🔰پوستر رسمی ستاد سعید جلیلی رونمایی شد
🔸روابط عمومی ستاد دکتر سعید جلیلی کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از رونمایی پوستر رسمی این ستاد خبر داد.
🔸براساس اعلام روابط عمومی ستاد دکتر جلیلی، پوستر رسمی این ستاد دربر گیرنده شعار انتخاباتی سعید جلیلی مبنی بر «یک جهان فرصت، یک ایران جهش» بوده و تلاش شده تا تبین کننده ویژگیهای این شعار باشد.
🔸در این پوستر از نمادهایی همچون نقشه ایران، نقش و نگار فرش ایرانی، رنگهای پرچم ایران، نقشه جهان و همچنین آرم الله در پرچم جمهوری اسلامی بهره گرفته شده است.
🔸نقشه ایران در این پوستر را نقش فرش ایرانی در بر گرفته است که با الهام از زیر شعار این ستاد یعنی گزاره «هر ایرانی یک نقش پرشکوه» به نقش تک تک ایرانیان در بافت فرش خوش رنگ و لعاب ایران بزرگ اشاره دارد.
🔸در این پوستر نقشه ایران در میان نقشه جهان، جایگاهی برجسته دارد و از ظرفیتهای مهم کشور برای جهش در این دوره سخن میگوید.
🔸گفتنی است پیش از این از شعار ستاد دکتر سعید جلیلی با عنوان «یک جهان فرصت، یک ایران جهش» رونمایی شده بود.
🗳 ستاد مجازی دکتر جلیلی | @hamiyan_jalili
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 هر روستا یک سلول جهش کشور
🔸خاطره جلیلی از روستای ویان همدان که صبح جمعه هم تعطیلی نداشت.
🗳 ستاد مجازی دکتر جلیلی | @hamiyan_jalili
IMG_20240612_140703_961.jpg
2.26M
🔴 فایل باکیفیت جهت انتشار در استوری
🗳 ستاد مجازی دکتر جلیلی | @hamiyan_jalili
کی گفته نمیشه نفت فروخت؟!
🟠 زمانی که عده ای فروش نفت رو گروگان گرفته بودن تا به این بهانه برن مذاکره کنن جلیلی میگفت میشه دو میلیون بشکه نفت فروخت ولی اونا می گفتن نمیشه!!
❓ حالا کی راست میگفت؟ جلیلی یا اونا؟!
🗳 ستاد مجازی دکتر جلیلی | @hamiyan_jalili
♨️ واکنشهای شما به صحبتهای دیروز دکتر جلیلی
🔷️ یک شروع جدید، با برنامه و هدفمند!
🔶️ نکاتی مثل داشتن نگاه تاریخی و تمدنی به پیشرفت، اهمیت به کارهای جدی و واقعی، دوری از سیاسیکاریهای بیهوده و نگاه جامع و ژرفنگر... تنها بخشی از نکات قابل توجه اولین گفتگوی تلویزیونی دکتر جلیلی در نظر مردم بودن.
«یک جهان فرصت؛ یک ایران جهش»
🗳 ستاد مجازی دکتر جلیلی | @hamiyan_jalili
جزوه محتوایی مبلغین ستاد روحانیت.pdf
884.4K
🔰محتوای جامع تبلیغی ویژه #روحانیون_فعال ستاد دکتر جلیلی
آن چه در این #جزوه می خوانید:
۱.شایستگیهای جلیلی
۲. کارنامه اجرایی
۳. شبهات
🗳 ستاد مجازی دکتر جلیلی | @hamiyan_jalili
صراحت در تبیین!
مراقب باشیم که برخی با سوءاستفاده از عناوینی مانند رعایت اخلاق، حفظ وحدت و غیره تحلیل و بررسی و نقدهای کارشناسی را تخطئه نکنند!
شوخی کــه نیست!
سرنوشت یک ملت، نظام، کشور و حتی منطقه و جهان اسلام به این بستگی دارد که چه تفکر و سلوکی سکاندار ریاست جمهوری ایران میشود.
