وقتی داری کسی که باهات مهربونه رو اذیت میکنی یه لحظه به این فکر کن شاید بعد اون دیگه هیشکی آدم حسابت نکرد..!
بیشعورها قابلیت شگفت انگیزی برای دیدن تنها یک وجه از هر مسالهای رو دارن، همون وجهی که منافع اونا رو تامین میکنه
ولی کاشکی میشد به خانواده هامون بفهمونیم هرچی بهمون بیشتر فشار بیارن ازمون نخبه در نمیاد