eitaa logo
🪁اَندَرونی
58 دنبال‌کننده
880 عکس
92 ویدیو
4 فایل
اندرونی، اتاقکی برای پناه . . فارغ ز غوغای جهان🪐 🍋📸⛲ من اینجام @Zeynabalizade
مشاهده در ایتا
دانلود
اولین پل معلق خاورمیانه احداث شد🏞 ایران_سرعین
✅بلاهای ناگفته‌ای که گوشی‌های هوشمند سرمان می‌آورند! 🔹یافته‌های آخرین پژوهش‌های علمی نشان می‌دهد که قرار گرفتن طولانی مدت در معرض امواج گوشی همراه به طور بالقوه می‌تواند اثرات مخربی بر چندین قسمت بدن از جمله مغز، خون، گوش‌ها، چشم‌ها و سیستم تولیدمثل داشته باشد. 🔹مغز استفاده زیاد از گوشی همراه، گیرنده‌های دوپامین مغز را تحت تاثیر قرار داده و می‌تواند منجر به ضعیف شدن حافظه، کاهش توانایی حفظ تمرکز، حواس پرتی و اثر منفی بر خلق و خوی فرد شود. 🔹خون اثر میدان الکترومغناطیسی گوشی همراه بر هموگلوبین خون، موجب تغییرات ساختاری در آن و کاهش پیوند اکسیژن با هموگلوبین می‌شود. اختلال در عملکرد هموگلوبین باعث آزادسازی اکسیژن بیشتر در بافت و در نهایت بروز ناهماهنگی در واکنش‌های بدن می‌شود. 🔹گوش امواج گوشی‌های همراه این امکان را دارد که بافت انسان را در محلی که تلفن به آن فشار وارد می‌کند گرم کند. این اثرات می‌تواند باعث گرما در گوش، خستگی، سردرد، سرگیجه، وزوز گوش، بیحسی و تغییرات رفتاری مثل اضطراب شود. در کاربرانی که به طور متوسط بیش از 10 دقیقه در روز مکالمه می‌کنند احتمال ابتلا به وزوز گوش تا 71 درصد افزایش می‌یابد. 🔹چشم هر فرد به طور متوسط روزانه ده‌ها بار به گوشی همراه خود نگاه می‌کند. تمام این خیره شدن‌ها و استفاده مکرر از گوشی همراه می‌تواند منجر به خستگی چشم شده و مشکلات جدی مثل خشکی چشم، تاری دید، قرمزی و سوزش چشم‌ها، سردرد و ایجاد درد در چشم را به دنبال داشته باشد. 🔹تولیدمثل امواج گوشی همراه بر کیفیت اسپرم انسان(حرکت، توان بقا و یکپارچگی DNAاسپرم) اثر می‌گذارد و در مردان عقیمی موقت می‌آورد، بنابراین در توان باروری او اثرگذار است. 🔹بدانید میزان نفوذ میدان الکترومغناطیسی، در مغز خردسال بیشتر از بزرگسال است. بنابراین استفاده از گوشی همراه برای کودکان، ضرر به مراتب بیشتری نسبت به بزرگسالان دارد. مجله واو باشگاه رسانه دانشگاهیان ▫️روایت آنسوی ماجرا | @onsoo_ir
🌱
_امروز رو چگونه آغاز کردید؟! _ از دیشب آغاز کردیم موقعیت۱۴ اوت، ساعت ۰۰.۴۱ ،کاشمر، خیابون خرمشهر 🤛🤜
🌸🌿
این کبوترو نگااا🥺😍 دو تا بچه داشت⭐️
کودکی های گوگول طلا🐤
📸 💠 به منظور توسعه گفتمان علوم انسانی و مطالعات تربیتی، یکشنبه ۲۸ مردادماه ، تفاهم نامه علمی_ پژوهشی ای میان موسسه زیست بوم تربیتی نهی و پژوهشکده مطالعات اسلامی در علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد، به امضاء رسید. 📌 گزیده ای از آنچه در این تفاهم نامه آمده است؛ ۱_معرفی نیازها و اولویت‌های پژوهشی به یکدیگر متناظر با مأموریتها و ظرفیت‌های علمی پژوهشکده و نهی؛ ۲_همكاری دو طرف در برقراری ارتباط با مؤسسات و مجامع مرتبط و همسوی داخلی و بین المللی و شبکه سازی علمی در سطح جهانی به منظور انجام فعاليت‌های علمی هدفمند ۳_راه‌اندازی کارگاه‌های پژوهشی ـ مهارتی مورد نیاز طرفین؛ ۴_همکاری در زمینه‌های مختلف پژوهشی مانند: تألیف کتب درسی و غیردرسی و ترجمه آثار ۵_همکاری در برگزاری سمینارها و کنفرانس‌های بین‌المللی به‌صورت مشترک؛ ۶_تعریف پایان‌نامه و رساله‌های مشترک؛ زیست بوم تربیتی نهی🌱 🆔@noha_edu