«دستهای دیگر از روحانی نماهایی که قبل از انقلاب دین را از سیاست جدا میدانستند و سر به آستانهی دربار میساییدند، یکمرتبه متدین شده و به روحانیون عزیز و شریفی که برای اسلام آنهمه زجر و آوارگی و زندان و تبعید کشیدند، تهمت وهابیت و بدتر از وهابیت زدند. دیروز مقدسنماهای بیشعور میگفتند دین از سیاست جداست و مبارزه با شاه حرام است، امروز میگویند مسئولین نظام کمونیست شدهاند! تا دیروز مشروب فروشی و فساد و فحشا و فسق و حکومت ظالمان برای ظهور امام زمان -ارواحنا فداه- را مفید و راهگشا میدانستند، امروز از اینکه در گوشهای خلاف شرعی که هرگز خواست مسئولین نیست رخ میدهد، فریاد «وا اسلاما» سر میدهند! دیروز «حجتیهای» ها مبارزه را حرام کرده بودند و در بحبوحهی مبارزات تمام تلاش خود را نمودند تا اعتصاب چراغانی نیمه شعبان را به نفع شاه بشکنند، امروز انقلابیتر از انقلابیون شدهاند! «ولایتی» های دیروز که در سکوت و تحجر خود آبروی اسلام و مسلمین را ریختهاند، و در عمل پشت پیامبر و اهل بیت عصمت و طهارت را شکستهاند و عنوان ولایت برایشان جز تکسب و تعیش نبوده است، امروز خود را بانی و وارث ولایت نموده و حسرت ولایت دوران شاه را میخورند! راستی اتهام امریکایی و روسی و التقاطی، اتهام حلال کردن حرامها و حرام کردن حلالها، اتهام کشتن زنان آبستن و حِلیّت قمار و موسیقی از چه کسانی صادر میشود؟ از آدمهای لامذهب یا از مقدسنماهای متحجر و بیشعور؟! فریاد تحریم نبرد با دشمنان خدا و به سخره گرفتن فرهنگ شهادت و شهیدان و اظهار طعنها و کنایهها نسبت به مشروعیت نظام کار کیست؟ کار عوام یا خواص؟ خواص از چه گروهی؟ از به ظاهر معممین یا غیر آن؟ بگذریم که حرف بسیار است. همهی اینها نتیجهی نفوذ بیگانگان در جایگاه و در فرهنگ حوزههاست، و برخورد واقعی هم با این خطرات بسیار مشکل و پیچیده است...»
امام خمینی رضواناللهعلیه
@ammar_nevesht
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
واکنش حماس به نتانیاهو که گفته بود
حماسو بطور کامل نابود میکنم:
@ammar_nevesht
هدایت شده از مسجدالشهدای تهران
مجلس عزاداری به مناسب شهادت حضرت امام موسی بن جعفر علیه السلام
سخنران
حجة الاسلام و المسلمین استاد
حاج سید میرهاشم حسینی
با مداحی
حاج علی اکبر زاد فرج
🕑 شنبه ۶ بهمن ماه ۱۴۰۳ از نماز مغرب و عشاء
📍خیابان ۱۷ شهریور ، بزرگراه شهید محلاتی شرق ، دومین پل عابر پیاده ، مسجدالشهدای تهران
---------------------------
@masjed_shohada
«من هرگز اجازه نمیدهم که صدای سنوار در درونم گُم شود؛ سید طوفان، قلعهی قلب مرا نیز فتح کرده است...»
@ammar_nevesht
«وَجَدْتُ عِلْمَ النّاسِ فى اَرْبَعٍ: اَوَّلُها اَنْ تَعْرِفَ رَبَّكَ، وَ الثّانِيَةُ اَنْ تَعْرِفَ ما صَنَعَ بِكَ، وَ الثّالِثَةُ اَنْ تَعْرِفَ ما اَرادَ مِنْكَ، وَ الرّابِعَةُ اَنْ تَعْرِفَ ما يُخْرِجُكَ مِنْ دينِكَ.»
«دانش مردم را در چهار چيز يافتم: اوّل: آنكه پروردگارت را بشناسى، دوم: آنكه بدانى با تو و براى تو چه كرده است، سوم: آنكه بدانى از تو چه خواسته است، چهارم: آنكه بدانى چه چيز تو را از دينت بيرون مى كند...»
مولای ما حضرت کاظم علیهالسلام فرمود.
@ammar_nevesht
ابن ابیالحدید معتزلی در مورد حضرت ابوطالب علیهالسلام میگوید:
«فإِنَّ مَنْ قَرَأَ عُلُومَ السِّيَرِ عَرَفَ أَنَّ الْإِسْلَامَ لَوْ لَا أَبُوطَالِبٍ لَمْ يَكُنْ شَيْئاً مَذْكُوراً...»
«هر کس تاریخ را خوانده باشد، میداند که اگر ابوطالب علیهالسلام نبود، اسلام چیز در خور ذکری نبود...»
شرح نهجالبلاغة، جلد ۱، صفحه ۱۴۲
۲۶ رجب المرجب؛ سالروز وفات مؤمن قریش، پدر بزرگوار مولانا امیرالمومنین، حضرت ابوطالب علیهالسلام
@ammar_nevesht
«قال جعفر بن محمّد بن علی بن حسین بن علی بن ابیطالب...»؛ این یعنی چهارده قرن است هیچ محدّثی بدون ذکر نام شما حدیث نخوانده است جناب آقای ابوطالب! پدر مؤمن و مهربان مولای ما...
@ammar_nevesht
«بعثت یعنی برانگیختگی. جهت این برانگیختگی چیست؟ سَمت و سوی این برانگیختگی چیست؟ سَمت و سو عبارت است از همان که در خود قرآن باز مکرّر ذکر شده است: وَ لَقَد بَعَثنا فی کُلِّ اُمَّةٍ رَسولًا اَنِ اعبُدُوا اللهَ وَ اجتَنِبُوا الطّاغوت؛ اوّلاً عبودیّت خدا، یعنی چهارچوب حیات را در خدمت اوامر الهی و نواهی الهی قرار دادن؛ و [ثانیاً] اجتناب از طاغوت. طاغوت کیست؟! همهی ظالمان، همهی پادشاهان خبیث، در مثل امروزی همهی رؤسای جمهور مثل اینهایی که امروز در آمریکا و در بعضی از کشورهای دیگر هستند -اینها همان طواغیتند- معنای اجتناب از طواغیت این نیست که دامنت را از آنها دور کن تا آلوده نشوی؛ معنایش این است که یک خطّی در مقابل خطّ توحید و خطّ عبودیّت الهی وجود دارد و آن، خطّ طاغوت است. کفر به طاغوت، همراه و ملازم با ایمان بالله است؛ این، جهت بعثت انبیاست.»
#قصار | آیتالله خامنهای | ۱۳۹۸/۱/۱۴
@ammar_nevesht