✍ حسین کاوه ، فعال جبهه انقلاب
🗳 ستاد مجازی دکتر جلیلی | @hamiyan_jalili
🖇 مخرج مشترک با صدای آمریکا
آن روز شهید رئیسی
امروز دکتر جلیلی
#سابقه_اجرایی
🗳 ستاد مجازی دکتر جلیلی | @hamiyan_jalili
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻فوری
🏠 هر خانه یک ستاد برای #دکتر_جلیلی
#انتشار_حداکثری
🗳 درخواست #سردار_رحیم_نوعی_اقدم از مردم برای تشکیل ستادهای خانگی جهت انجام امور تبلیغات #دکتر_جلیلی
#میثاق_با_ابراهیم
#انتخاب_اصلح
@abuhossein
🗳 ستاد مجازی دکتر جلیلی | @hamiyan_jalili
✌️🏼قیام قم برای جهش ایران
- دیدار مردمی دکتر سعید جلیلی با مردم شهید پرور استان قم
📆 پنجشنبه ۲۴ خرداد
- ساعت۱۷:۳۰
• مسجد امامحسن عسکری ع، چهار راه بازار
✌️🏼 بزرگترین ستاد مجازی دکتر جلیلی👇🏼👇🏻
https://eitaa.com/joinchat/1845100544Cb116997b6c
🗂کارگروههای دولت سایه
سی و شش کارگروه
🗳 ستاد مجازی دکتر جلیلی | @hamiyan_jalili
🔻سیاستمدار شوقانگیز:
جذبههای اجتماعیِ جلیلی
🖊 دکتر مهدی جمشیدی
[یکم]. «سیاستِ اندیشیده». او بهناگهان تصمیم نگرفته که به صحنه بیاید، بلکه یک دهه است که خود را برای چنین موقعیّتی، آماده کرده است؛ بهطوریکه در طول این سالها، توانسته یک برنامۀ «محاسبهشده» و «عالمانه» بنویسید و با مواجهات و تقابلات، آن را «پختهتر» و «وزینتر» سازد. بنابراین، وعدههایش خام و سطحی و عجولانه نیستند و مصرف انتخاباتی ندارند. کسانی بهجای «برنامههای پخته»، «وعدههای خام» میدهند تا هیجان و احساس برانگیزند و برای خویش، رأیسازی کنند؛ اما او دربارۀ تکتک جملههایش، فکر کرده و در طول زمان به این نتایج دست یافته است. او اهل قمار سیاسی نیست و نمیخواهد بخت خویش را بیازماید، بلکه در ذهن خویش، راهی که باید رفت را بارها رفته و امکانها و امتناعها را شناخته و در برنامۀ خود دیده است.
[دوّم]. «سیاستِ تجربهشده». او در عالَم نظر، محدود نمانده، بلکه برنامههای را به فضای «اجرا» و «تحقّق»، ارائه کرده و واکنشها و پیامدها را شناخته است. او نه یکباره، بلکه تکهتکههای برنامههایش را در قالبهای موردی و بخشی، عرضه کرده و برنامه را به «محک تجربه» و «پهنۀ میدان» رسانده است. ازاینرو، او از آرزوهای بیگانه با «واقعیّت» و «عینیّت» سخن نمیگوید. کارنامۀ او، همین «تکههای آزموده» و «قطعههای تجربهشده» است که کامیاب نیز بودهاند. او پیش از میدان واقعی، در میدانی کوچکتر به حرکت درآمده است.
[سوّم]. «سیاستِ مردمسالارانه». او از فرصتها و امکانهایی سخن میگوید که یکی از مهمترینشان، «مردم» هستند. وی به نظریۀ «مردمسالاری دینی»، باور دارد و میخواهد مردمسالاری پساانتخاباتی را تحقق ببخشد. او نمیخواهد بهتنهایی از موانع عبور کند، بلکه چنین امری را میسّر نمیشمارد. میخواهد خودِ جامعه را به حرکت وادارد و دولت را به «زمینهساز تجلّیِ ارادۀ جمعی» تبدیل کند. سیاست او، «اجتماعی» و «از پایین» است، نه آمرانه و برآمده از محافل بسته. اینکه او زیست مردمی دارد و آمیخته و پیوستۀ با مردم است، نشانگر همین حقیقت است که میخواهد مردمسالاری دینی را بسط بدهد و جامعه را فعّال نماید.
