eitaa logo
ستاد امر به معروف خلیل آباد
208 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
668 ویدیو
8 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✅ داستان کوتاه(169) 🌷 چرا من از مرگ بدم می آید؟ شخصی محضر پیامبر اکرم (ص) گرامی رسید و عرض کرد: چرا من از مرگ بدم می آید؟ رسول خدا (ص) فرمود: آیا ثروتی داري؟ عرض کرد: آري. فرمود: آیا آن را برای آخرتت فرستاده اي؟ عرض کرد: خیر. فرمود: خب به همین جهت است که مرگ را دوست نداري. ✍️ شرح: وقتی قرار است کسی همه علاقه‌مندی ها و داشته‌هایش را که یک عمر برای به دست آوردنش زحمت کشیده، بگذارد و برود، طبیعی است که از مرگ بدش بیاید. اما استمرار این علاقه را متعادل می کند. در نتیجه در حالی که دنیا را دارد و از آن استفاده می کند، به آن وابستگی هم ندارد. پس تنها راه حل استفاده عاقلانه از دنیا قرار دادن آن در قالب و استفاده از آن با معیار . در اینجا یعنی استفاده از مادیات دنیا و همزمان رعایت و آن. 🔰به کانال رسمی ستاد امر به معروف و نهی از منکر خلیل آباد بپیوندید. 🆔@amre_KhalilAbad
وَ الْمُؤْمِنُونَ وَ الْمُؤْمِناتُ بَعْضُهُمْ أَوْلِیاءُ بَعْضٍ یَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَ یَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْکَرِ وَ یُقیمُونَ الصَّلاةَ و .. . » [6] . مردان و زنان با ایمان ، ولی ( ویار و یاور ) یکدیگرند؛ امر به معروف و نهی از منکر می کنند؛ نماز را بر پا میدارند و... . 🔰به کانال رسمی ستاد امر به معروف و نهی از منکر خلیل آباد بپیوندید. 🆔@amre_KhalilAbad
: 🟢 امام حسین علیه السلام را فقط به جنگِ روز عاشورا نباید شناخت، آن یک بخش از جهاد امام حسین است. به تبیین او امر به معروف او نهی از منکر او (۱۳۸۸/۰۵/۰۵ بیانات) 🔵 عاشورا پیامها و درسهایی دارد. عاشورا درس می‌دهد که : برای حفظ دین، باید فداکاری کرد، درس می‌دهد که در راه قرآن، از همه چیز باید گذشت، درس می‌دهد که در میدان نبرد حق و باطل، کوچک و بزرگ، زن و مرد، پیر و جوان، شریف و وضیع و امام و رعیت، با هم در یک صف قرار می‌گیرند. (۱۳۷۱/۰۴/۲۲بیانات) 🟢 درس حسین‌بن‌علی علیه‌الصّلاةوالسّلام به امّت اسلامی این است که: برای حقّ، برای عدل، برای اقامه‌ی عدل، برای مقابله‌ی با ظلم، باید همیشه آماده بود و باید موجودی خود را به میدان آورد. 🆔 @amre_KhalilAbad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
شهید عزیز مجتبی مطیع و شهید عزیز حسن خالق زاده. 🆔@amre_KhalilAbad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌺پیام صوتی شهیدعبدالحسین برونسی: 🌸هر وقت کارتون گیر میکنه امام زمان رو به فقط مادرش قسم بدید 💝شادی روح پاک شهدا صلوات. 🆔@amre_KhalilAbad
🔵 چرا صبح از بلندگوی مساجد شهرها حذف میشود؟ ❌چون ۴ نفر مخالف اذان هستند! اما ۴ نفر فعال مطالبه گری که روزی صدبار به مسئولان مسجد نق میزنند. ⚠️اما ۴۰۰۰ نفر در آن منطقه عاشق اذان هستند که یک و مطالبه بلد نیستند، حال ندارند کنند! 💥پیروزی با کسانی نیست که زیاد باشند! بلکه با کسانی است که مطالبه کنند! {این یعنی عرضه، تابع تقاضاست} مومنان باید این را بفهمند و به بپردازند. 🧊 امر به معروف و نهی از منکر شهرستان خلیل آباد
✳️ آثار فردی و اجتماعی امر به معروف و نهی از منکر 💢به مسئله امر به معروف و نهی از منکر می شود از ابعاد مختلفی نگاه کرد: 🔹 با همه اعمال خیر و حتی جهاد مقایسه می شود و به نحو باورنکردنی ترجیح داده می شود. 🔸 دیگر اینکه امر به معروف برای خود امر به معروف کننده چقدر خوب است و از آن کارهایی است که مداومت بر آن یک و یک است برای حل همه مشکلات و عیب های عملی و اخلاقی ما. 🔹نکته دیگر اینکه عبادت هایی مثل نماز با هم تفاوتی ندارند. همه نمازهای ما معمولا مثل هم اند یا فرق چندانی ندارند اما حوادثی که در خلال امر به معروف و نهی از منکر برای انسان پیش می آید و من در برابرش باید اقدام کنم، باید قیام کنم، باید بایستم، کاملا با هم متفاوتند. 🔸البته از حیث اجتماعی هم اگر کار به جای خوبی برسد و عدد امر به معروف کنندگان به اندازه لازم برسد، ناگزیر فضائل و فوق العاده ای خواهد داشت اما با فرض اینکه هیچ ثمره ای در بیرون هم نداشته باشد. ثمرش برای خودمان آنقدر زیاد است که در هیچ ترازویی نمی گنجد. 🧊 امر به معروف و نهی از منکر شهرستان خلیل آباد
❇️‌ اثر محبت به حضرت فاطمه سلام الله علیها 🌹قال النبی صلّی الله علیه و آله: ✨یا سلمانُ حُبُّ فاطمةَ یَنْفَعُ فی مائةِ مَوطنٍ ایسَرُ تلکَ المواطنِ: الموتُ و القبرُ و المیزانُ و المحشرُ و الصراطُ و المحاسبةُ✨ 🌹پیامبر اکرم صلّی الله علیه و آله فرمود: 🖌ای سلمان محبت فاطمه و دوست داشتن او در صد موقف و جایگاه از مواقف قیامت سودمند است، آسان ترین این مواقف: مرگ و قبر و میزان و محشر و (پل) صراط و موقف محاسبه اعمال است. 📚بحار الانوار، ج۲۷، ص۱۱۶.