کوه باش و دل نبند
مروارید
اسب آزاد
ب.700
درونی
دنیای بیرحم خوشگل
You are killing me.🥀
هدایت شده از اخترک ب612
با اینکه متلاشی شدم، ولی من یه مرواریدم. میجنگم برای آیندهای که میدونم امکانپذیر نیست
-
بعضی وقتامسیر و جنگیدن از خود مقصد جالبتره
هدایت شده از دارم دیوانه میشوم
اگر عزیزان ایتایی
دوستان خشک مذهب، قندعسلای اصولگرا، عشقای سوپرانقلابی، نازنازیهای تعصبی، عزیزانی که تا میای بگی آخه مذاک... دهنتو سرویس میکنند، اونایی که فکرمیکنن همهچی رو به راهه، خوشگلای همیشه صاحب نظر، گودوی مودیهای احمقی که فکرمیکنند هرکی نقدی داره و یا مخالفه تفکر اون اشخاصه وطن فروش خائن، برانداز چپی، خدازهاس بذارن مام یه انتقادی کنیم از این کشور