[چهارم]. «سیاستِ اخلاقی». آنچه که در نگاه نخست به وی، حس مخاطب را برمیانگیزد، «صداقت» و «راستی» و «بیپیرایهگی» وی است. او دروغ نمیگوید و با خدعه و فریب، کار خویش را پیش نمیبرد. همان مینماید و میگوید که هست. سیاست را برای اخلاق میخواهد و نه اخلاق را برای سیاست. در سیاستورزی او، حاجت به نیّتخوانی و مشاهدۀ پشتصحنه نیست؛ چون او چندلایه نیست و نمیخواهد در برابر مردم، گندمنمایی و جوفروشی کند.
[پنجم]. «سیاستِ انقلابی». او به نظریۀ «نظام انقلابی»، باور دارد و از «انقلاب»، به «نظام» یا «اصلاح» عبور نکرده و دچار تقلیلگرایی و استحاله و ارتجاع نشده است. میخواهد حاکمیّت و جامعه را به سرچشمههای اصیل انقلابی بازگرداند و غبارهای غفلت از صورت نخستینِ انقلاب و آرمانهای دهۀ شصت بزداید. سیاست انقلابی در طول دهههای گذشته، دستخوش دستاندازیهای عامدانه شده و اینک باید به اصالتها بازگشت. دیگران میهراسند که از انقلابیگری سخن بگویند، چون این امر، مستلزم رعایت قواعد و آدابی است که در اینان، هیچ نشانی از آنها نیست.
[ششم]. «سیاستِ جهشی». کار تحوّل، محتاج تغییرسازیهای بنیادی و جدّی و بزرگ است؛ وگرنه همچنان باید در چالشها بمانیم و شاهد بازتولید ناخواستۀ آنها باشیم. در گام دوّم، باید گام بلند برداشت و بهجای تحرّکات عادی و جاری و اداری، در پی «جهش تاریخی» بود. میتوان تاریخ را فشرده کرد و در کوتاهمدّت، فتوحات فراوان داشت. قافله نمیایستد و اگر ما بخواهیم با شتاب معمولی حرکت کنیم، همواره باید دنبالهرو بمانیم. شتابزدگی خطاست، اما تعلل و کُندی نیز نارواست.
[هفتم]. «سیاستِ چندسویه». او اولویت دارد و نمیخواهد همهچیز را در دستورکار خویش قرار بدهد و ناگهان، معجزه کند و بهشت بسازد، اما نمیخواهد «تکبُعدی» باشد و اقتصاد را بر فرهنگ یا سیاست را بر اقتصاد ترجیح بدهد و «پیشرفت نامتوازن» بیافریند، بلکه میخواهد جنبهها و لایههای مختلف را در نظر بگیرد و حسّاسیّتهایش را در میان عرصههای اصلی زندگی، توزیع کند.
[هشتم]. «سیاستِ تمدّناندیش». او به اینجا و اکنون میاندیشد اما نمیخواهد از نگاه تمدّنی غافل باشد و در سطح دولت-ملّت، متوقف بماند. او میداند که در ایران، امکان و مجال تبدیلشدن به «قدرت برتر» وجود دارد و باید کوشید چنین بضاعتی را به فعلیّت رسانید. نگاههای محدود و اقلّی، افقهای تنگی دارند و نمیتوانند چشمانداز «جهانی» و «تمدّنی» تعریف کنند. ازاینرو، جامعه در خودش و در حصار مرزهای ملّیاش، ساکن و بیحرکت میماند و بیرونی و فرامّلی و جهانی نمیشود.
🗳 ستاد مجازی دکتر جلیلی | @hamiyan_jalili