نمیدانم از دلتنگی عاشق ترم،
یا از عاشقی دلتنگ تر!
فقط میدانم
"در آغوش منی بی آنکه باشی"...
بعضی وقتا انقدر غرق یکی میشی که وقتی به خودت اومدی،دیگه جنازت باید برگرده به زندگی واقعی.
وقتی داری کسی که باهات مهربونه رو اذیت میکنی یه لحظه به این فکر کن شاید بعد اون دیگه هیشکی آدم حسابت نکرد..!