ارزش آدما؛
به اندازه ی لحظاتیه که باهاشون میگذره
نه آینده ای که ممکنه توش نباشن
یا گذشته ای که هرگز توش نبودن . .
اگه الان درس خوندن براتون سخته !
اگه تمرکز ندارین !
اگه حال دلتون خوب نیست !
اگه . .
اصلا عجیب نیست !
اگه اینجوری نباشین عجیبه !
اینا یعنی «انسانیت» تو قلبتون زندهاست . .
دلم میخواد یکی دستامو بگیره
بگه * چت شده تو حرف بزن ببینم
و من حرف بزنم و حرف بزنم و حرف بزنم تا تخلیه شم
خالی شم از درد
ما فقط سعی میکنیم همچیو منطقی جلوه بدیم که راحت تر بگذره
وگرنه از یه جایی ب بعد هیچ چیزی منطقی نیست !