یه افسانه هست که میگه: غم و اندوه برای ده نفر از آدمها هر وقت که ماه کامل میشه تموم میشه؛!
قبلنا زندگی سختیهایی داشت
الان مدتیه سختی ها لا به لاش یه زندگیهایی هم داره به ندرت!
مهمترین چیزی که هر آدم باید بلد باشه :"بیرون کشیدنه"
هروقت،هرکس،هرجا،از هرچیزی که لازمه.
خودتونو از درمان روح و روانتون محروم نکنید!
اگر حس میکنید مدت زیادیه حال روحیتون خوب نیست ، از چیزی لذت نمیبرید ، زود عصبی میشید ، توی روابطتون مشکل دارید ، اعتماد به نفس ندارید و...
به روانشناس مراجعه کنید لطفا .
روانشناس فقط برای آدم های روانی نیست این افکار غلط و اشتباه رو دور بریزید. مشکلات روحی فقط شامل افسردگی نمیشه خیلی گسترده تر از این بیماریه و به مرور به خودمون و اطرافیانمون آسیب میزنه .
پس ازتون خواهش میکنم اگر حس میکنید گیر کردید و نمیدونید با زندگیتون دارید چیکار میکنید مخصوصااا تو این دوران حتما حتما به روانشناس مراجعه کنید . !
دلم میخواد بشینم باهاش حرف بزنم . ببینم چشه ؟ ببینم چرا انقدر بی قراره و در عین حال خون سرد ، اصلا ببینم چرا فقط از زنده بودن فقط زندهست ؟! چرا زندگی نمیکنه ؟! چرا دیگه هیچ چیز به چشمش نمیاد ؟! میخوام ببینم کی انقدر عادی شد براش همهچیز ؟ کلی سوال دارم ازش ، ولی نمی پرسم . چون اون هیچ وقت جواب نمیده ، اون همیشه سکوت می کنه و فقط تو آینه به من زل میزنه "