این روزا که حوادث رو 2x اتفاق میفتن و حتی بعضی هاش اصلا منطقی در نمیاد...
این سخن پیر فرزانه ، داروی سردرگمی هامونه♡
در موفقیتها غرور ، سم است
و در ناکامیها انفعال زهر !
_حضرتآقا
جوکای سر صبح فاطمه رضایی😵💫
میگه یکی بوده تو دریا سطل سطل ماست میریخته، بهش گفتن چیکا میکنی
گفته میخوام دوغ درست کنم
گفتن اینجوری دوغ نمیشه باهوش باید برعکس اینکارو کنی
گفته میدونم نمیشه ولی اگه بشه چی میشه!😀
😯