هدایت شده از Z.Alizade
عرض ادب استاد
واقعا تو برخی شهر ها، مثه شهر ما، کسانی کاندید شدن که لیاقت و شایستگیش رو ندارن یا حد اقل توقعی که ما مردم ازشون داشتیم رو براورد نکردن
اما معتقدم
این مشکلاتی که ما دربارش صحبت میکنیم در جامعه، مثه مسائل خونوادگی و شخصی داخل یه خانوادست که نباید به بیرون از خونه درز کنه و نباید اعضای اون خونواده اجازه بدن دیگران تو مسائل خانوادگی شون دخالت کنن
افراد اون خونه با همه اختلافات و مشکلاتی که باهم دارن ولی نباید بذارن آبرو و احترام شون جلوی افراد خارج از خونه از بین بره
و درواقع باید اتحاد خانوادگی شون رو حفظ کنن
هدایت شده از Z.Alizade
مسائل یک جامعه و کشور هم دقیقا مثال همین خونه و خونواده ست
بنظر من🤷♀
با رای ندادن مون اجازه دخالت دیگران تو مسائل کشور و وطنمون رو میدیم
و این نه تنها چیزی رو حل نمیکنه بلکه کارو خراب تر میکنه
در طول تاریخ هر وقت یه ملت اتحاد و پیوستگی اجتماعی شون کم شده، نتیجه ش شده اینکه دیگران هرکاری دلشون خواسته با اون ملت بکنن (تحریم، تهدید، ترور و از بین بردن امنیت و...)
مثل تحریم هایی که بعد از هر بار اعتراض غیر اصولی و تفرقه مردم، از سمت خارجی ها علیه مردم ایران وضع شده
بنظرم رای ندادن ما، از سوی دشمن نتیجه عکس داره
اصلا چرا انتخابات ایران واسه خارجیا انقد مهمه که انقدددد تبلیغات میکنن واسش🥲
زیاد بودن مشارکت در انتخابات جدای از همه چیز، نشون دهنده اتحاده
و تجربه در طول تاریخ نشون داده که اتحاد داخلی و همبستگی اجتماعی باعث حل مشکلات بوده