﷽
خداحافظ جمعههایِ بیخواب
خداحافظ ماشینهایِ بدون شیشهدودی
خداحافظ «ماشین رو نگه دارید، مگه نمیبینید مردم وایستادن»
خداحافظ «اتّقواالله»هایِ حین مناظره
خداحافظ مایهٔ غرورِ ایرانی
خداحافظ پروژههایِ افتتاحی
خداحافظ سفرهای پیدرپیِ استانی
خداحافظ دعای کارگرهای کارخانههایِ احیایی
خداحافظ مخاطب پیرمردی که گفت «خدا پدرت رو بیامرزه»
خداحافظ سیبْلِ توهینها، طعنهها و تهمتها
خداحافظ مخاطبِ تخریب و کنایههای خودی و بیخودی
خداحافظ «ما دنبال دوتا رأی حلالایم»
خداحافظ استقبالهایِ چشمگیر مردمی
خداحافظ «من تا تمامِ مشکلات حل نشود، به سفرهای استانی خواهم آمد»
خداحافظ سکوتِ مردانهٔ مقابل تخریبهای رقیب
خداحافظ سیبْلِ تمسخرِ ششکلاسیهایِ نامرد
خداحافظ دکترِ سلیمالنفسها
خداحافظ «من دردِ یتیمی را چشیدهام»
خداحافظ پیشانیِ بوسهٔ حاجقاسم
خداحافظ سربازِ احیاگرِ غیرت لهشدهٔ ما
خداحافظ مظلومِ هلهلهٔ بیوطنها
خداحافظ استخارهٔ خوبِ «به کی رأی بدم»ها
خداحافظ «برای این طلبهٔ خدمتگزار دعا کنید»
خداحافظ عبا و قبایِ خاکی بین سیل و زلزلهها
خداحافظ چشمانتظاریِ هشت ساله و ۱۶ ساعته
خداحافظ مخاطب «تمجید»هایِ اقا
خداحافظ سفرهای عادیشدهٔ روستایی
خداحافظ جشنهای احیایِ کارگاهها
خداحافظ شهادت حینِ خدمت؛ نه پشتِ میز
خداحافظ شجاعتِ قدمهای اقای وزیر و مواضعِ صریحِ شیعهگری
خداحافظ زبانِ بیلکنتِ دفاع از اسلام
بیشتر از آنچه فکر کنی دوستت داشتیم؛ تو و یارانت را، ببخش که زیاد نگفتیم…
باز با از دستدادنها به خود آمدیم!
حالا مخالفینت راحتتر تخریبت میکنند و تو راحتتر سکوت میکنی!
حالا بدخواهانت اعداد و ارقام و آمار را بیشتر پیش میکِشند و تو در آسمانی!
خداحافظ آقاسید ابراهیم!
جدیجدی شهیـد شدی…
حالا کمی استراحت کن؛ خیلی خستهای…
#شهید_جمهور
#خادم_الرضا
#سیدالشهدای_خدمت😭😭😭😭
خیلی واسم عجیبه
دیروز این موقع خیلی عادی و معمولی بودیم اصلا فکر و دغدغه مون یه جای دیگه بوده قطعا
و شاید هیچ وقت بخاطر همچین رئیس جمهور و وزیر خارجه ای حتی یک بار خداروشکر نکرده بودیم
ولی الان
دقیقا بعد از ۲۴ ساعت
حالمونو ببین🥲
ما ادما خیلی عجیبیم
دنیا از ما عجیب تر
یهو وقتی از دست میدیم قدرشو میدونیم
چقد خوشحالم که اولین رای م رو به ایشون دادم
چقدر خوشحالم که همیشه بهشون اطمینان قلبی داشتم و میدونستم کارشونو خوب انجام میدن
سید بین همه مسئولین و وزیر وزرا یه چیز دیگه بود
واسه همین شهید شد🙃💔
هدایت شده از 𐙚⇾𓊆ྀིگـُلـدوزیِحُـورا𓊇ྀི
رئیسی باید میرفت!💔
یک لحظه چشماتون رو ببندید
فرض کنید اتفاقی برای رئیس جمهور عزیزمون نیفتاده.
