هدایت شده از لبخند آقا_کاشمر
5.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یه استادی داشتیم میگفت:
بعضیا غلام حلقه به گوش غرب به دنیا میان طوری که هیچ نقص و عیبی رو از غرب و غربی نمیتونن باور کنن.
راست میگفت
همین یه قلم پرونده اپستین رو شما ببین، اونایی که دغدغه انسانیت و آزادی دارن یهدونه استوری گذاشتن علیه این چشم رنگیای اروپایی-امریکایی؟ نذاشتن...
حالا تصور کنین یه مقام سیاسی شرقی یا ایرانی چنین اتهاماتی علیهش مطرح باشه
به شکل خندهداری احمق و بازیچهن بعضیا
.آیا بنده وکیلم.
@farsitweets
🪁اَندَرونی
عزیزان امشب هم ان شاءالله از ساعت ۱۸ در خدمتتون هستیم و جشن ما هم ساعت ۲۰ شروع میشه🍃
به دیگران هم اطلاع بدید و با خانواده تشریف بیارید😌