تو اینستاگرام دارن بیبیسی رو تحریم میکنن😂
بعد از لو رفتن صوت رعنا رحیمپور مجری بیبیسی که گفته بود اینترنشنال فقط دنبال تجزیه طلبی هست و دنبال ایران تیکهپارهس، یه دعوایی بین اینترنشنالیها و بیبیسی راه افتاده، رعنا رحیم پور یه استوری تند علیه مردم زد و اینستاگرامش رو پاک کرد. مردم الان دارن بیبیسی رو تحریم میکنن میگن اینم حکومتیه😂😂
مطلب قبلی توئیت قاضی زاده مجری اینترنشنال درباره همین موضوعه
یعنی اللهم اشغل الظالمین بالظالمینی راه افتاده، بیا و ببین. برنده اصلی این دعوا خبرگزاری فارسه😂
#حسین_دارابی
انتشار حد اکثری باشما 🇮🇷🇮🇷
عمار حضرت حجت باشیم ......
@ammarx313
اسم فرانسیس فوکویاما رو احتمالاً خیلی از ما شنیده باشیم! (کاری به مواضع و نگاهش ندارم!)
ایشون چند روز قبل یه مقاله بسیار مهم در مورد #ایلان_ماسک با عنوان «تفنگ سَر پُر در دستان ایلان ماسک» در آمریکن پریس نوشته که توصیه میکنم حتماً بخونید.
مقاله با توضیحی در مورد سیلویو برلوسکونی مالک سابق آثمیلان و نخست وزیر ایتالیا شروع میشه که چطور از سلبریتیها و رسانهها برای تبلیغ خودش استفاده کرد تا از منافع تجاریش محافظت کنه و در نهایت به ایلان ماسک و پروژه #توییتر میرسه ...
هر چند اشاره مستقیمی به ایران نداره اما نگاه خوبی به ما میده که روندهای کنونی و آتی رسانههای بزرگ - خصوصاً سوشالها - در دنیا به چه سمتی و سویی میره ....
👈 فقط از اونجایی که احتمالاً خیلی از ما حال خواندن متن بلند رو نداشته باشیم!! اونایی که اهلش هستند، اصل مقاله رو از سایت زیر بخونند 👇👇
https://b2n.ir/e59574
#حمید_کثیری
انتشار حد اکثری باشما 🇮🇷🇮🇷
عمار حضرت حجت باشیم ......
@ammarx313
📸 #اینفوگرافیک| کارهایی که عمر موبایل را کم میکند
انتشار حد اکثری باشما 🇮🇷🇮🇷
عمار حضرت حجت باشیم ......
@ammarx313
وحشت خبرنگاران اینترنشنال از این پوستر. اکثرشون این پوستر رو توئیت کردن و نوشتن فارس گفته این مجریان اینترنشنالی تروریستن و تحت تعقیب. خودشون یا جنازهشون رو تحویل دهید. درحالیکه فارس چنین چیزی نگفته و فقط تو پوستر نوشته wanted (تحت تعقیب).
خلاصه بیانیه وزارت اطلاعات که اینترنشنال رو سازمان تروریستی معرفی کرده کار خودش رو کرده 💪😆
#حسین_دارابی
انتشار حد اکثری باشما 🇮🇷🇮🇷
عمار حضرت حجت باشیم ......
@ammarx313
🎥 مسعود بیرانوند هنرمند خوشذوق لرستانی نسبت به ویدیوی باربد بابایی واکنش نشان داد! 😜
انتشار حد اکثری باشما 🇮🇷🇮🇷
عمار حضرت حجت باشیم ......
@ammarx313
👌👌
آقای سید احمد رضوی طی چندین فایل متنی بهم پیوسته
وقایع اخیر سیستان وبلوچستان و
🔶جایگاه مولوی عبدالحمید رو از دید گاه مذهبی وسیاسی🔶
بطور جامع وکامل مورد بررسی وتحلیل قرار داده است. پیشتهاد میکنم ،مطالعه کنید
.(برای جلوگیری از خستگی چشم، اون رو قسمت به قسمت در کانال قرار میدم. دنبالش کنید😉)
👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
✅ غبارآلودی فضای شناختی
🔰 آنچه در منطقه سیستان و بلوچستان در حال کنش و واکنش است، #هیچ ارتباطی به مباحث پیرامونی برادران اهل سنت و شیعی ندارد.
🔹 دشمن به واسطه #عملیات_روانی_رسانه ای در حال پیاده سازی گزاره های #جنگ_شناختی بر مبنای اثرگذاری در تصمیمات مسئولان در تهران و همچنین بر افکارعمومی مردم ایران است.
🔸 وقایع سیستان و بلوچستان را باید بر محوریت #جریان_مکی بررسی و تحلیل نمود نه برادران اهل سنت
🔹 ان شاالله در طول روزهای آتی به این موضوع بصورت تشریحی میپردازم تا کمی این فضای غبارآلود و غیر شفاف برای مخاطبین شفاف گردد.
