌هایی که در شرایط اخیر اعمال شده ادامه دارد و امیدواریم در آینده نزدیک، امکان بارگذاری فایل با حجم‌های بالاتر نیز فراهم شود 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
🔴 عقلانیت در گفتمان رهبر شهید انقلاب 🔻مفهوم عقلانیت در اندیشه مقام معظم رهبری را می ­توان در چند مؤلفه خلاصه نمود: 1⃣ داشتن رویکرد منطقی و محاسبه­ گر، دوم 2⃣ نگاه انقلابی و به دور از محافظه­ کاری 3⃣ توجه به واقعیات و وضعیت موجود به عنوان مثال معظم له می فرمایند: فقط هم مسئله ی نیروهای مسلّح و دستگاه دفاعی و قدرت دفاعی نیست که باید ناشی از عقلانیّت باشد؛ نه، در همه ی مسائل مهم برای اداره ی یک کشور و بخصوص در جمهوری اسلامی که این همه اسلام بر روی عقل و تعقّل و تفکّر تکیه کرده، اگر بخواهیم کارها درست پیش برود، بایستی بر مبنای عمل کنیم. ما ظلم ستیزی را هم بر اساس عقلانیّت می گوییم، عدالت خواهی هم باید بر اساس عقلانیّت باشد، مبارزات اجتماعی ما هم باید بر اساس عقلانیّت و محاسبه ی درست باشد؛ گرفتار حاشیه نشویم، اصل و فرع را هم اشتباه نگیریم 🔻رهبر حکیم انقلاب در بُعد سلبی نیز می فرمایند: «امروز گاهی ما می‌بینیم در بعضی از گفتارها میگویند «عقلانیّت»، اسم «عقلانیّت» را می‌آورند، [امّا] منظورشان از «عقلانیّت» این است که ما برویم در مقابل آمریکا سر خم کنیم؛ میگویند این «عقلانیّت» است! مقصودشان این است که ما تسلیم قدرت زورگو بشویم؛ این را «عقلانیّت» میدانند! اینها «عقلانیّت» نیست.» 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
🔴 مذاکرات ممنوع است یا ممنوع نیست؟ / دولت را سازشکار بدانیم یا خیر؟ (نگاهی جامع به بیانات رهبر شهید) 💠 این روزها مکرراً از ممنوعیت یا مجاز بودن مذاکره در بیان امام شهید شنیده ایم. اما برای فهمِ منطقِ امامِ شهید باید بیانات ایشان را به صورت کامل ورق زد و رفتار ما گزینشی نباشد: ⁉️سئوال اول:آیا رهبرِ شهید بصورت مطلق با مذاکره مخالف بودند؟ ✅ پاسخ :خیر. آنچه رهبر شهید انقلاب با آن مخالف بودند مذاکره ذیل۳واژه است،تهدید و تحقیر و تحمیل. 👌فکت: «من با مذاکره کردن مخالف نیستم؛مذاکره کنند؛تا هروقت میخواهند مذاکره کنند!»(بیانات۱۷دی۹۳) «ما قسم نخورده‌ایم که تا آخر مذاکره نکنیم؛مذاکره نمیکنیم،به خاطر این عوارض است؛بخاطر این است که اینها مذاکره‌کننده نیستند.»(بیانات۲۷مرداد۹۸) «بنده با مذاکراتی که در زیر شبح تهدید انجام بگیرد،موافق نیستم.بروند حرف بزنند،مذاکره کنند، به توافق برسند،اشکالی ندارد - البتّه درحالی‌که آن خطوط اصلی را رعایت کرده باشند.»(بیانات۱۶اردیبهشت۹۴) ⁉️سئوال دوم:پس چرا ایشان فرمودند که مذاکره با آمریکا عاقلانه،هوشمندانه و شرافتمندانه نیست؟ ✅ پاسخ:چون آمریکاییها در آن زمان بدنبال همان ۳ اصلی که گفتیم بودند،«تهدید و تحقیر و تحمیل» ⁉️سئوال سوم:پس کی مذاکره از سوی رهبرِ شهید مجاز دانسته شده؟ ✅ پاسخ: در۳حالت رهبر شهید اجازه داده اند که مذاکره کنیم؛ 👈وقتی که قدرتمند شده باشیم مثل الان، 👈وقتی برای رفع شرِ دشمن باشد مثل زمان حمله به عراق، 👈وقتی برای رفع یک مشکل باشد مثل موضوع تحریم ها، 👌فکت: «ما باید وقتی مذاکره کنیم،....که فشار او،هوچیگری او،نتواند در ما تأثیر بگذارد به‌خاطر یک اقتداری که داریم.آن‌وقتی که جمهوری اسلامی از لحاظ اقتصادی،از لحاظ فرهنگی،به آن اقتداری که ما در نظر گرفته‌ایم برسد،آنجا برود مذاکره کند؛حرفی نیست.»(بیانات۲۲ مرداد ۹۷) «[امروز]روزگارِ همه‌چیز است.روزگار مذاکره هم هست؛باید در مذاکره قوی بود و جوری باید مذاکره کرد که بعد سرمان کلاه نرود.»(بیانات ۱۱ فروردین ۹۵) «جمهوری اسلامی درباره‌ی موضوعات خاصّی كه مصلحت بداند،با این شیطان برای رفع شرّ او و برای حلّ مشكل،مذاكره میكند.»(بیانات۱۹دی‌ماه۹۲) ⁉️سئوال چهارم:یعنی شما می گویید میشود بر سر مسائلی مانند منطقه ای،موشکی و ... هم مذاکره کرد؟ ✅ پاسخ: خیر،رهبر شهید این موارد را جزو مسائل ناموسی نظام می دانستند و مذاکره بر سر آنها هم خلاف عقل است و هم ممنوعیت شرعی، 👌 فکت: «مسئله،تعیینِ موضوع مذاکره است؛روی هر موضوعی مذاکره نمیکنیم؛روی مسائل ناموسیِ انقلاب...مذاکره نمیکنیم.»(بیانات۹خرداد۹۸) ⁉️ سئوال پنجم:برخی افراد دغدغه مند ، نیروهای مذاکره کننده یا دستگاه دیپلماسی را سازشکار می دانند نظر رهبر شهید چیست؟ ✅ پاسخ: سازشکار نامیدن افراد خطاست. 👌 فکت: «خب، مسئولین کشور بحمدالله مشغولند، تلاش میکنند،کار میکنند،بنده هم عقیده‌ام این است که همه باید به دستگاه‌هاى مسئول کمک کنند،به دولت همه باید کمک کنند؛چون کار سخت است،دشوار است.»(بیانات ۱۷ دیماه ۹۳) «انتقاد بکنید لکن توجّه داشته باشید که انتقادها با لحاظِ این معنا باشد که آن طرف مقابل بعضی از عیوبی را که ما در انتقادمان ذکر میکنیم ممکن است میدانند، [امّا] خب به این نتیجه رسیده‌اند یا ضرورتها آنها را به اینجا کشانده یا به هر دلیل دیگری.»(بیانات۲تیر۹۴) «نباید مأموری را كه مشغول یك كاری است و مسئول یك فرایندی است مورد تضعیف یا توهین یا بعضی از تعبیراتی كه گاهی شنیده میشود - كه اینها سازش‌كارند، و مانند اینها - قرار داد؛نه، این حرفها نیست.»(بیانات ۱۲ آبان ۹۲) ⁉️ سئوال ششم:این به معنای چک سفید امضا به مسئولین نیست؟آیا مسئولین به اسم حفظ وحدت هر کاری می توانند بکنند؟ ✅ پاسخ:دولتی ها در ایام مذاکرات،۲وظیفه دارند؛وظیفه اول در قبال مواجهه با جامعه است و وظیفه دوم در قبال دشمنی است که با آن مذاکره میکنند. 👌 فکت: «دولتى‌ها هم مراقب باشند،دودستگى در مردم به‌وجود نیاورند،حاشیه‌سازى نکنند، بعضى حرفهاى غیرلازم مطرح نشود؛این یکپارچگى مردم ما،این همّت بلند مردم ما، این ایمان مردم ما،درست مورد استفاده قرار بگیرد،ان‌شاءالله راه این کشور باز بشود.»