eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
يكي ميگه چهره مهمه ! يكي ميگه پول و سرمایه مهمه ! يكي ميگه تيپ مهمه ! یکی میگه خانواده مهمه ! اما من ميگم قبلِ همه ی این چیزا آدم اگه چشمو دل سير باشه مهمه ! متعهد بودن و داشتنِ عشق کافی واسه نگه داشتنِ رابطه مهمه ! نمک نشناس نبودن مهمه! دورو نبودن مهمه ! محترم بودن و حرمت نگه داشتن وسط دعوا مهمه! هیچوقت شخصیت و اخلاقِ طرف مقابلتون رو به هوای ظاهر مادیات نادیده نگیرید! وگرنه چشم هر روز یه بهترشو میبینه !
برتراند راسل یه جمله ای داره که میگه: "هرگز حاضر نیستم به خاطر عقایدم بمیرم، چرا که ممکن است عقایدم اشتباه باشند." این جمله رو اولین بار که شنیدم زندگیمو عوض کرد؛ از اون موقع کمتر نظر میدم و بحث میکنم، و وقتی همه دارن سر یه موضوعی همدیگرو ج*ر میدن، من همونیم که یه گوشه دارم چای میخورم و تماشا میکنم.
آدما⁩ هرچقدرم ‌ قوى‌ باشن⁩بعضى وقتا نياز دارن به احساس همدردى، نياز دارن ببينن يكى هست نگران حالشونه، نياز دارن به تكست "نگران نباش درست ميشه" به يه بغل گرمى كه دل نگرانیاشون رو بسپرن بهش. اره هميشه هم تنهايى خوب نيست گاهى وقتا آدم نیاز داره یکی باشه .
ارتباط با افراد سمی کم کم بی انکه بدانیم مارا نیز سمی میکند. بخش ترسناک ماجرا انجاست که ما از این روابط لذت میبریم..
همه‌ی حسا یه طرف حسه مزخرف پوچ بودن یه طرف.
آندیا!
همه‌ی حسا یه طرف حسه مزخرف پوچ بودن یه طرف.
همه ی حسا یه طرف حسه تنها شدن یه طرف
دقیقا مشکل اینه که خیلی منطقی و بی رحمانه به مشکلات دیگران نگاه میکنید و نظر میدید در صورتی که اون طرف هیچوقت نظر شمارو نخواسته
دقیقا نمیدونم چن بار دیگه باید چوبِ اعتمادایِ بیجامو بخورم تا حالیم شه اعتماد کشک نیست.
در من پسری مرده است ، که کسی به او شاخه گلی نداد ،او را در آغوش نگرفت او را درک نکرد . در من منی خاک شده است !.
تو کامنت های یکی از چنل تلگرام خونده بودم: حرف ها یا نَرمَن یا بُرَنده و چقد دقیق بود.
از تو بگذشتم و بگذاشتمت با دگران رفتم از کوی تو لیکن عقب سرنگران
بنده حسودی هستم به اضافه کمی آدم.