هدایت شده از وحید یامین پور
و هذا یوم فرحت به آل زیاد و آل مروان...
ذرهای از تلخی شام عاشورا را چشیدیم. در آن ساعت هولناک شامگاه ۹ اسفند که گروهی کفتار کور باطن هلهله کردند. زمانی که شقیترین انسان روزگار ما خبر به شهادت رساندن فرزند حسین را اعلام کرد... تلخترین لحظات عمر من بود. به احتضار افتادم؛ احساس میکردم روح از تنم جدا میشود. این ده روز اندکی از روضهی هلهلهی لشکر پلید یزیدیان را درک کردم و گویی برای اولین بار بود که میگریستم.
🪁اَندَرونی
و هذا یوم فرحت به آل زیاد و آل مروان... ذرهای از تلخی شام عاشورا را چشیدیم. در آن ساعت هولناک شامگا
💔انگار امسال به چشم همه چیزو دیدیم
#صبح_روز_دهم