دیشب برگشته تهران و کارش رو همچنان تا یکسال دیگه ادامه میده....
خانه ی پُر پُر پُر ، یکسال و خورده ای بعد باید یک رئیس جمهور انتخاب میکردیم
از ماهها پیش از الان، تمام بوق های مجازی، رئیسی رو داشت با تمام توان تخریب میکرد
هر چقدر رئیسی موفق عمل میکرد ، در قتلگاه مجازی بیشتر در اذهان ذبح میشد!
برنامه طبیعی دشمنان داخلی و خارجی این بود که بگه آی مردم! نکنه دوباره به رئیسی رای بدید! نکنه دوباره به تورم و فلان و بهمان رای بدید!!!!
و دشمن در باتلاق مجازی نمیگذاشت چهره خدوم رئیسی خودش رو مشخص کنه.
دور و بری هاش هم که آنچنان هنری رو نداشتند که درباره این رئیس جمهور جهادی، جهاد تبیین کنند!
پس احتمال داشت گرگی در لباس میش، از بین باتلاق مجازی سر بیرون بیاره و مردم رو در رای دادن، مثل برخی از ادوار قبلی، دچار خطای محاسباتی کنه. و مردم زجر کشیده ، همراه موج کاذب، رئیسی رو ذبح کنند!
اما خدا خودش وعده داده
خودش گفته ان الله یدافع.....
این سنت خداست که:
من کان لله کان الله له
رئیسی رو هم باید مثل بهشتی، خود خدا ازش دفاع میکرد
باید خود خدا ازش دفاع میکرد
چجوری؟!
راهش رو خود خدا بهتر بلده
شهادت! معجزه میکنه
حالا ورق برگشت
هر چی مخالفانش رشته بودند پنبه شد
حالا تمام دعای توسل خوانانش به صف رای دهندگان جمهور وارد میشن
حالا دیگه کسی در تبلیغات ریاست جمهوری جرات تخریبش رو نداره، چون با مردم طرفه
چون مردم کنار میزنندش!
فقط
باید دعا کرد با مدد امام رضا یک رئیسی دیگه از دل این کشور بیرون بیاد و کاندید بشه
بله
صحنه پیوسته بجاست
رئیسی عزیز و مغتنم ما در بهترین وقت و بهترین و برگزیده ترین حالت رفت
خدا براش بهترین حسن ختام رو رقم زد
رئیسی اگر می ماند ممکن بود قدرش رو نفهمیم و برای قفل های موجود ، دنبال کلید ناجنسی بگردیم!
رئیسی ریل های خدمت رو گذاشت و مین های دولت قبل رو خنثی کرد و با شکوه رفت
خوشا به حالش
وای به حال ما😔
#شهیدان_راه_خدمت💔
#رییس_جمهور_شهیدم😭
#رئیسی #شهید_جمهور
27.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این کارِ هلالی چقد قشنگه🥺
منتشرش کنیدو لذت ببرید...
بین زمین و آسمون منم ببر...✨😔😭
#چندخط_تحلیل
.
عدم حضور اصلاح طلبان در تشییع جنازه شهید رئیسی ادم را یاد سقیفه بنی ساعده می اندازد که بعد از رحلت پیامبر به جای تجهیز و تشییع پیکر پیامبر (ص) در سقیفه جمع شدند تا جانشین پیامبر را انتخاب کنند.
احیانا اصلاح طلبان در منزل یکی از سران فتنه برای کاندیدای ریاست اجماع کردند.
قلمت بشکند ای تاریخ اگر ننویسی از خاخام های یهودی تا طالبان و بقیه جهانیان آمدند اما روحانی و احمدی نژاد و خاتمی ها حتی در نماز بر پیکر این شهدای مظلوم حضور پیدا نکردند...
💠@Jaraian
زمان:
حجم:
568.3K
دقایقی دلنشین از صبح امروز🌿
ترکیب نجوای چکاوک ها
قمری ها و کلاغ ها
☁️✨