eitaa logo
عمار۱۱۰
13.3هزار دنبال‌کننده
2.9هزار عکس
2.8هزار ویدیو
72 فایل
💖 کانال عمار۱۱۰ رابه دوستان خود در تلگرام و #ایتا با آدرس مشابه معرفی نمایید👇 @ammar110 ❣ارتباط با ادمین کانال عمار۱۱۰👇 https://eitaa.com/yas11000 ارتباط با مدیر 👆👆
مشاهده در ایتا
دانلود
۱۰. ایالات متحده آمریکا متعهد می‌شود بلافاصله با امضای این یادداشت تفاهم و تا زمان خاتمه تحریم‌ها، اسقاطیه‌های وزارت خزانه‌داری را برای صادرات نفت خام ایران، محصولات پتروشیمی و مشتقات آنها، و تمامی خدمات مرتبط شامل تراکنش‌های بانکی، بیمه‌ها، حمل و نقل و غیره صادر کند. ۱۱. ایالات متحده آمریکا متعهد می‌شود تا وجوه و دارایی‌های محدود یا مسدود شده جمهوری اسلامی ایران را با اجرای این یادداشت تفاهم به طور کامل برای استفاده در دسترس قرار دهد. ایالات متحده آمریکا و جمهوری اسلامی ایران در مورد روال مربوط به آزادسازی این وجوه در طول مذاکرات، به صورت دوجانبه توافق می‌کنند. این وجوه، چه در حساب اصلی نگهداری شوند و چه منتقل شوند، برای پرداخت به هر ذینفع نهایی که توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تعیین می‌شود، باید به طور کامل قابل استفاده شوند. ایالات متحده آمریکا متعهد می‌شود که تمامی تاییدیه ها و مجوزهای لازم را در این رابطه صادر کند. ۱۲. جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا موافقت می‌کنند تا یک سازوکار اجرایی برای نظارت بر اجرای موفق این یادداشت تفاهم و پایبندی آتی به توافق نهایی تشکیل شود. ۱۳. پس از امضای این یادداشت تفاهم و منوط به شروع اجرای بندهای ۱، ۴، ۵، ۱۰ و ۱۱ این یادداشت تفاهم و تداوم اجرای این اقدامات، جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا مذاکرات درخصوص توافق نهایی را منحصرا در مورد بقیه بندها آغاز خواهند کرد. ۱۴. توافق نهایی با یک قطعنامه الزام‌آور شورای امنیت سازمان ملل متحد تایید خواهد شد.
سخنگوی وزارت خارجه ایران: موشک‌های ما اصلاً دوست ندارند که کسی درباره‌شان حرف بزند. موشک‌های ایران فقط برای شلیک شدن هستند نه برای مذاکره. درباره توانایی دفاعی ایران در هیچ روندی و با هیچ طرفی صحبت نخواهد شد. 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
روایت افتخار به جای روایت استیصال ✍ دکتر عبدالله گنجی 🔻 تا اینجا افتخار کنیم به دستاوردهای ایران 🔹متن تفاهمنامه رسما منتشر شد. بند بند آن افتخار آمیز است. 🔹آنچه ما دادیم همان چیزی است که قبل جنگ هم حاضر بودیم بدهیم ولی آنها قبول نمی کردند. 🔹آن‌چه ما گرفتیم اگر این جنگ نمی شد به ما نمی دادند (مانند حفظ اصل غنی سازی) حالا: ▫️هم هسته ای حفظ شد، ▫️هم مواد هسته‌ای از کشور خارج نمی شود، ▫️هم رفع مسدودی دارایی صحت دارد، ▫️هم ٣٠٠ میلیارد دلار بازسازی واقعیت است. ▫️هم دور شدن آمریکا از اطراف ایران صحت دارد. 🔹البته دقت کنیم که اینها همه اش فعلا روی کاغذ است، اما اگر خواستید ارزش همین مقدار را هم بدانید قرارداد ترکمنچای را با استعمارگر بخوانید. ✍ مذاکره از موضع قدرت برای ایران چنین دستاوردی دارد. امام شهید درباره مذاکره در شرایط برتری ایران (مانند شرایط فعلی ایران بعد از جنگ) تاکید کردند: "بله، آن‌وقتی که جمهوری اسلامی از لحاظ اقتصادی، از لحاظ فرهنگی، به آن اقتداری که ما در نظر گرفته‌ایم برسد، آنجا برود مذاکره کند؛ حرفی نیست". 22/5/97 و امام شهید به عنوان یک قاعده در محتوای مذاکرات فرمودند: "مذاکره باید از موضع قدرت و قوّت باشد." 27/12/80 رهبر شهیدمان در ابتدای سال گذشته ۱۴۰۴ تصریح کردند:«به مذاکره نه باید خیلی خوشبین بود و نه خیلی بدبین.» رهبر شهید انقلاب در ابتدای سال ۱۴۰۴ تائید کردند:«در گام‌های اول تصمیم کشور به مذاکره خوب کار شده است، بعد از این هم باید با دقت حرکت کرد ضمن اینکه خطوط قرمز برای ما و برای طرف مقابل کاملاً روشن است.» 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
