یکی از قانونای اقتصاد اینه
کمیاب بودن مساوی با تقاضا و درخواست بیشتر....
ولی یه جاهایی تو روابط عاطفیِ بین مون هم این اتفاق میفته
یعنی وقتی طرف میبینه تو کمیابی واسش این براش میشه تقاضای بیشتر
اون وقت بیشتر قدر لحظه لحظه کنار تو بودن رو میدونه
خب:)
حالا
سوالم اینه چرا تو روابط انسانی و عاطفی مون انقد به چشم کالا و با شم اقتصادی رفتار میکنیم؟؟؟
دنیا خیلی کوتاهه
هنوز باورم نمیشه ۴۰۲ تموم شد
و ۴۰۳ اومد
تازه به همین زودی شد ۷ فروردین ۴۰۳
▪️یهودا میشود مصلوب و عیسی زنده میماند
🔹شعری که علی سلیمیان امسال در دیدار رمضانی شاعران با رهبر انقلاب خواند👇
✍...برای قدس خوابی دیدهاند ابلیسها، امّا
به رغم این همه کابوس، رؤیا زنده میماند
میان باد و باران، سیل و طوفان، ترکش و موشک
دلم قرص است این سروِ شکیبا زنده میماند
اگر مکر خدا مکر است، خواهی دید ای شیطان!
یهودا میشود مصلوب و عیسی زنده میماند
فرو میپاشد آری هیبت پوشالی صهیون
کماکان غیرت طوفانالاقصی زنده میماند
شهادت را نمیفهمند، کورند و نمیبینند
فلسطین دم به دم میمیرد امّا زنده میماند
به قعر گور خواهد برد ابلیس آرزویش را
بر اوج قلّهها «اِنّا فَتَحنا» زنده میماند...
هنوز فکر میکنم قراره چهارشنبه ای که بیاد سال تحویل بشه و....😕
باورم نمیشه همین قدر الکی شد ۱۶ فروردین😟
شما هم همین حسو دارید؟
🪁اَندَرونی
هنوز فکر میکنم قراره چهارشنبه ای که بیاد سال تحویل بشه و....😕 باورم نمیشه همین قدر الکی شد ۱۶ فروردی
🗣: آقا من حس میکنم تعطیلات بین دو ترم تموم شده!!!!
با تاخیر شهادت آسید مرتضی جان❤️ یه متن کوتاه از یکی از کتاباشون میذارم و بعد بریم سراغ تبریک عید و اینا😁
اکنون اگر ایران را قدرتی هم سنگ بزرگ ترین قدرت های جهان می شناسند، نه از آن است که ما صاحب تکنولوژی پیشرفته تری هستیم یا گام های بلندی در زمینه توسعه اقتصادی برداشته ایم... این قدرت الهی است که همه دنیا را دیر یا زود مسخر اعتقادات ما خواهد کرد و پرچم اسلام را برفراز همه بلندی های عالم به اهتزار در خواهد آورد.
تسخیر قلوب مردم حق طلب جهان و صدور انقلاب، با پیشرفت های تکنولوژی میسر نیست، با تبعیت از این فرمان قرآنی میسر است که
فَاستَقِم كَما أُمِرتَ وَمَن تابَ مَعَكَ
و کسی اهل استقامت است که از خود گذشته باشد.
📚توسعه و مبانی تمدن غرب
🖋شهید سید مرتضی آوینی
@ketabe_khoub