eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
و دچاریم به غم؛
تو غزل خواندی و حافظ بجنون آمد گفت: از صدایِ سخنِ عشق، ندیدم خوش‌تر!
چراوقتی‌میدونی‌میتونی‌خوشحالم‌کنی‌اینکارو‌نمیکنی ؟
اگه وضع مالیمم خوب شه ؛ وضع روحیم خستس.
-گویی‌همه‌خوابند‌کسی‌رابه‌کسی‌نیست.
-موود الانم؟ یک‌روح‌نا‌آروم ، یک‌جسم‌خسته و یک‌مغز‌پرازفکر و خیال‌های‌بیش‌ازحد.
در جهانی که هر روز در حال تغییر است و هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست، باور دارم نداشتنِ احساس خوب، کاملاً طبیعی است. عیبی ندارد اگر حال‌مان خوب نباشد. حقیقت این است که اگر گاهی غرقِ بلاتکلیفی و نگرانی و خستگی نشوید، شاید واقعاً نمی‌دانید در دنیا چه خبر است.
یه دیالوگ بود که می‌گفت... دردا به مرور زمان خوب میشن و تنها چیزی که ممکنه بعد ها اذیتت کنه اینه که دیگه به هیچ آدمی توی زندگیت نمیتونی اعتماد کنی و دوس داشتن و علاقه نشون دادن نسبت به آدما برات یه غیرممکن میشه .
تو مرو گر همه رفتند غمی نیست، تو باش.