فکت :
حالا یعنی نوههام باور میکنن من از زلزله، سیل، طوفان، کرونا و انواع ویروس ها و جنگ جون سالم به در بردم؟
«يا فرحةَ يعقوب بيوسف؛ مُرِّي بنا ...!»
ای شادمانیِ یعقوب ز بازگشت یوسف؛
سری هم به ما بزن...!
🍃
مسأله آمریکا و اسرائیل بمب اتم نیست
اگر تمام هستهای رو تخریب کنیم و تحویل بدیم هم باز کوتاه نمیان
حتی تموم موشکهامون رو تحویل بدیم بازم ول نمیکنن
مسأله اونها استقلال ماست
این براشون خطرناکتر و بزرگتر از بمب هستهایه. وگرنه اونا میدونن ما سراغ بمب هستهای نمیریم. اینو عَلَم کردن که استقلال مارو بگیرن. مارو وابستهی خودشون بکنن. از اول انقلاب همین بوده. اون موقع که حرف بمب اتم نبود ولی رفتار اینا همین بود و حمله کردن به ایران. چرا؟ چون تازه ایران داشت مسیر استقلال رو شروع میکرد.
یک کشور مستقل قوی در خاورمیانه، برای اونها بدترین چیزه
#فکت