(بیانات ۱۷ دیماه ۹۳) «تكیه بایست بر روی مسائل داخلی باشد.در عرصه‌ی دیپلماسی هم آن كشوری موفّق است كه متّكی باشد به نیروی درون‌زا؛ آن دولتی میتواند در پشت میز مذاكره‌ی دیپلماسی حرف خودش را سبز بكند و به مقصود و نتایج مورد نظر خودش دست پیدا بكند كه متّكی باشد به یك اقتدار درونی، توانایی‌های درونی؛ حساب میبرند از یك چنین دولتی.» (بیانات ۱۲ آبان ۹۲) ربیعی 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
🔴 هزینه‌های 🔶 جنگ در آمریکا همیشه دو روایت دارد: یکی در سالن‌های بسته پنتاگون با اعداد و ارقامی سرد و توجیه‌پذیر نوشته می‌شود و دیگری در زندگی شهروندانی که مالیات می‌دهند و صاحبانی که سود می‌برند. گزارش جدید وزارت جنگ آمریکا به کنگره، روایت اول را بیان می‌کند: ۲۹ میلیارد دلار هزینه رسمی جنگ با ایران که تنها طی دو هفته اخیر، افزایشی ۴ میلیارد دلاری را ثبت کرده است. «جولز هرست» مدیر مالی پنتاگون، این رشد را به هزینه‌های نگهداری نیرو در منطقه و تعمیر تجهیزات نظامی نسبت می‌دهد؛ توضیحی که بیش از آنکه فنی باشد، تلاشی برای عادی‌سازی یک روند فاجعه‌بار است. 🔶 اما آنچه این گزارش از آن غفلت می‌کند، حقیقتی است که برنی سندرز، سناتور منتقد آمریکایی، آن را به زبان آورد. او با دروغ خواندن آمار رسمی، تأکید کرد که هزینه واقعی این جنگ احتمالاً از یک تریلیون دلار فراتر رفته است. این شکاف عظیم میان ۲۹ میلیارد و یک تریلیون دلار، نه یک خطای محاسباتی، که روایتی از هزینه‌های پنهان است؛ جایی که صورت‌حساب‌های پنتاگون، هزاران میلیارد دلار هزینه‌های غیرمستقیم، بازسازی تجهیزات فرسوده، افزایش پایه‌های نفتی و از همه مهم‌تر، بار روانی و اقتصادی تحمیل شده بر خانواده‌های آمریکایی را در خود جا نمی‌دهد. 🔶 جنگی که از ۹ اسفند ۱۴۰۴ کلید خورد، هرگز یک درگیری محدود باقی نماند. پاسخ‌های موشکی و پهپادی ایران به پایگاه‌های آمریکا و مواضع رژیم صهیونیستی، معادله هزینه-فایده را برای واشنگتن پیچیده‌تر کرد. آنچه به عنوان «بازدارندگی» طراحی شده بود، اکنون به «باتلاق هزینه‌ها» تبدیل شده است. هزینه نگهداشت نیرو در منطقه‌ای که هر پهپاد آن تهدیدی برای زیرساخت‌های نظامی است، با سرعتی سرسام‌آور در حال افزایش است. 🔶 پرسش اساسی اما نه در پنتاگون، که در صندوق‌های رأی آمریکا شکل می‌گیرد: آیا مالیات‌دهنده آمریکایی حاضر است تا ابد هزینه «حماقت حماسی» و یک راهبرد شکست‌خورده را بپردازد؟ سناتورهایی چون سندرز، این پرسش را به زبانی ساده مطرح کرده‌اند: «این جنگ، فشار مالی سنگینی به خانواده‌های آمریکایی وارد می‌کند.» او به خوبی می‌داند که در اقتصاد سیاسی جنگ، هزینه‌ها همیشه به پایین‌ترین اقشار جامعه می‌افتد؛ همان‌هایی که نه در اتاق فکر پنتاگون حضور دارند، نه از قراردادهای تسلیحاتی میلیاردی سهم می‌برند. 