آدمی كه از يه جايی به بعد فقط سکوت میكنه، تبديل به يه آدم آروم نشده ؛
فقط خسته شده از جنگيدن!
اونجايی كه منتظر جنگيدنش بودی ولی ديدی فقط يه لبخند بهت زد،
بدون روزِ رفتنش نزديكه!
بعضی از آدما وقتی باهات میجنگن
يعنی براشون مهمی و وقتی هم ديگه نسبت بهت بیتفاوت میشن،
يعنی دارن زندگی كردن بدون تو رو به خودشون ياد میدن.
از هر جنگی نترس؛
بعضی از سكوتا، از جنگ هم ترسناکترن!
دردی که انسان را به سکوت وا میدارد
بسیار سنگین تر از دردی است که انسان را به فریاد وا میدارد
و انسان ها فقط به فریاد هم میرسند نه سکوت هم!!...