آوینی شب و روز با ما بود. ما به زبان او سخن گفتیم و فتوحات جبههی حق را روایت کردیم. این جنگ هم "رستاخیز جان" بود و هم "آغازی بر پایان" هیمنهی پوشالی آمریکا. آوینی هم اگر بود شبها در میادین پرچم به دوش میگرفت و به ما بشارت میداد که "آخرین دوران رنج" را سپری میکنیم و "فردایی دیگر" پیش روی ماست
✍وحید یامین پور
پ.ن:مناسبت سالگرد شهادت آوینیِ جان🍃
متن فوق العاده بود همزمان از چهار تا کتاب شهید هم نام برده شده
7.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چه خووووبه😎😍 توش از موشکامونم گفت
🎵🎧آهنگ اسپانیولی گوش کنید
🪁اَندَرونی
حلوا🐌
^^ پت داشتیم زمانی که پت مد نبود
پ.ن: خوابگاه_ حلزون مون که اسمش حلوا بود
اینجا ایران است، درست کنار ساختمان تخریب شده ای در دانشگاه شهید بهشتی و استادی که هم درس ایثار میدهد و هم درس از تخصصش که مرمت است،و دانشجویانی که در این مکتب درس ایستادگی برای وطن را می آموزند
زیبا نیست؟
» عالیه صالحی «
➺ @Twitter_eita [عضویت]
▪️روزنامه دنیای اقتصاد که عامل تمام مشکلات اقتصادی ما یعنی لیبرال ها آن را اداره میکنند و فتنه های مختلف اقتصادی از جمله دی ماه را در کاسه ملت گذاشته است امروز خیلی آرام سیگنال مذاکره و توافق حداقلی سر میدهد و برای مشکلات اقتصادی و فتنه آینده خود را آماده میکند.
💠@Jaraian
هدایت شده از مُعَلَّق🎀⚘
دوستان کسی اطلاع داره استیکر دختر توت فرنگی مناسب داشبورد تانک از کجا میتونم تهیه کنم؟
#جانفدا🎀