eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
همه چیز برمیگرده به ذات ادم،بعضیا رو هر چقدر هم ببخشی هر چقدر هم بهشون فرصت بدی هر چقدر در مقابلشون گذشت و مهربونی داشته باشی پروتر و طلبکار تر میشن؛چون ذاتشون خرابه،کمبود محبت و توجه دارن،بخار همین لطف مکرر ما،حق مسلم میشه از نظرشون!
انقد ساده نگو می گذره فراموش می کنی ؛ فراموش کردن همینجوری خودش پروسه ی سختی هست. بعد فکر کن ؛ تو بخوای کسیو که باهاش همه چیز و همه کس و فراموش می کردی فراموش کنی.
تو حق نداری راجع به کسی قضاوت کنی که کل زندگیشو ندیدی، روزای سختشو حس نکردی، از نزدیک شاهد هیچی نبودی، تو فقط یه قسمت کوچیک از عمرشو تماشا کردی، تو فقط دیدی چیکار کرده ولی ندیدی بهش چی گذشته، شاید این بهترین تصمیمی بوده که اون آدم گرفته، ولی ''قضاوت'' بدترین تصميمیه که تو گرفتی.
آقا جدی خیلی وحشتناکه‌ها؛ فکرکن هفته به هفته عمرت داره میاد و میره نه دلخوشی خاصی داری، نه تفریحی، نه مسافرتی، هیچ پیشرفت بزرگی نمیکنی، هیچ‌جای دنیارو نمیبینی. حتی چارتا آدم حسابی دورت نداری همینجوری عمرت میگذره، پیر میشی آخرشم میمیری. نمیترسین از این اوضاع واقعا؟
خودشه.
حرمتی ک شکست دیگه شکست؛هرکاری ام بکنی نمیتونی اون ارتباطی که با شکستن حرمت خراب شده رو از نوع بسازی.
آدم باید یک نفر را داشته باشد تا تمامِ ناگفته های دلش را برایش بگوید باید یک نفر را داشته باشد تا تمامِ حرف هایش را از عمقِ چشمانش بخواند باید یک نفر باشد که دلـت از تنهایی نترسد خلاصه بگویم، باید یک نفرباشد که امیدِ تمامِ نا امیدی هایِ زندگیت باشد.
يه مطلب روانشناسى خوندم به نقل از آلن دوباتن. يكى ازنشانه‌هاى آدمى كه به بلوغ روانی رسيده اينه كه به راحتى عاشق نميشه. چون معتقده يك آدم ممكنه ازدور خوب به نظر بياد اما الزاما قرار نيست هر آدم خوبى با من رابطه مناسب وخوبى پيدا كنه.
خیلی با ارزشن، آدمایی که تو روزای سخت کنارتن، آدمایی که وقتی بی حوصله ای بازم حوصلتو دارن، آدمایی که وقتی بد اخلاقی هیچ جا نمیرن و با اخلاقت کنار میان و باهات حرف میزنن تا حالت خوب شه، این آدما خیلی با ارزشن.. خیلی...
اون‌ها میگفتن عشق قدرتمند ترین نیروی جهانه . میگفتن عشق می‌تونه‌ دونفر رو به هم متصل کنه و حتی اون هارو از هم فاصله بده . عشق مردم رو دیوانه میکنه؛ اون‌ها رو به گریه می‌اندازه و برعکس، لبخند روی لبشون میاره
ولی کاش هیچوقت ادما مارو وابسته خودشون نکنن یا اگر کردن، تا اخرش پیشمون بمونن، غیرممکنه برگشتن به زدگی که قبل وابسته شدن به یکی داشتی..