کلا یه فرموله
اینا هروقت ببینن دروغ شون داره رو میشه ، میگن اااره اینام از خودشونن
همه از خودشونن به جز ما😂
اینکه ترم آخری باشی
سنوات ۱۰ باشی
حوصله هم نداشته باشی دیگه
دانشگاه هم حوصله تو رو نداشته باشه و هی بهت بگن عه تو که هنوز اینجایی، فسیل شدی که😌😪؟
دو سه تا مورد دیگه هم داشته باشی 😮💨
بعد تو کلاس بیفتی با ترمکای سابق که خیلی حوصله دارن و
بدتر ازون استاد شون خیلی خیلی حوصله داره
ازیناست که میخواد یک تنه سیستم روش تدریس و مدیریت اموزشی رو درست کنه
بعد هرجلسه میگه فلان انیمیشن و فلان سینمایی رو ببینید تحلیل کنید برا من بفرستید😖 فلان کتاب رو بخونین
تازه ازیناست که اول و آخر کلاس شعر میخونن و ازین ادا ها... کم مونده مدیتیشن کنه (البته دکتر جاویدی اینکارو میکردن باهامون😯 اول کلاس شکرگزاری میکردیم همگی ولی خب اون زمانا جوون بودم حوصله داشتم)
اره خلاصه این استاده ، خودشم بهش میخوره تو جهان موازی زن سهراب سپهری باشه انقد که با همه چیز ادبی و طبیعت گرایانه برخورد میکنه
تازه به دانشجوهاش میگه مدیران آینده 🧐🌚😂 (تازه در جریان باشید این درس با بچه های رشته مدیریت اموزشی ارائه میشه و من بیگانه ام اندر میانشان 💀)
نمیتونمممممم دیگه بخدا من پیر شدم تو این دانشگاه
این طور که مشخصه استاده از من جوون تر و قبراق تره😬🤲🏼 یه استاد بی حوصله شب امتحانی میخوااام✊🏼
مرگ بر امریکا
298.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
استاده میگه وقتی میاین سر کلاس انلاین سعی کنید لباس رسمی که باهاش میومدین دانشگاه رو تن تون کنین😐🧐😭
دادا ولمون کن توروخدا
ترامپ گفته ، امشب يک تمدن کامل خواهد مرد و هرگز باز نخواهد گشت.
بعد هنوز بعضیا معتقدن این یه جنگ معمولی و اختلافات سیاسیه ، و با مذاکره و توافق و آتش بس تموم میشه :)))
#جنگ_تمدنی
🙂🔫
آوینی شب و روز با ما بود. ما به زبان او سخن گفتیم و فتوحات جبههی حق را روایت کردیم. این جنگ هم "رستاخیز جان" بود و هم "آغازی بر پایان" هیمنهی پوشالی آمریکا. آوینی هم اگر بود شبها در میادین پرچم به دوش میگرفت و به ما بشارت میداد که "آخرین دوران رنج" را سپری میکنیم و "فردایی دیگر" پیش روی ماست
✍وحید یامین پور
پ.ن:مناسبت سالگرد شهادت آوینیِ جان🍃
متن فوق العاده بود همزمان از چهار تا کتاب شهید هم نام برده شده
7.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چه خووووبه😎😍 توش از موشکامونم گفت
🎵🎧آهنگ اسپانیولی گوش کنید
🪁اَندَرونی
حلوا🐌
^^ پت داشتیم زمانی که پت مد نبود
پ.ن: خوابگاه_ حلزون مون که اسمش حلوا بود