🔶 شاید مهم‌ترین نکته این گزارش، نه عدد ۲۹ میلیارد دلار، که هشدار ضمنی آن باشد: اگر هزینه‌های نگهداشت نیرو طی تنها دو هفته ۴ میلیارد دلار افزایش یافته، روند آتی چگونه خواهد بود؟ این جنگ، همانند ویتنام و افغانستان، دارد به پایان ناپذیر تبدیل می‌شود. تفاوت اما در اینجاست که این بار، حریفی با موشک‌های نقطه‌زن و پهپادهای انتحاری، صورت‌حساب را بسیار زودتر از آنچه پنتاگون پیش‌بینی می‌کرد، به کنگره تحویل خواهد داد. هزینه حماقت حماسی، روز به روز سنگین‌تر می‌شود و افسانه ارتش شکست‌ناپذیر، در آسمان منطقه فرو می‌ریزد. علیجان‌زاده 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
🔴 آقای رسایی عزیز جَنگ است نه جُنگ‼️ 🔻اخیراً کلیپی از سرور گرامی جناب آقای حمید رسایی در خصوص باز شدن درب مجلس شورای اسلامی دیدم. اینکه مجلس برای تقنین با ترتیبات امنیتی جدید [ وبینار و مجازی و ... ] فعال شود مطالبه صحیح و بجایی است و قطعاً آقای رسایی نیک آگاهند که مجلس بنا دارد طبق روش و پروتکلی خاص همانند برگزاری جلسات مجازی اقدام به برگزاری جلسات صحن نماید تا روند قانون گذاری نیز تداوم یابد. 🔹به شخصیت حقیقی آقای رسایی احترام میگذارم اما اینکه یک نماینده مجلس با مطالبات پوپولیستی و برخی قیاس های نادرست و خلاف منطق های امنیتی چنین کلیپ و اظهاراتی منتشر فرموده اند بشخصه برای شخصیت حقوقی ایشان بسیار متاثر و متاسف شدم. 🔹آقای رسایی همه میدانند همچنان در وسط جنگی هستیم که دشمن به دنبال تکرار اصل غافلگیری ، شواف رسانه ای_سیاسی_امنیتی با هدف تقویت موازنه وحشت ، نقطه زنی و ترور مسئولان و تضعیف و تخریب چهره ایران در انظار بین المللی و اختلال در نهادهای تصمیم گیری می باشد ؛ نمیدانم آیا فهم این نکته خیلی سخت است ؟ اگر سخت نیست پس چرا بایست با تکرار خواست دشمن و خلاف خواست نیروها و پروتکل های امنیتی به این مطالبه خطا ضریب میدهیم؟! 🔹آقای رسایی عزیز هیچ نیاز نیست که برای علت تعطیلی مجلس به کسی رجوع کنید فقط کافیست جای بلاگری و بازی های سخیف سیاسی، به عقل خود و خواست نتانیاهو و ترامپ رجوع میکردید و به این سوال پاسخ میدادید که اگر با همه دغدغه های صحیح و نادرست تان، دشمن با تشکیل مجلس آنچه با پیکر شهید لاریجانی کرد با همه نمایندگان محترم مجلس بکند چه خواهد شد؟ اگر الان شما نگران انتخابات هیئت رئیسه مجلس هستی آنگاه در رقص صهیون های کنست و زیر باران عرق شرم اجتماعی ملت؛ نظام و ملت باید نگران انتخابات مجلس در شرایط جنگی باشد. آقای رسایی در محضر شمایان آموخته ایم که قبل از چرخاندن زبان کمی تفکر کنیم!