هدایت شده از محسن عباسی ولدی
همراهان همیشگی کانال
سلام💐
نماز و روزه هاتون قبول
از ابتدای ماه مبارک رمضان حاج آقا #عباسی_ولدی بحثی رو با عنوان #روزه_تقوا_تربیت شروع کردن.
همراهی شما با این بحث معرفتی و پیام های بسیار زیبا و دلگرم کننده تون نشون میده این بحث جز دغدغه هاتون بوده .👌
اگه از کسایی هستید که هنوز جلسات قبل رو مطالعه نکردید، امروز فرصت خوبیه. حتما به این نشونیها مراجعه و مطالب رو مطالعه کنید.
🔹قسمت اول 👇
https://eitaa.com/abbasivaladi/14787
🔹 قسمت دوم 👇
https://eitaa.com/abbasivaladi/14816
🔹قسمت سوم 👇
https://eitaa.com/abbasivaladi/14880
🔹قسمت چهارم 👇
https://eitaa.com/abbasivaladi/14897
🔹قسمت پنجم👇
https://eitaa.com/abbasivaladi/14916
حتما تو روزهای آینده همراهمون باشید و دوستانتون رو هم به کانال دعوت کنید👇👇
@abbasivaladi
هدایت شده از مذهــبـیـون
" کامنت جالب کاربر عرب "
ایران موشک میسازد و اعراب وسط
مکه مکرمه کنسرت برگزار میکنند
این همان فرق بین فرزندان معاویه
و فرزندان اسدالله علی ابن ابی طالب است !
🌱|@Mazhabi_yon
یکی از قانونای اقتصاد اینه
کمیاب بودن مساوی با تقاضا و درخواست بیشتر....
ولی یه جاهایی تو روابط عاطفیِ بین مون هم این اتفاق میفته
یعنی وقتی طرف میبینه تو کمیابی واسش این براش میشه تقاضای بیشتر
اون وقت بیشتر قدر لحظه لحظه کنار تو بودن رو میدونه
خب:)
حالا
سوالم اینه چرا تو روابط انسانی و عاطفی مون انقد به چشم کالا و با شم اقتصادی رفتار میکنیم؟؟؟
دنیا خیلی کوتاهه
هنوز باورم نمیشه ۴۰۲ تموم شد
و ۴۰۳ اومد
تازه به همین زودی شد ۷ فروردین ۴۰۳
▪️یهودا میشود مصلوب و عیسی زنده میماند
🔹شعری که علی سلیمیان امسال در دیدار رمضانی شاعران با رهبر انقلاب خواند👇
✍...برای قدس خوابی دیدهاند ابلیسها، امّا
به رغم این همه کابوس، رؤیا زنده میماند
میان باد و باران، سیل و طوفان، ترکش و موشک
دلم قرص است این سروِ شکیبا زنده میماند
اگر مکر خدا مکر است، خواهی دید ای شیطان!
یهودا میشود مصلوب و عیسی زنده میماند
فرو میپاشد آری هیبت پوشالی صهیون
کماکان غیرت طوفانالاقصی زنده میماند
شهادت را نمیفهمند، کورند و نمیبینند
فلسطین دم به دم میمیرد امّا زنده میماند
به قعر گور خواهد برد ابلیس آرزویش را
بر اوج قلّهها «اِنّا فَتَحنا» زنده میماند...
هنوز فکر میکنم قراره چهارشنبه ای که بیاد سال تحویل بشه و....😕
باورم نمیشه همین قدر الکی شد ۱۶ فروردین😟
شما هم همین حسو دارید؟