امروز استاد نوفرستی یه حرفی زد که خیلی واسم نو بود و چشام پر از جوونه شد🌱
گفتش که...
اگه تو زندگی تون، روابط تون ، چه روابط خانوادگی، چه دوستانه و چه شغلی
همش دنبال واکنش نشون دادن باشید و مدام به این فکر کنید که چه واکنشی باید نشون بدید
این نمیذاره از زندگی تون لذت ببرید
چون حتی تو نزدیک ترین روابط دوستانه یا خانوادگی ، درگیر یه گارد ذهنی هستید و همش دنبال پاسخ دهی و واکنش نشون دادن اید.
و دیگه هیچ لذتی از لحظه تون نمیبرید🥲
#قالَ_نوفرستی
قال استاد شعربافِ مهربان🥲
ادما سه دسته ان:
بعضیا مثه توت ان
یه تق بزنی از رو درخت میریزه، این دسته ادمام خیلی زود راه میان باهات
بعضیا مثه گردو باید با چوبه بزنی تا بالاخره از رو درخت بیفته ، این آدمام خیلی سخته تغییر دادن نظرشون
بعضیام انارن🙂
یه قلق خاصی دارن یه پیچ و تاب میخواد تا از شاخه جدا بشه
#ترافیک_شبانه
یه بچه ی کَیوت داریم تو خوابگاه که یه پا کاریکاتوریستع و من خیلی ازش خوشم میاد قیافشم دقیقا اینه:🤓 همیشه هم جلو موهاش فر خفن داره
حالا هنراشو بنگرید: