هیچکس یکباره سقوط نمیکند، یکباره وا نمی دهد، یکباره خسته نمی شود, انسان آهسته آهسته عقب نشینی میکند.
ما دنبال تغییر نیستیم چون اگه روحیه عوض کردن چیزی و داشتیم الان اینجا دربارهش حرف نمیزدیم و روش کار میکردیم ، ما مرده ایم همین الانشم . !
دوره زمونه جوری شده که آدم منتظره از کسایی که بیشترین محبتو بهشون کرده و آشنان ضربه بخوره تا غریبه ها و دشمنا:/
بهم گفت:چرا شبها نمیخوابی؟!
چیزی نگفتم
دوباره پرسید:چرا از خوابیدن میترسی ؟چرا فرار میکنی؟
این دفعه تو چشماش نگاه کردم و بهش گفتم:تو خواب چیزایی رو میبینم که تو واقعیت زندگیم نیستن و این منو اذیت میکنه
نمیدونم چرا بعد اون شب دیگه حتی خودشم نمیخوابید..!
یه افسانه هست که میگه: غم و اندوه برای ده نفر از آدمها هر وقت که ماه کامل میشه تموم میشه؛!
قبلنا زندگی سختیهایی داشت
الان مدتیه سختی ها لا به لاش یه زندگیهایی هم داره به ندرت!