به امید یه زندگی بهتر میره کانادا ولی توسط قاچاقچیان اعضای بدن ربوده میشه و اعضای بدنش قاچاق میشه💔
راستی چرا اپوزیسیون خارج نشین لال شدن و هشتگی ترند نمیکنن براش؟!
چون این مرحوم هم یه دختر کرد بوده ولی نه کسی براش هشتگ میزنه نه اسمش جهانی میشه.
این نشون میده جان یک دختر تا جایی براشون مهمه که اهداف سیاسی شونو پیش ببره.
از نظر رسانه های تروریستی وقتی ارزش داره که در ایران کشته بشه..
تو کرد ایران هستی و جونت در کانادا مهم نبود..
چون نمیتونن از خونت پول در بیارن..
توماج صالحی راستشو بهتون گفت..
اینا نونشون تو خون شماهاست...
🆔 @Clad_girls | دختران چادری
🪁اَندَرونی
همون که با رضایی خیلی چایی میخورن 😪
و فائزه تلاش میکنه منو بهونه کنه تا اینا برن خونشون بذارن ما درس بخونیم🤧