🔴 روایت فتح داشته باشیم؛ ولی.... 🔹 به دشمن بدبین و بی اعتماد مطلق باشیم. 🔹مراقبت و هوشیاری بیش از پیش لازم است. 🔹نقد متن و اختلاف دیدگاه شایسته و لازم است. همانطور که ما ناظر به موافقان و مخالفان تفاهم در آمریکا تحلیل میکنیم قطعا نگاه های مختلف در ارزیابی آمریکایی ها موثر است. اما تخریب و توهین و تهمت مانع نقد دلسوزانه است. 🔹 تجربه گواه این روایت مسلّم است که دشمن اهل خدعه و بدعهدی است. حاتم بخشی و امتیازات نقد و نسیه آمریکا در این تفاهم نامه ، احتمال تکرار بازی فریب را در این مذاکرات تاکتیکی تقویت و قطعی میکند. 🔹ضامن اجرای تعهدات امضاء ترامپ و قطعنامه شورای امنیت نیست. ضامن حقیقی اجرا ، وحدت ملی و نمایش و مانور قدرت و معتبرسازی تهدیدات است. 🔹در منطق حکمرانی اسرائیل و آمریکا گزینه ی "نقض مکرّر آتش بس" از دو گزینه جنگ و صلح معتبرتر است. دوستانی که فهم دقیق از مذاکرات تاکتیکی ندارند مترصد نقض تفاهم نامه هستند که بر کرسی نوسترآداموس نشسته تا شمشیر نفرت را جای نشانه گرفتن به روی دشمن، علیه تیم مذاکره کننده بکشانند. در نهایت احترام به منتقدان خیرخواه ؛ از ایده آل گرایان محض عموماً سابقه و تجربه ی کار اجرایی ندارند و فهم عمیق از واقعیات داخلی و روابط بین الملل ندارند عبور فرمایید. این بازی های کودکانه سیاسی نخ نما شده است. 🔹جنگ تحمیلی سوم پایان یافت ولی تا شرک و کفر و استکبار هست مبارزه ادامه دارد. مبارزه و مقاومت سایه شوم جنگ را از سر ملت ایران برخواهد داشت. 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
🔺ریگان در گور خود می‌لرزد‼️ جاه‌طلبی‌های هسته‌ای ایران مهار نشد و آنها دریافته‌اند که تهدید تنگه هرمز مؤثر است و بدون شک در آینده از آن استفاده خواهند کرد؛ اکنون، ایران می‌تواند بر اساس این توافق، زیرساخت‌های کاملاً جدیدی بسازد... قبل از جنگ، تنگه باز بود، ایران زیر تحریم‌ها له میشد و ۱۳ نفر از اعضای ارتش هنوز زنده بودند؛ اکنون، ۱۳ آمریکایی کشته شده‌اند، خانواده‌ها میلیاردها دلار برای پمپ بنزین هزینه کرده‌اند، تحریم‌ها لغو خواهد شد و بمباران متوقف شده است. این بدترین اشتباه سیاست خارجی در دهه‌های اخیر است... 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
از متن تفاهم، کاپیتولاسیون، بدتر از قراردادهای قاجاری و یا تعبیر مستعمره آمریکا شدن دَر نمی آید. نسبت های ناروایی بود. کسی که میخواست جمهوری اسلامی را ساقط کند، حال مشغول پاسخ به افکار عمومی است که چرا باید پول‌های مسدود شده ایران آزاد شود!!!![اگر بشود] اما آنچه اهمیت نهایی دارد "نقد شدن" نسیه های آمریکایی است. تعجیل نکنید و نکنیم. دشمن بدعهد است. در شصت روز آینده و حرکت به سمت توافق[مسائل هسته ای خاصتا] و میزان پایبندی به تعهدات ملاک ارزیابی است. کماکان ضمانت اجرا قدرت نظامی ماست چون در تجربه قبلی امریکا با وجود ضمانت شورای امنیت یک جانبه از قرارداد خارج شد. دوره رصد و اجرا دقیق است. نه خوشبینی و تکفیر. سیاست واقع گرایی و نقد. ✍ زادبر 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
12.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻 پادکست ۲ | سبک زندگی حسینی ☘ موضوع| 🎙 حجت الاسلام دکتر (کارشناس دینی عمار۱۱۰) تا روز عاشورا در کانال عمار۱۱۰ هر روز یک منبرکوتاه بشنوید 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا و تلگرام👇 🆔 |➺ @ammar110
6.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قالیباف: من نه تنها داوطلب حضور در تیم مذاکره کننده نبودم بلکه کراهت هم داشتم و قبل از پذیرش مسئولیت مذاکرات من تمام تلاشم را کردم که این مسئولیت به من سپرده نشود. یکی از دلایل من برای عدم پذیرش این مسئولیت این بود که ترامپ طراح، آمر و ناظر ترور حاج قاسم است. سردار سلیمانی برای همه جهان اسلام عزیز بود اما حتما برای شخص من متفاوت بود. شما فکر می کنید این که بخواهم با چنین فردی، متنی را جمع کنم، کار راحتی است؟ اما وقتی دیدم هیچ کدام از مسئولان هیچ فرد دیگری پیشنهاد ندادند و پیشنهادات من را هم قبول نکردند؛ باید آنچه وظیفه ام شده را انجام می دادم. بنا نیست کاری انجام دهیم که دوست داریم، بلکه باید آنچه وظیفه‌مان است را انجام دهیم. 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
6.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 خیلی سخته که تو مسیر موندن ولی یه راه داره...... 🌸 : کانال برادر 🟢 ـــــــــــ❅🌿🌿🌿❅ــــــــــــــ 🔻 پاتوق در ایتا 👇 🆔 |➺ @ammar110
«بدرقه آقای شهید ایران» با شعار «باید برخاست» ۱۳ تا ۱۸ تیرماه ۱۴۰۵ مصادف با ۱۹ تا ۲۴ محرم
عمار۱۱۰
«بدرقه آقای شهید ایران» با شعار «باید برخاست» ۱۳ تا ۱۸ تیرماه ۱۴۰۵ مصادف با ۱۹ تا ۲۴ محرم #یالثارا
ما هم در تحقق شعار به لطف الهی و با تکیه بر محبت شما اعضای محترم و انقلابی کانال عمار۱۱۰ قرار داریم جهت هر چه با شکوه تر برگزار شدن مراسم وداع با رهبر شهیدمون❤️ بخشی از هزینه واریزی مربوط به این ماه در قالب طرح فدا [ قربانی ماهانه ] برای پذیرایی از زوار امام رئوف در روز تشییع پیکر مطهر حضرت آقا هزینه کنیم. به لطف الهی و اخلاص و محبت شما خوبان تا این لحظه هزینه قریب به 🐑🐑 تامین شده است و برخی دوستان در استان های دیگر که توفیق برپایی موکب ندارند اطلاع داده اند به صورت خودجوش در حاشیه تجمعات و در مساجد خودشان وجوه را جهت تقدیم به گروه جهادی در حال جمع آوری هستند. به زودی رایزنی جهت تبلیغ و دریافت وجوه در کانال های بزرگ خواهیم داشت. ( دست نیاز به سوی همه مدیران کانال ها دراز میکنیم) پخت غذا و توزیع به صورت جهادی انجام خواهد شد. دوستان به نیت و و... هم می توانند در طرح شرکت نمایند. هزینه هر 🐑 : حدوداً ۳۰ میلیون تومان اگر عزیزانی در تامین برنج و روغن و رب بتوانند همکاری بفرمایند دست بوس شان خواهیم بود
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 | قربانی طرح 📣 : این ماه به پیشنهاد خود بزرگواران استثنائاً بخشی از قربانی برای پذیرایی از زوار امام رضا علیه السلام در روز تشییع رهبر شهیدمان استفاده خواهد شد. به کوری چشم دشمنان در وداع با آن امام مهربان حماسه ای تاریخی خلق خواهیم کرد 🔻 [ طرح ] 🔹 شماره کارت به‌نام سلطانزاده بانک ملی 💳
۶۰۳۷۹۹۷۲۱۲۱۴۱۲۶۲
بانک سپه 💳
۶۲۷۳۸۱۱۹۱۶۶۵۵۲۱۷
🔻تصاویر بیشتر و آرشیو اقدامات گروه فدا را اینجا ببینید👇👇 @G_J_FADA