⏰درباره اوقات تلخ پایان تعطیلات
گفت: کسیکه واقعاً شاد است، هیچوقت بلند بلند نمیخندد. خندهی بلند اغلب برای پنهان کردن یک افسردگی درونی است. مثل افسردگی در ساعتهای پایانی یک تعطیلات که آدم را به دست و پا زدن برای یک شادی مضحک وا میدارد. نکند زمان بگذرد و من به اندازه کافی شاد نبوده باشم!
من بهیاد کسانی میافتم که در راه بازگشت از شمال، با اضطراب آخرین ساعتهای فراغتشان را میگذرانند... با پایکوبی دسته جمعی کنار جادهها و جیغ کشیدن و بوق زدن در تونلها...
شادی، کالایی نیست که با خرج کردن پول و زمان، بدست آید؛ شادی با فائق آمدن و چیره شدن بر زمان بدست نمیآید. تلاش برای شاد بودن مساوی است با اضطراب و نهایتا افسردگی. شادی از دست کسی که برای بهدست آوردنش دستوپا میزند، فرار میکند.
بهجت و انبساط خاطر حقیقی، نه نسبتی با "تعطیلی" دارد و نه دارایی و نه حتی فراغت از کار. شادی حقیقی از چشمه درون میجوشد. در هنگام "انس" و نه در "نسیان".
#داستان_فراموشی
➕️ @yaminpour
تفاوت هدایای زنان در متروی ایران و متروی کشورهای دیگر
✅ از گیرههای همدلی تا سوزنهای دفاعی...
=======================
🔻صفحه شخصی حجتالاسلام راجی در ویراستی
🔻صفحه اندیشکده راهبردی سعداء در ویراستی
💠 اندیشکده راهبردی سعداء
🆔 @soada_ir
#چند_خط_تحلیل
.
این که اصل مذاکره را قبول نداریم به کنار ولی
آمریکا نه با ایران بلکه با مفهوم استقلال و مقاومت مذاکره میکند که جوهره انسانیت است
آمریکا در برابر انسانیت شورش کرده و ایران محکم ایستاده است ؛ به همین جهت دیگو گارسیا و دیگر تجهیزات نظامی جواب نداده است و او باز دست با دامان مذاکره شده
ترامپ خوب میداند در میدان از مردان نظامی چیزی نمیتواند بگیرد
مگر در پشت میز از غربگدایان دیپلماسی چیزی عایدش شود.
در طول تاریخ مستکبرین زیادی آمده و رفته اند اما تمدن ایران همچنان زنده است.
💠@Jaraian