؛ دریغ از اندکی فهم امنیتی و منطق مدیریتی! البته آقای رسایی محترم برخی اظهارات شاذ دیگر در کلیپ داشتند که پاسخش را به خود نمایندگان مجلس می سپاریم 🔹بگذریم ؛ این اظهارات استمرار همان ادبیات جوکرمآبانه است که بی اطلاع از پروتکل های امنیتی در شرایط جنگی [بمباران های سریالی و شهادت ۴ شهید کادر اداری مجلس خبرگان ] و الزامات قانونی مدعی بودند اگر ما تحصن نمی کردیم مجلس خبرگان برگزار نمیشد! و رهبر معرفی نمیشد! [ در این خصوص مستند ۲۰ دقیقه ای حضرت آیت الله رجبی عضو هیئت رئیسه خبرگان حتماً حتماً حتماً از تلوبیون دانلود و تماشا فرمایید ] 🔹 به نظر میرسد همه نمایندگان محترم مجلس که این روزها بر اساس شیوه نامه و پروتکل های تجویزی نهادهای اطلاعاتی و امنیتی در کمیسیون های تخصصی با رعایت اصل پراکندگی مشغول فعالیت های تخصصی هستند [ خداقوت به همه عزیزان ] اینجا هم رسالت جدی دارند که به اظهارات اینچنینی که گاهی موجب وهن کلیّت مجلس میشود واکنش جدی نشان بدهند. بنا به تعبیر سنگین یکی از دوستان ، برخی اظهارات که گاهی شنیده میشود گر چه قطعاً دلسوزانه است ولی اگر مخاطب عالِم به هویت گوینده نباشد متوجه نمیشویم گوینده در کنست می نشیند یا در پارلمان ایران؟ 🔹تاکید و تصریح و تکرار میشود که ناگفته پیداست که در صورت استمرار شرایط موجود در آینده باید نمایندگان محترم مجلس با سرعت بیشتر و با هم اندیشی و هم افزایی با نهادهای امنیتی و اطلاعاتی و متولیان امر ساز و کار قابل اجرا برای برگزاری جلسات مجلس تعبیه کنند. مجازی وبینار ، پراکنده ، تصویری و...... ؛ 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
🔴 سیاست آمریکایی_اسرائیلی از دیدگاه شهید علی لاریجانی 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
War update37 mohammadi 242405 part 1.mp3
زمان: حجم: 11.6M
گزارش به‌روز‌رسانی وضعیت جنگ - شماره 37 - بخش اول (وضعیت میدان) مهدی محمدی- 24 اردیبهشت 1405 @mohammadi61 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
War update37 mohammadi 242405 part 2.mp3
زمان: حجم: 13.4M
گزارش به‌روز‌رسانی وضعیت جنگ - شماره 37 - بخش دوم (یک توضیح) مهدی محمدی- 24 اردیبهشت 1405 @mohammadi61 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
🔴 پاسخ درخور تقدیر عراقچی در نشست وزرای خارجه بریکس به ادعاهای نماینده امارات: ائتلاف با اسرائیل هم از شما محافظت نکرد 🔹وزیر خارجه: ائتلاف شما با اسرائیلی‌ها نیز از شما محافظت نکرد و در سیاست خود در قبال ایران بازنگری کنید. 🔹 من در سخنرانی‌ خود نام امارات متحده عربی را ذکر نکردم، به خاطر حفظ وحدت و ترجیح دادم به آن اشاره نکنم. اما در واقع باید بگویم که امارات مستقیماً در اقدام تجاوزکارانه علیه کشور من دخیل بود. زمانی که این تجاوز آغاز شد، آنها حتی از محکوم کردن آن خودداری کردند. 