#چند_خط_تحلیل
.
▪️داستان پزشکیان و کارشناسان به جاهای خطرناکی میرسد.
قبلاً در مورد ناترازی گفتم.
ناترازی اسم رمز پروژه جهانی IMF (صندوق بینالمللی پول) است برای گران سازی
نسخه قبلی این صندوق شوک درمانی نام داشت و در ۹۸ اجرا و موجب آشوب در کشور شد.
دنبال ناترازی میگردید آقایان؟
بزرگترین ناترازی دخل و خرج مردم است.
درآمد مردم را ریالی حساب میکنید و مخارج آن ها را دلاری؟!
▪️میگویند بنزین از بطری آب گران تر است.
میگویم در آمریکا هم همین است و همین خواهد بود زیرا ۹۰ درصد هزینه آب معدنی صرف خرید بطری آب معدنی میشود که از فرآورده های نفت است ، پس هرچقدر بنزین را گران کنید بازهم بطری آب معدنی از بنزین گران تر خواهد بود.
میگویند پر مصرف هستیم و باید گران کنیم. با زبان دیگر میگویند مردم مصرف نکنند چون با گران سازی ثروت مند استفاده میکند اما این مردم مستضعف هستند که محروم خواهند شد.
میگویند به اندازه کشور چین گاز مصرف میکنیم.
میگویم مگر کشور چین گاز کشی هست؟
آن ها از کپسول استفاده میکنند. حیا نمیکنید ایران پیشرفته را به کشورهای دیگر مقایسه میکنید.
میگویند بنزین زیاد مصرف میکنید چون مردم سفر زیاد میروند.
میگویم الان سفر زیاد نشانه رفاه مردم است یا فلاکت؟ آیا با سفر مردم مخالف هستید؟
میگویند نه تعداد سفر های ما به اندازه کشور آلمان است اما از آلمان بیشتر بنزین مصرف میکنیم.
میگویم بدبخت مساحت ایران بیش از تمام کشورهای اتحادیه اروپاست سفر های استانی ما به اندازه سفرهای بین المللی اروپا خواهد بود ، در ایران اگر فاصله مشهد تهران را طی کنید همانند آن است که در اروپا از سه کشور عبور کنید.
آقای پزشکیان کارشناس خود را عوض کنید.
✍ امیرحسین اسفندیاری
💠@Jaraian
🪁اَندَرونی
جولانی وارد مسجد اموی دمشق شد ➺ @Twitter_eita [عضویت]
ابوسفیانی هم ظهور کرد