eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
یه افسانه هست که میگه: غم و اندوه برای ده نفر از آدم‌ها هر وقت که ماه کامل می‌شه تموم می‌شه؛!
‏قبلنا زندگی سختی‌هایی داشت الان مدتیه سختی ها لا به لاش یه زندگی‌هایی هم داره به ندرت!
مهم‌ترین چیزی که هر آدم باید بلد باشه :"بیرون کشیدنه" هروقت،هرکس،هرجا،از هرچیزی که لازمه.
بدترین خودکشی، خیال پردازیه بیهودست؛!
‏کاش بند بیاد این مغز ورّاجم...
خودتونو از درمان روح و روانتون محروم نکنید! اگر حس میکنید مدت زیادیه حال روحیتون خوب نیست ، از چیزی لذت نمیبرید ، زود عصبی میشید ، توی روابطتون مشکل دارید ، اعتماد به نفس ندارید و... به روانشناس مراجعه کنید لطفا . روانشناس فقط برای آدم های روانی نیست این افکار غلط و اشتباه رو دور بریزید. مشکلات روحی فقط شامل افسردگی نمیشه خیلی گسترده تر از این بیماریه و به مرور به خودمون و اطرافیانمون آسیب میزنه . پس ازتون خواهش میکنم اگر حس میکنید گیر کردید و نمیدونید با زندگیتون دارید چیکار میکنید مخصوصااا تو این دوران حتما حتما به روانشناس مراجعه کنید . !
____________
ولی از آدمایی که ادعای رفیق بودن میکنن و نمیتونن درکت کنن متنفرم
دلم می‌خواد بشینم باهاش حرف بزنم . ببینم چشه ؟ ببینم چرا انقدر بی‌ قراره و در عین حال خون‌ سرد ، اصلا ببینم چرا فقط از زنده بودن فقط زنده‌ست ؟! چرا زندگی نمیکنه ؟! چرا دیگه هیچ‌ چیز به چشمش نمیاد ؟! میخوام ببینم کی انقدر عادی شد براش همه‌چیز ؟ کلی سوال دارم ازش ، ولی نمی‌ پرسم‌ . چون اون هیچ‌ وقت جواب نمیده ، اون همیشه سکوت می‌ کنه و فقط تو آینه به من زل میزنه "
هرچی جلوتر میریم دلخوشیامون داره کمتر میشه؛!
_________
بیا بباف آغوشتو بازم به این تنه خسته ...