🔹 آنها اجازه دادند از سرزمین‌شان برای  شلیک توپخانه و تجهیزات علیه ما استفاده شود. همین دیروز فاش شد که نتانیاهو در زمان جنگ به امارات و ابوظبی سفر کرده بود. 🔹 همچنین آشکار شد که آنها در این حملات مشارکت داشته‌اند و شاید حتی مستقیماً علیه ما اقدام کرده باشند. بنابراین امارات شریک فعال این تجاوز است و هیچ تردیدی در این باره وجود ندارد. 🔹 اعضای بریکس اگر می‌خواهید موضعی عادلانه اتخاذ کنید، فکر می‌کنم باید تجاوز آمریکا، اسرائیل و امارات علیه کشور من محکوم شود. 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
آقای نبویان عزیز سال گذشته توفیق داشتم ساعاتی در معیّت استاد نبویان باشم. انسانی بسیار مردمی ، متدین و دارای روابط اجتماعی بالا و به شدت معتقد به تکریم مخاطب و متوجه به جزئیات در روابط اجتماعی که بسیاری از امثال حقیر نسبت به آن کم توجه هستیم. حقیقتاً باید قدردان این نمایندگان بود. دارای نقاط قوت بسیار عالی و درخور تقدیر. اما آنچه که در سالیان اخیر در کنار کارنامه درخشان ایشان به عنوان یک نقطه ضعف مشاهده شده است برخی مصاحبه های شتابزده بوده که موجب گمراهی دوستان و سوء استفاده دشمن و جریان های مخالف ایشان شده است. اخیراً نیز حضرت ایشان مصاحبه های داشتند که تایید و تکذیب و تناقض ها نشان داد همچنان در بر همان پاشنه می چرخد. یکبار فرمودند رهبری آقای قالیباف را معرفی کردند ، یک بار فرمودند برداشت اشتباه نکنید ! ؛ یکبار نگاه و ذهنیت مردم نسبت به مذاکرات و تیم مذاکره کننده منفی کردند و حالا با سخنرانی و متن های مختلف در حال اصلاح آن هستند و حتی قالیباف را تا سطح مالک اشتر بالا می برند! آقای نبویان نه قالیباف مالک اشتر است و نه همه حرف های قبلی شما قابل قبول. به عنوان یک برادر کوچکتر عاجزانه و خیرخواهانه میخواهم این نقطه ضعف کوچک ولی با ترکش های بسیار سنگین به افکار عمومی رفع بفرمایید‌ و انگیزه های مصاحبه های شتابزده در وجودخودتان بخشکانید. چرا که اولاً حیف است بخاطر یک نقطه ضعف دیگر نقاط قوت هم دیده نشود و ثانیاً مهم تر اینکه همانطور که جناب صائب سرود: سیرآب در محیط شدم ز آبروی خویش در پای خم ز دست ندادم سبوی خویش در حفظ آبرو ز گهر باش سخت‌تر کاین آب رفته باز نیاید به جوی خویش ارادتمند : سلطانزاده 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
🔴 اقدام شایسته آقای باقری 🔻حضور علی باقری در نشست دبیران شورای امنیت عضو شانگهای با تصاویری از رهبر شهید و شهید علی لاریجانی 🔹باقری: شخصیتی که امروز می‌بایست در چنین جایگاهی از طرف ایران قرار می‌گرفت برادرم آقای علی لاریجانی بود که ترور شدند 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
| رَه نشانان اونا‌ برای‌ پیدا‌کردن‌ راه‌، گمنام‌ شدن؛ ما‌ برای‌ پیدا‌کردن‌ نام‌ گمراه‌ شدیم ...💔 رسانه حنیف 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110