eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
‏بعضی وقتا چقد نبود یه آدم باعث میشه کم بیاری!
آدمی كه از يه جايی به بعد فقط سکوت می‌كنه، تبديل به يه آدم آروم نشده ؛ فقط خسته شده از جنگيدن! اونجايی كه منتظر جنگيدنش بودی ولی ديدی فقط يه لبخند بهت زد، بدون روزِ رفتنش نزديكه! بعضی از آدما وقتی باهات می‌جنگن يعنی براشون مهمی و وقتی هم ديگه نسبت بهت بی‌تفاوت می‌شن، يعنی دارن زندگی كردن بدون تو رو به خودشون ياد می‌دن. از هر جنگی نترس؛ بعضی از سكوتا، از جنگ هم ترسناک‌ترن!
دردی که انسان را به سکوت وا می‌دارد بسیار سنگین تر از دردی است که انسان را به فریاد وا می‌دارد و انسان ها فقط به فریاد هم می‌رسند نه سکوت هم!!...
و قسم به آرامش چشمانت؛
ولی خیلی بترسین از اینکه اونی که دوستش دارین حس کنه تنهاست :)
کاش میدانستیم تاوان چه چیزی را پس می دهیم
خیلی ناراحت‌تر از این هستم که متن‌های غمگین بنویسم ، باید بمیرم فقط .
یه سری حرفا باعث میشه که اون آدم قبل نباشیم(:
گاه یک خاطره فقط یک خاطره هزاران بار خاطِرت را آزار میدهد
به کجا رفته ایم که راه برگشتی نیست
جای قدم های مرگ بر افکار؛