✍️ سید احمد رضوی
🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب
انتشار حد اکثری باشما 🇮🇷🇮🇷
عمار حضرت حجت باشیم ......
@ammarx313
✅ چگونه مولوی عبدالحمید به جایگاه قدرت مذهبی و سیاسی رسید؟!
🔻 قسمت اول
🔰 تا اواسط دهه 60 در سیستان و بلوچستان دو عالم جلیل القدر پیش برنده امور آن استان بوده اند. آیت الله کفعمی خراسانی ( وفات 1362) روحانی و پرچمدار شیعیان آن منطقه و مولانا عبدالعزیز ملا زهی ( وفات 1366 ) روحانی سرشناس اهل سنت آن دیار بوده اند که تفکر هر دو عالم بر محوریت #وحدت ( هم در اجتهاد و هم در عمل ) باعث شده بود ما کمترین حاشیه سازی ها و سوء استفاده های دشمنان را در آن منطقه شاهد باشیم.
🔰 پس از قوت مولانا عبدالعزیز ملا زهی، یکی از دامادهای ایشان یعنی عبدالحمید اسماعیل زهی به واسطه چند گزاره جانشین ایشان شد.
1️⃣ بذر ساخت مسجد مکی در زاهدان را مولوی عبدالعزیز با حمایت های آیت الله کفعمی پایه گذاری نمود و امور ساخت و پیگیری های آن عموما بر عهده مولوی عبدالحمید بود و این نکته یکی از عوامل انتخاب عبدالحمید برای جانشینی مولوی عبدالعزیز بود.
2️⃣ طایفه اسماعیل زهی و شه بخش عمدتا در اطراف زاهدان و خاش بوده اند که با توجه به وجود مسجد مکی در زاهدان، یکی دیگر از عوامل این جانشینی میشود.
3️⃣ عنوان دامادی مولوی عبدالعزیز نیز به عبدالحمید بستری درجهت رشد اجتماعی و قدرت مذهبی او در میان اهل سنت بلوچستان را فراهم نمود.
4️⃣ حمایتها و لابیگریهای عربستان و پاکستان ( عبدالحمید مدتی را در پاکستان تحصیلات مذهبی داشته است) نیز در انتخاب عبدالحمید برای جانشینی مولوی عبدالعزیز بی تاثیر نبود.
5️⃣ مرکز استان بودن شهر زاهدان نیز بی تاثیر در این انتخاب نبود
▪️ ادامه در قسمت بعد
✍️ سید احمد رضوی
🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب
انتشار حد اکثری باشما 🇮🇷🇮🇷
عمار حضرت حجت باشیم ......
@ammarx313
✅ چگونه مولوی عبدالحمید به جایگاه قدرت مذهبی و سیاسی رسید؟!
🔻 قسمت دوم
🔰 مولوی عبدالعزیز از خاندانی عالم زاده و عالم پرور اهل سنت جنوب استان بلوچستان بود و در میان طایفه های جنوبی استان، کم عالم باسواد نبود. اما مولوی عبدالحمید از طایفه اسماعیل زهی و شه بخش در اطراف زاهدان بود که این دو طایفه دارای سابق خوشنامی در میان دیگر طوایف نبودند( منشا بخشی از شرارتها و قاچاق مواد مخدر از درون همین دو طایفه شکل گرفته است)
🔹مولوی عبدالعزیز به واسطه جایگاه علمی و فقهی خود، سالها عضو مجلس خبرگان رهبری بود. پس از فوت ایشان عبدالحمید به دلیل فقدان وجاهت علمی و فقهی نتوانست مجوز ورود به مجلس خبرگان را دریافت کند. اما افرادی از طوایف جنوبی بلوچستان همچون مولوی نذیر احمد سلامی که رشته تخصصی اش اقتصاد اسلامی و استادی حاذق در فقه است مجوز ورود به مجلس خبرگان در ادوار مختلف را کسب نمودند.
🔰 بخش قابل توجهی از عالمان اهل سنت ( به تعبیری دیگر بدنه علمی، روشنفکری و مذهبی علمای اهل سنت) در استان سیستان و بلوچستان، به طور جد مخالف رویه های مولوی عبدالحمید بوده اند اما به دلایل ذیل کمتر این مخالفت ها را علنی مطرح میکنند:
1️⃣ فقدان تربیونِ مناسب برای انتقال اعتراض و مخالفت
2️⃣ جو روانی شدید در حمایت از مولوی عبدالحمید
3️⃣ پالس های منفی برخی مسئولین کشور و استان
4️⃣ خطر ترور شخصیتی و جانی
5️⃣ عدم اتهام در اختلاف اندازی در میان اهل سنت
👈 در خصوص موارد 2 و 3 در پستهای آتی توضیحاتی ارائه میدهم.
▪️ ادامه در قسمت بعد
✍️ سید احمد رضوی
🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب
انتشار حد اکثری باشما 🇮🇷🇮🇷
عمار حضرت حجت باشیم ......
@ammarx313